Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Εφημερίδες για να πλένεις τζάμια και κανάλια για γ@μοσταυρίδια








































Ντέρμπι Αλέξη – Βαγγέλα λένε, όπως έλεγαν και οι ψεύτικες δημοσκοπήσεις για το δημοψήφισμα
Ο ρόλος των ΜΜΕ την περίοδο της διακυβέρνησης της χώρας απο τον Αλέξη Τσίπρα, αλλά και πριν, όπως και κατα τη διάρκεια του δημοψηφίσματος ειναι γνωστός…  Επίσης ειναι γνωστό ποιους στηρίζουν διαχρονικά, αλλά και συγκεκριμένες περιόδους, τόσο τα media της διαπλοκής οσο και τα υπόλοιπα που εμφανίζονται δήθεν «ανάδελφα» και χωρίς δουλειές ή συναλλαγές με το δημόσιο, (λες και οι τράπεζες δεν ειναι κρατικές στις οποίες ανήκει το σύνολο των ελληνικών ΜΜΕ)… 

Σταθερά λοιπόν και χωρίς παρεκκλίσεις τα παραδοσιακά, αλλά και τα σύγχρονα media, είτε ανήκουν στους παραδοσιακούς εκδότες, είτε τους σύγχρονους, είτε τους όψιμους (έχουμε κι απο αυτούς), ΣΤΗΡΙΖΑΝ και ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, μονοκούκι τα κόμματα και τους εκπροσώπους τους, που οδήγησαν την Ελλάδα στη χρεοκοπία και στο «γύψο» των τριών και βάλε (γιατί θα έρθουν κι άλλα) ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ!

Και φυσικά όλοι αυτοί έχουν ονοματεπώνυμο: 
ειναι ο ΔΟΛ του Λαμπρακη και του Ψυχάρη, 
η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ του Αλαφούζου, 
ο ΠΗΓΑΣΟΣ του Μπόμπολα, 
το MEGA, ο ΣΚΑΙ, ο ΑΝΤ1, το «ΘΕΜΑ» και πολλοί άλλοι… 

Που κάνουν πλύση εγκεφάλου του κόσμου για να ψηφίσει, άλλοτε τη ΝΔ του Καραμανλή και άλλοτε του Σαμαρά ή τώρα του Βαγγέλα…
 Άλλοτε το ΠΑΣΟΚ του Σημίτη, του ΓΑΠ ή του Βενιζέλου… 
Ενώ στα διαλείμματα επιβάλουν κατασκευάσματα τύπου Ποτάμια και Σταύρους Θεοδωράκηδες!

Βέβαια τα media σχεδόν στο σύνολο τους ειναι ανυπόληπτα πλέον, 
οι εφημερίδες έχουν ελάχιστη έως μηδενική επιρροή,
 οι πωλήσεις τους ειναι αστείες και ο κόσμος τις χρησιμοποιεί μόνο για να καθαρίζει τα τζάμια του. 

Αντίστοιχη περίπου ειναι η συμπεριφορά των πολιτών και στα ηλεκτρονικά Μέσα και ειδικά στην τηλεόραση, είτε βλέπει ειδήσεις είτε εκπομπές: 
το κάνει μόνο για συντροφιά, 
επειδή ειναι φθηνή διασκέδαση, 
για να φασκελώνει και να γ@μοσταυρίζει παρουσιαστές και σχολιαστές,
 να εκτονώνεται δηλαδή και για να τον παίρνει ο ύπνος το βράδυ!

Για αυτό απο την αρχή της άτυπης ακόμη προεκλογικής περιόδου γράψαμε μην πιστεύετε τις δημοσκοπήσεις που σας πλασάρουν: θυμηθείτε μόνο οτι παρουσίαζαν το δημοψήφισμα για ντέρμπι, όπως τώρα τον ΣΥΡΙΖΑ του Τσίπρα με τη ΝΔ του Μειμαράκη! 

Κι εδώ τελειώνει κάθε κουβέντα! 
Άλλωστε κάπως έτσι τελείωσε (στα χρόνια της κρίσης) η σχέση των πολιτών με τα ΜΜΕ… οταν ο κόσμος σταμάτησε να πιστεύει τα κανάλια και τους δημοσιογράφους… 

Διότι απλούστατα κατάλαβε οτι του έλεγαν χοντροειδή ψέματα και τον παραπλανούσαν! 
Η εμπειρία του πρόσφατου δημοψηφίσματος ειναι πολύτιμη, διότι εκτός απο τα ψέματα των δημοσκοπήσεων που παρουσίαζαν τα κανάλια… 
Η επιρροή τους στην κοινωνία ήταν για κλάματα… 
Παρά την καθημερινή τρομοκρατία ο κόσμος δεν τους πίστεψε και ψήφισε ΟΧΙ! 
That’s it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου