Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

Από τη στρατηγική του ψέματος στη στρατηγική της κωλοτούμπας-Αν συγκρίνεις τον Κυριάκο προεκλογικά με τον Κυριάκο μετεκλογικά θα θυμηθείς τα λόγια του Βίσμαρκ που τόνιζε ότι το ψέμα είναι ο ευκολότερος και καλύτερος δρόμος να κερδίσεις τις εκλογές.









 
 





 



Μάκης Κοψίδης


 Η μεγαλύτερη επένδυση που έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ως αρχηγός της αντιπολίτευσης ήταν στην στρατηγική του ψέματος. 

Το θατσερικό πρόγραμμά του το παρουσίαζε ως φιλολαικό. 

Την συμφωνία των Πρεσπών ως προδοτική,  τον Τσίπρα ως ένοχο για την τραγωδία στο Μάτι και την προσφυγική κρίση. 

 Όμως το ψέμα δεν ήταν από μόνο του αρκετό για την εξαπάτηση σημαντικού αριθμού πολιτών. 

Αναγκαίο συμπλήρωμα ήταν και η προπαγάνδα  των μέσων μαζικής ενημέρωσης  στα οποία  ο Μητσοτάκης είχε και έχει  σαφέστατη υπεροπλία.  
Ως πρωθυπουργός ακολουθεί μία άλλη «στρατηγική» , αυτή της κωλοτούμπας. 
 Τώρα υλοποιεί και τιμά την Συμφωνία των  Πρεσπών,  θυμήθηκε τον καθοριστικό ρόλο  της  κλιματική αλλαγή ς στο Μάτι   και σε μία σειρά άλλα θέματα λέει εντελώς διαφορετικά πράγματα από ότι προεκλογικά.
Όμως όταν η στρατηγική του ψέματος αποκαλύπτεται υπάρχει και ένα μεγάλο τίμημα. 
Ένα κόστος που μπορεί να καταστεί κρίσιμο για την πολιτική πορεία του εμπνευστή της. 
Βεβαίως το επιτελείο του Κυρ. Μητσοτάκη και πάλι επενδύει στους βαρόνους της παραπληροφόρησης , στην απίστευτη προπαγάνδα που βρίσκεται σε εξέλιξη μετά και την προσθήκη της ΕΡΤ που πολιτικά μετατρέπεται σε παρακολούθημα του ΣΚΑΙ , αλλά και του νέου σταθμού που έχει στα σκαριά ο βαρόνος- χορηγός του Μητσοτάκη . 
Ακόμα δεν έχουμε δει όλο το ….έργο. Μόνο στην αρχή είμαστε. Η προπαγάνδα που θα εξαπολυθεί κατά του ΣΥΡΙΖΑ θα ξεπεράσει κάθε όριο.  
Η αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης που πλήττει πρώτα και κύρια κάθε έννοια δημοκρατικής πληροφόρησης και την ίδια την δημοκρατία, μπορεί και πρέπει να αντιμετωπιστεί. Μόνο που χρειάζεται και μία στρατηγική στα μέσα ενημέρωσης. 
Μία στρατηγική που δεν θα αντιμετωπίζει τον ρόλο της πληροφόρησης ή παραπληροφόρησης  και των μέσων ενημέρωσης  απλά ως ένα θεσμό του αστικού κράτους που μαζί με άλλους θωρακίζει την εξουσία, αλλά ως την αιχμή του δόρατος της κυρίαρχης ελίτ εναντίον όσων αμφισβητούν την εξουσία της. 
Τα «σκόρπια» πυρά δεν έχουν αποτέλεσμα. 
Για να ανακοπεί η εκστρατεία εξαπάτησης και επηρεασμού των συνειδήσεων χρειάζεται συγκεκριμένο σχέδιο στον τομέα των μέσων ενημέρωσης. Σχέδιο που δεν θα έχει μόνο ως στόχο την απόκρουση της παραπληροφόρησης αλλά και την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην πληροφόρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου