Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Κωνσταντίνος Ταχτσίδης: Ο ειλικρινής μονόλογος ενός Έλληνα νεοφιλελεύθερου





















 











Αν και έχουν παρέλθει μόλις 6 χρόνια αποτυχημένου προγράμματος απόλυτης ανθρωπιστικής και οικονομικής καταστροφής, εγώ πάντα πίστευα στα μνημόνια. Τα σκληρά μνημόνια. Θα έπρεπε να τα είχαμε εφεύρει μόνοι μας…
Κάποιος έπρεπε να πληρώσει. Ποιος θα το κάνει; οι επιτυχημένοι; οιδημιουργικοί Έλληνες; οι πλούσιοι και οι μεγαλοεπιχειρηματίες; Όχι βέβαια!
Τόσα χρόνια μνημονίου και ανθρωπιστικής κρίσηςποτέ δε μίλησα για τους ανθρώπους που υποφέρουν, που έχασαν τη δουλειά τους, που έκλεισαν την μικρή τους επιχείρηση, που δεν μπορούσαν να ταΐσουν τα παιδιά τους. Τα θεωρούσα λαϊκισμό!
Ποτέ δε βγήκα στους δρόμους να διεκδικήσω κάτι (οκ, βγήκα με τους “Μένουμε Ευρώπη” και τους #παραιτηθείτε, αλλά αυτό δεν πιάνεται… βγήκα για να μην μπορεί κανείς να ξαναδιαδηλώσει στο δρόμο)! Κάποιοι μας λένε διαταραγμένους φανατικούς…! Ίσως να έχουν δίκιο. 
Αδιαφορώ! 

Ποτέ δεν πίστευα στην υπερβολική δημοκρατία. Είναι άναρχη, θορυβώδης και επικίνδυνη. Με κάνει να αισθάνομαι άβολα!
Δεν πιστεύω πως είναι αναξιοπρεπές να είσαι αποικία χρέους για να πλουτίζει η εγχώρια ελίτ, οι πολυεθνικές και να σώζονται οι ευρωπαϊκές τράπεζες!

Δεν πιστεύω πως είναι αναξιοπρεπές να κάνεις πίσω, μπροστά στον ισχυρό!

Δεν πιστεύω πως είναι αναξιοπρεπές να μάθουν τα παιδιά μου να είναι ρεαλιστές. Να μην πάνε κόντρα στο ρεύμα. Να προκόψουν!

Εσείς μπορείτε να θέλετε πίσω το μέλλον σας, αλλά εγώ θέλω πίσω το παρελθόν μου. Πάλεψα, ίδρωσα, φοροδιέφυγα και ψήφισα πολλές φορές για αυτό. Θέλω πίσω αυτό που αισθάνομαι οικείo… την ιδιώτευσή μου!
Δε λέω, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει εφαρμόσει πολλές από τις «μεταρρυθμίσεις» που θέλω, μαθαίνει εύκολα και αν τον στήριζαν τα ΜΜΕ ίσως να είχα πειστεί! Αλλά έχει κάτι που με κάνει να τον φοβάμαι… δε νιώθω οικεία.
Θα ψηφίσω Μητσοτάκη (ή οποιονδήποτε από το σόι Μητσοτάκη-Μπακογιάννη ή Παπανδρέου ή Γεννηματά ή Σημίτη, δεν έχω θέμα)… όχι μόνο γιατί το λένε τα κανάλια (τι αριστερούλη; όλα έχουν άδικο;) αλλά επειδή το πιστεύω βαθιά μέσα μου! Εκτός του ότι το «Μητσοτάκης» είναι το αρχαιότερο επάγγελμα στην Ελλάδα, προτιμώ έναν ενσυνείδητα διεφθαρμένο και διαπλεκόμενοπρωθυπουργό… ξέρω ότι δε θα με προδώσει ποτέ, ότι θα είναι πάντα δίπλα μου στα άσχημα.. και στα ακόμα χειρότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου