Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020

Ελβετία γίναμε για τα δελτία ειδήσεων των καναλιών











Του Θάνου Πασχάλη
Μάλλον πρέπει, μετά τη λήξη των μνημονίων, να γινήκαμε ως χώρα η Ελβετία της νότιας Ευρώπης και όλα να βαίνουν προς το απόλυτα καλύτερο και ευτυχέστερο για τη συντριπτική πλειονότητα των Νεοελλήνων. 
Αλλιώς δεν εξηγείται το γεγονός της περιορισμένης παρουσίας των οικονομικών θεμάτων και ρεπορτάζ στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων… Και μάλιστα όταν τελικώς προβάλλονται ο χρόνος τους να είναι ολοένα και περιορισμένος, ενώ η προβολή τους να γίνεται λίγο πριν ολοκληρωθεί ο χρόνος διάρκειας των δελτίων ειδήσεων της ημέρας.
Τελείωσαν τα μνημόνια και μεταμορφώθηκε η χώρα μας σε Ελβετία του νότου και ο ελληνικός λαός πλέει σε πελάγη ευδαιμονίας και δεν το αντιληφθήκαμε; Ή ακόμη περισσότερο υπάρχει η αίσθηση στους διευθυντές των καναλιών ότι η κοινωνία ζει με ευμάρεια, και ίσως ακόμη καλύτερα από το 2009; 
Η ανεργία, η κακοπληρωσιά και η απληρωσιά που πλήττει εκατομμύρια συμπολίτες μας αποτελούν μάλλον για αυτούς παρελθόν, όπως και η φυγή μισού εκατομμυρίου συμπολιτών μας στο εξωτερικό για εύρεση εργασίας και έτσι δεν συνίσταται πλέον λόγος υπενθύμισης μιας διατηρούμενης, παρόλα αυτά, καχεκτικής κοινωνικής κατάστασης από τα δελτία ειδήσεων των καναλιών.
Το ότι έξω η μισή και παραπάνω Ελλάδα δεινοπαθεί να επιβιώσει, ανάμεσά σε αυτή και οι εργαζόμενοι των καναλιών, μάλλον είναι άγνωστο ή αδιάφορο στους καλοπληρωμένους επιτελείς των καναλιών που αρέσκονται στο αστυνομικό δελτίο συμβάντων και σε θεματάκια της ημέρας προκειμένου να γεμίσει ο χρόνος των δελτίων. 
Κρίμα.
 Γίνεται ίσως σκοπίμως και με στόχο να στηριχτεί και υποστηριχτεί η κυβέρνηση, τώρα που αρχίζουν τα δύσκολα και οι προσδοκίες που καλλιεργήθηκαν στο εκλογικό σώμα κατάντησαν ελλιπείς; Σε αυτήν την περίπτωση η καλύτερη υποστήριξη προς την κυβέρνηση συνάδει με την απόκρυψη και τη σιωπή της οδυνηρής κοινωνικής πραγματικότητας. 
Αλλωστε στα δελτία ειδήσεων εάν πρέπει να αναδειχτεί ή να “θαφτεί” ένα γεγονός ή ένα ρεπορτάζ δύο τρόποι υπάρχουν. 
Είτε μέσω του χρόνου που διατίθεται κατά την παρουσίασή του αλλά και βάσει της σειράς προβολής του κατά τη διάρκεια του δελτίου (δηλαδή πρώτο, δεύτερο θέμα κ.ο.κ).
Υ.Σ Τα παραπάνω δεν ισχύουν στον ίδιο βαθμό σε όλα τα ιδιωτικά κανάλια, καθώς σε κάποια η θεματολογία τους στηρίζεται και πατάει σε ένα βαθμό και στην οικονομική πραγματικότητα της κοινωνίας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου