Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015

Oι «Μαϊντανοί» της Ελληνικής TV-Οι Εννέα Έλληνες που θα σε Κάνουν να Κλείσεις την Τηλεόραση

Εχει ανακρίβειες το άρθρο.Ας πούμε Μπογδάνος και νουμερα τηλεθέασης δεν συναντήθηκαν ΠΟΤΕ!Οσο γι αυτά του Αδωνι δεν υπάρχουν πλέον.Οπου έχει εμφανιστεί εσχάτως πατώνει.
Πόση γραφικότητα και τσιρίδα ν'αντέξει κανεις...



























https://www.vice.com/gr/read/tileoptikoi-maintanoi

Η λέξη «ανανέωση» είναι αντώνυμο της ελληνικής τηλεόρασης και αυτό αφορά από παρουσιαστές εκπομπών μέχρι πανελίστες-καριερίστες. Οι δεύτεροι, ωστόσο, έχουν περισσότερο ενδιαφέρον μιας και κανείς δεν τους πληρώνει για αυτό που κάνουν και είναι απορίας άξιο πότε προλαβαίνουν να κάνουν τις πραγματικές δουλειές τους, ώστε να καταφέρνουν να εμφανίζονται τόσο συχνά στοις οθόνες των τηλεοράσεών μας -ίσως και σε περισσότερες από μία εκπομπές μες στην ίδια μέρα.
Η αλήθεια είναι ότι οι πολιτικοί έχουν τα πρωτεία στη σχετική λίστα των «μαϊντανών», με αποκορύφωμα τις ημέρες των εκλογών όπου μονοπωλούν το τηλεοπτικό ενδιαφέρον. Ωστόσο, ακόμα και κάποιοι μη-πολιτικοί δεν θέλουν και πολύ για να «κολλήσουν» τη ρετσινιά του τηλεοπτικού μαϊντανού.
Παρακάτω, συγκεντρώσαμε Έλληνες και Ελληνίδες που έχουν κάνει τα τηλεοπτικά στούντιο δεύτερο σπίτι τους.

VICE Video: Οι Συνεντεύξεις Εκνευρίζουν τον Άρη Σερβετάλη 

Άδωνις Γεωργιάδης











Φωτογραφία: Παναγιώτης Μαϊδης (από το άρθρο του VICE «Γιατί Κατέβηκες στο Σύνταγμα;»)
Γιατί είναι μαϊντανός: Ο άνθρωπος έχει καταγράψει τόσες ώρες τηλεοπτικού αέρα, που δίπλα του ο Γιώργος Παπαδάκης μοιάζει με αμούστακο σπουδαστή δημοσιογραφίας της σχολής Μαλέλη. Κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ κάλυψης απόστασης από στούντιο σε στούντιο, ενώ οι κορυφαίοι επιστήμονες του πλανήτη εξετάζουν με όρους κβαντικής φυσικής την περίπτωσή του, αφού θρυλείται ότι είναι θέμα χρόνου να καταφέρει να διασπάσει την ύλη και να εμφανίζεται σε διαφορετικά πάνελ την ίδια στιγμή. Σύμφωνα με πρόχειρες εκτιμήσεις, δεν πρέπει να υπάρχει εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης, ανεξαρτήτως θεματολογίας, που να μην τον έχει καλέσει τουλάχιστον μία φορά να μιλήσει επί παντός επιστητού. Από το πώς κάνει γιόγκα η Ευγενία, μέχρι πώς αναπαράγονται οι ροφοί στον Β. Ατλαντικό. Σε μια τυπική εβδομάδα μπορεί να βγει στοMEGA, στην ΕΡΤ, στον ΑΝΤ1, στον ΣΚΑΪ, στον Alpha, στο Star, στο Blue Sky, στοExtra, στη Bεργίνα Τηλεόραση, στο Kontra, στο Action 24, στο Tv Kosmos της Ρόδου, στο Epsilon, στο R Channel Θράκης, στο Star Κεντρικής Ελλάδας - βασικά δίπλα στον νεολογισμό «μαϊντανός» θα πρέπει να υπάρχει ένα πελώριο πόστερ του Άδωνι. Το αποτυχημένο ντου στην εκπομπή του βαρώνου του λαϊκισμού, Λάκη Λαζόπουλου, αποτελεί το πιο πρόσφατο trash ίχνος του Άδωνι σε αυτό το μακρύ τηλεοπτικό ταξίδι.
Γιατί τον καλούν: Στην ελληνική τηλεόραση υπάρχει ένα διαχρονικό αξίωμα: Τα νούμερα φέρνουν νούμερα. Ο Άδωνις είναι ο μοναδικός άνθρωπος που μπορεί να τσακωθεί με τον εαυτό του, μονολογώντας, ενώ η τσιριχτή χαρακτηριστική φωνούλα του, κάθε φορά που πιάνει υψηλές συχνότητες, μπορεί να τρελάνει όχι μόνο τηλεθεατές, αλλά ολόκληρα κοπάδια δελφινιών. Όποιος δημοσιογράφος καταφέρει να διευθύνει έναν διάλογο χωρίς φωνές σε τηλεοπτικό πάνελ, παρουσία του Άδωνι, αξίζει το βραβείο Πούλιτζερ. Παρόλα αυτά, ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ έχει εξασφαλίσει ένα μόνιμο στασίδι στο τηλεοπτικό λούνα παρκ, διότι πετυχαίνει διάνα να μιλά στα χαμηλά ένστικτα του θεατή. Φωνάζοντας, καυγαδίζοντας, προπαγανδίζοντας, ανατρέποντας τη λογική. Μέχρι τα μηχανάκια της AGB να τον βαρεθούν, θα κυλά αίμα από τα αυτιά μας κάθε φορά που τον πετυχαίνουμε στο χαζοκούτι.
Θα τον ακολουθεί για πάντα: Δεν υπάρχει μόνο μία τηλεοπτική στιγμή όταν μιλάμε για τον Άδωνι. Ο άνθρωπος είναι τηλεοπτικό έπος.

Λιάνα Κανέλλη

Γιατί είναι μαϊντανός: Απλούστατα, γιατί είναι σχεδόν σίγουρο (απόδοση 1,05 στο Στοίχημα) ότι αν ανοίξουμε τώρα την τιβί, κάπου θα την πετύχουμε. Κι αν όχι τώρα, ίσως το βράδυ ή αύριο το πρωί, σίγουρα το επόμενο βράδυ. Η Κανέλλη είναι πιο βασική στα τηλεοπτικά πάνελ από ό,τι ο Κριστιάνο στη Ρεάλ. Πάνελ χωρίς Κανέλλη, είναι ρυζόγαλο χωρίς κανέλα, φακή χωρίς δάφνη, αφρός χωρίς κύμα. Αν δεν βγει δεύτερη Δευτέρα στον Πρετεντέρη, της τηλεφωνούν στο σπίτι για να δουν αν είναι καλά. Βραδιά εκλογών χωρίς λάθος στα exit polls γίνεται, χωρίς τη Λιάνα, όμως, με τίποτα.
Γιατί την καλούν: Γιατί θα τινάξει την μπάνκα στον αέρα, θα κρατήσει το σόου, θα παίξει για το χειροκρότημα της εξέδρας. Γιατί είναι πάντα θυμωμένη, πριν καν αρχίσει η εκπομπή. Θα καπνίσει, θα φορέσει αθλητική φόρμα, θα αρπαχτεί ακόμη και με το μικρόφωνο, θα κάνει άλματα λογικής, θα διακόψει τους πάντες. Και δεν θα σταματήσει να ειρωνεύεται, να πετά συνθήματα για τον σοσιαλισμό και τη βαρβαρότητα, ή να αφήνει υπονοούμενα. Όλα αυτά, στο ερεθισμένο και γαλουχημένο με trash τηλεοπτικό κοινό, θα ακούγονται ηρωικά και «πες-τα-Λιάνα». Αν ρωτήσεις όμως το επόμενο πρωί τι ακριβώς είπε, κανείς δεν θα μπορέσει να σου πει. Όμως, σχεδόν όλοι θα πουν ότι «καλά έκανε και τους τα έχωσε», έτσι για την αλητεία. Εν τέλει, αν καθίσεις να γράψεις ένα-ένα όσα λέει η Κανέλλη και τα διαβάσεις την επόμενη στιγμή, θα πάθεις ταραχή. Και γι' αυτό ακριβώς την καλούν.
Θα την ακολουθεί για πάντα: Δυστυχώς, η αλήτικη-ναζιστική επίθεση από τον Κασιδιάρη. Κι αυτό δεν είναι αστείο.

Πέτρος Τατσόπουλος

Γιατί είναι μαϊντανός: Ο συγγραφέας της καρδιάς μας, αν και είχε ανακοινώσει ότι θα αποχωρήσει από την ενεργό πολιτική, δεν άφησε ποτέ τη θέση του στα τηλεοπτικά πάνελ. Η δημόσια παρουσία του είναι κάτι ανάμεσα σε μαϊντανό και γλάστρα. Μπορεί να μην έχεις διαβάσει κανένα βιβλίο του ή να μην έμαθες ποτέ για κάποιο έργο του ως βουλευτή, όμως σίγουρα τον έχεις πετύχει σε πρωινάδικα, μεσημεριανά, δελτία και φυσικά στην αγαπημένη του «Ανατροπή».
Γιατί τον καλούν: Τον καλούν γιατί δεν λέει όχι. Γιατί τρέφει τα κανάλια και τρέφεται από αυτά. Γιατί είναι η ήρεμη δύναμη που με ένα ξέσπασμα μπορεί να σου φέρει πάνω-κάτω το παράθυρο και να πυροδοτήσει εκρήξεις και νούμερα. Είναι και του σαλονιού και του λιμανιού. Έχει από τη μια το στυλ του «κουλτουριάρη» της διανόησης κι από την άλλη του παιδιού του πεζοδρομίου της πολιτικής. Λατρεύει να βρίζει και να τον βρίζουν και να φουντώνει τις συζητήσεις με την αθυροστομία και την αμεσότητά του.
Θα τον ακολουθεί για πάντα: H φράση «Έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα». Ήταν μία όμορφη κρύα μέρα του Νοεμβρίου του 2012 όταν ο Πέτρος Τατσόπουλος, προκάλεσε «αναστάτωση» στην αθηναϊκή πραγματικότητα με τη συνέντευξή του στο περιοδικό Crash, αφού μεταξύ άλλων αποκάλυψε πως «Έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα και η Χ.Α. με λέει αδελφή». Ενώ, μετά τον ντόρο που προκάλεσε, πρόσθεσε με ανάρτηση στο facebook ένα φαλοκρατικό με δόσεις ομοφοβίας σχόλιο: «Δηλαδή, τι άλλο να πω; Τώρα, στα γεράματα, να βγάζω φωτογραφίες με τα παιδιά μου ή με τις συζύγους μου, για ν' αποδείξω ότι δεν είμαι "αδερφή" στους φασίστες που τους βολεύει, γιατί όταν είσαι κακός στην Ελλάδα πρέπει να είσαι σε όλα κακός. Δηλαδή, να είσαι και ηλίθιος και "αδερφή" και τραμπούκος και μοχθηρός και όλα», καταλήγοντας με το αμίμητο «Σιγά τη μεγαλόπολη».

Νότης Σφακιανάκης











Γιατί είναι μαϊντανός: Ο Notis δεν είναι ένας συνηθισμένος μαϊντανός. Είναι περισσότερο «μαϊντανός εποχής». Τι εννοούμε; Ο Notis μπορεί να περάσει 11 μήνες του χρόνου μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τον 12ο να τα πάρει όλα παραμάζωμα, να μην αφήσει εκπομπή για εκπομπή, περιοδικό για περιοδικό, να τα πει όπως του «σκάνε» στο κεφάλι, απογειώνοντας το στυλ που λάνσαρε πριν από μερικά χρόνια και δεν λέει να το αποχωρηστεί ποτέ: Έλληνας μάγκας με DNA ροκ σταρ παγκόσμιας κλάσης. Κοινώς, μουσάκι αλά κουτσαβάκι και γυαλιά ηλίου τύπου Bonoτων U2. Σκέτη ομορφιά.
Γιατί τον καλούν: Και εδώ δεν είναι συνηθισμένα τα πράγματα για τον Notis. Οι εκπομπές τον θέλουν τον Notis γιατί έχει ένα μεγάλο προσόν. Δεν μιλάει ποτέ για τα πράγματα για τα οποία τον φωνάζουν. Εξήγηση: βγάζει άλμπουμ ο Notis, μπαίνουν στη σειρά οι εκπομπές για να τον έχουν καλεσμένο και στο τέλος μιλάνε για την οικονομική κρίση. Ξεκινάει εμφανίσεις ο Notis σε μεγάλο κέντρο, ξανά οι εκπομπές τον θέλουν στο πάνελ τους και στο τέλος εκείνος πετάει το φιλοσοφημένο «Είμαι από καλό γένος και δεν είναι δυνατόν ένας ευγενής να είναι φασίστας».
Θα τον ακολουθεί για πάντα«Σαφέστατα η Χρυσή Αυγή είναι καλύτερη από όλους όσους μας κυβερνούν», το 2013. Δεν το ξεχνάς εύκολα αυτό.

Aλέξης Κούγιας

Γιατί είναι μαϊντανός: Είναι παρών όπου υπάρχει κάμερα και μιλάει με κάθε ιδιότητα, από δικηγόρος μέχρι πρόεδρος ποδοσφαιρικής ομάδας. Τα τηλεοπτικά παράθυρα και οι τηλεφωνικές ζωντανές συνδέσεις είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής του και μοιάζει να μην μπορεί να ζήσει δίχως λίγα λεπτά δημοσιότητας. Απορώ πώς δεν έχει κουραστεί ακόμα να ξετυλίγει τις γνώσεις και τις απόψεις του on camera.
Γιατί τον καλούν: Καταρχάς είναι ένας celebrity, ειδικά μετά το νταραβέρι που είχε με την Εύη Βατίδου. Επίσης, είναι συνήγορος υπεράσπισης του θύτη σε πολλά hot θέματα - βλέπε δολοφονία Αλέξη Γρηγορόπουλου. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι σε κάθε του εμφάνιση την TV θα «πετάξει» κάποια ατάκα που θα συζητηθεί -μάλλον αρνητικά- ενώ, αν οι συνομιλητές του «μετράνε», θα προκληθεί σχεδόν σίγουρα μια διαμάχη που θα «πουλήσει».
Θα τον ακολουθεί για πάντα: Η εισβολή του στον τηλεοπτικό σταθμό Alter, συγκεκριμένα στο πλατό της εκπομπής «Ζούγκλα» του Μ. Τριανταφυλλόπουλου, το 2004. Το πήδημα της καγκελόπορτας, το σώριασμά του και το τελικό ντου στην εκπομπή, ενώ αυτή ήταν on air, είναι ίσως ό,τι πιο viral έχει κάνει.

Λάκης Λαζόπουλος











Γιατί είναι μαϊντανός: Όχι, δεν παίρνει σβάρνα τα κανάλια, «πηδώντας» από πάνελ σε πάνελ. Στον Λάκη αρκεί μόλις η εκπομπή του για να θεωρηθεί «μαϊντανός». Κι αυτό διότι οι απόψεις του «ηγεμονεύουν» τηλεοπτικά, εν μέσω άκρατου λαϊκισμού και φθηνής σάτιρας. Προπαγανδίζει απροκάλυπτα υπέρ της κυβέρνησης και πλέον, στις μέρες μας, ο άλλοτε ταλαντούχος κωμικός δεν είναι πια ούτε ταλαντούχος ούτε κωμικός. Μοιάζει με κακέκτυπο παλιάς πατριωτικής ΠΑΣΟΚαρίας και συγκεκριμένα εκείνο το είδος που περιδιάβαινε τα καφενεία της Αθήνας με την «Αυριανή» παραμάσχαλα, έχοντας γνώμη για τα πάντα και λίγο δηλητήριο πρόχειρο στην άκρη της γλώσσας για όλους - για όλους εκτός από τα φιλαράκια στο υπουργικό συμβούλιο. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου προσπάθησε να συνοψίσει σε ένα tweet τι εστί Λάκης: «Άλλο καλλιτέχνης, άλλο αυλικός. Άλλο κωμικός, άλλο σαλτιμπάγκος και άλλο γελωτοποιός της εξουσίας. Όμως η τέχνη δεν πληρώνει κότερα». Άουτς.
Γιατί τον καλούν: Αγάπη μου, τον Λάκη δεν τον καλούν, εκείνος καλεί. Βέβαια, εσχάτως υπήρξαν κάποιοι που μπούχτισαν από τις πολιτικές αναλύσεις του, επιπέδου δημοτικού, και «ξέρασαν» πίσω τη φιλοκυβερνητική προπαγάνδα. Όπως η Ελένη Γερασιμίδου, η οποία του έριξε ένα unfriend στο facebook, αποφάσισε να μην ξαναπατήσει το πόδι της στο Τσαντίρι. Εκείνος ατάραχος, χαϊδεύοντας τα χαμηλότερα των ενστίκτων και με χιούμορ που απευθύνεται στον άθρωπο του Νεάντερταλ, συνεχίζει το έργο του, ρίχνοντας κανά ανέκδοτο με γριές και κλανιές όταν τα πράγματα ζορίζουν.
Θα τον ακολουθεί για πάντα: Πριν από μια ντουζίνα χρόνια, ένας άλλος Λάκης μάς έκανε να γελάμε με την καρδιά μας.

Κωνσταντίνος Μπογδάνος











Γιατί είναι μαϊντανός: Ο Μπογδάνος δεν είναι μαϊντανός με την ακριβή τηλεοπτική έννοια. Δεν εμφανίζεται ως καλεσμένος στα πάνελ, γιατί απλούστατα έχει δύο δικές του εκπομπές. Κι όμως, έχεις την αίσθηση ότι τον πετυχαίνεις παντού: να μπουρδολογεί, να ακκίζεται, να σηκώνει το φρύδι, να κάνει γυμνή φωτογράφιση, να χορεύει ζεϊμπέκικο (περισσότερο σοκαριστικό θέαμα ήταν μόνο τα χορευτικά της Βάσιας Τριφύλλη με το κορμάκι), να ανταλλάσσει ανερμάτιστες «κρυάδες» με τους αμήχανους δημοσιογράφους στο πλατό, να σηκώνεται έτσι στο άσχετο να πει ένα τραγουδάκι, να κάνει αποτυχημένες μιμήσεις, να παριστάνει τον έξυπνο ή τον ανόητο ή τον παλύξερο, να φλερτάρει κάνοντας βραχνή τη φωνή του, να πηγαίνει σε πρεμιέρες, να tweet-άρει, να αμπελοφιλοσοφεί, να βρίσκεται πάντα σε έναν δικό του κόσμο, πολύ γλυκό, με αρχή, μέση και τέλος, φυσικά τον ίδιο.
Γιατί τον καλούν: Δεν τον καλούν, αυτοπαρουσιάζεται. Γιατί είναι ευχάριστη τηλεοπτική παρουσία και ικανός να κάνει τα πάντα. Βλέπεται εύκολα, από πολλούς εμμονικά. Γιατί, δεν λέμε «το είδα στο απογευματινό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ», αλλά «το είδα στον Μπογδάνο». Ίσως μόνο με αυτόν και τον Άδωνι συμβαίνει να τους αποστρέφεσαι, αλλά να σταματάς ασυναίσθητα όταν τους πετυχαίνεις στο ζάπινγκ. Κι έπειτα, να έχεις πάντα την ίδια αίσθηση ενοχής, σαν την πεταλούδα που πετά γύρω από τη φωτιά. Ο Μπογδάνος είναι περιζήτητος, ακριβώς γιατί πουλάει άριστα την τηλεοπτική περσόνα του. Και το κυριότερο, είναι λίγο απ' όλα. Με την ίδια ευκολία πηδά τη συζήτηση από την κρίση, στη Συρία, στα βυζιά της Καρντάσιαν και τους αγροκαλλιεργητές της Λακωνίας. Είναι light δεξιούλης, ίσα που να χαϊδεύει τα συντηρητικά αντανακλαστικά του κόσμου που παρακολουθεί τηλεόραση κι έπειτα να το ελαφραίνει. Είναι πεπεισμένος ότι ζει ταυτόχρονα μέσα στα παπούτσια του Tom Waits και της αντρικής εκδοχής της Βίλλυ Ραζή. Είναι ο μοναδικός άνθρωπος που ανταγωνίστηκε εύκολα σε αερολογία τον Ζουράρι και τον Βύρωνα Πολύδωρα. Ένας μικρός, τοσοδά θεούλης.
Θα τον ακολουθεί για πάντα: Μάλλον το ζεϊμπέκικο που χόρεψε στη Βανδή και τον Ρόκκο με σταράκι, τρίχα στο ανοιχτό πουκάμισο και κονκάρδα «I love UK». Έτυχε να το δει το ανιψάκι μου κι από εκείνη τη μέρα καταπίνει τα αυγά με τα τσόφλια.

Φαήλος Κρανιδιώτης











Γιατί είναι μαϊντανός: Θα τον συναντήσεις από περιφερειακά κανάλια της κακιάς ώρας, μέχρι σε πρωινά μαγκαζίνο μεγάλων σταθμών. Ο Φαήλος Κρανιδιώτης δεν είναι απλά μαϊντανός. Είναι μαϊντανός με τη βούλα και με λήμμα στην Βικιπαίδεια, αφού όπως αναφέρεται στο βιογραφικό του «Παρεμβαίνει συχνά στον δημόσιο διάλογο σχολιάζοντας την επικαιρότητα». Μάλιστα, έχει και κανάλι στο Υoutube με κάποιες από τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις.
Γιατί τον καλούν: Στενός φίλος και πολιτικός σύμβουλος του Αντώνη Σαμαρά, ο Φαήλος Κρανιδιώτης για καιρό ήταν ο εκπρόσωπος στην Σαμαρ-ική πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας. Μετά την ήττα του πρώην πρωθυπουργού, έχοντας παγιωμένη τη δική του ακροδεξιά ατζέντα, τα κανάλια τον καλούν προκειμένου να προκαλέσει με τις απόψεις του. Με τις ακραίες τοποθετήσεις του, κάνει αρκετό ντόρο, δημιουργούνται εντάσεις, «ανάβουν» τα αίματα και τελικά υπάρχει σόου.
Θα τον ακολουθεί για πάντα: H φράση «Η αξύριστη χήρα». Μετά τον θάνατο του ηθοποιού Μηνά Χατζησάββα, ο σύντροφός του είχε μιλήσει για τη σχέση τους και τη γραφειοκρατική ταλαιπωρία που είχε μετά τον θάνατο του ηθοποιού, λέγοντας μεταξύ άλλων πως «Ήταν απίστευτο πάντως αυτό που έζησα στο νοσοκομείο όταν πήγα για να πάρω τη σορό του και αυτό είναι ένα μήνυμα στον πρωθυπουργό, για το σύμφωνο συμβίωσης. Ήμουν ο άνθρωπός του τα τελευταία 25 χρόνια και όμως δεν ήταν αυτονόητο ότι μπορούσα να πάρω εγώ τη σορό του». Ο Φαήλος Κρανιδιώτης εξαπέλησε επίθεση στον σύντροφο του εκλιπόντος, Κώστα Φαλελάκη, προκαλώντας οργή αντιδράσεων, γράφοντας στον λογαριασμό του στο Facebook: «Μεγάλος ηθοποιός ο Χατζησάββας. Τον έχω δει στο θέατρο κι όποτε έβλεπα στην τηλεόραση πως συμμετέχει σε σειρά, ήταν κίνητρο να τη δω. Τώρα, γιατί πρέπει να φάμε στη μάπα την αξύριστη "χήρα" του; Άμα ο εκλιπών ήθελε να μιλήσει για όλα αυτά, θα το είχε κάνει». Οι δηλώσεις του προκάλεσαν μεγάλο ντόρο, τα κανάλια αποφάσισαν ότι αφού πουλάει για κάποιο λόγο θα μας τον φορτώσουν ως βασικό συνομιλητή στο διάλογο για το σύμφωνο συμβίωσης και, κάπως έτσι, τελικά, ένας από τους ιδρυτές του «Δικτύου 21», εκτός από το Μαξίμου, μας κατσικώθηκε για τα καλά στη δημόσια σφαίρα.

Γεράσιμος Γιακουμάτος











Γιατί είναι μαϊντανός: Ο βουλευτής Β' Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας, έχει πάρει σβάρνα όλες τις πρωινές ενημερωτικές εκπομπές - και όχι μόνο. Στα τηλεοπτικά στούντιο των Αυτιά, Παπαδάκη, Οικονομέα-Καμπουράκη νιώθει σαν στο σπίτι του, περνάει καλά και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Δεν έχει κάτι «φρέσκο» να πει, αλλά αυτό δεν φαίνεται να έχει σημασία. Είναι ο μπάρμπας για όλες τις δουλειές.
Γιατί τον καλούν: Είναι ο τύπος που θα λαϊκίσει, που θα βρίσει τους αγρότες, που θα κάνει λίγο τζέρτζελο, έστω κι αν όλοι ξέρουμε ότι μάλλον είναι fake. Δεν αρνείται σχεδόν ποτέ κάποια τηλεοπτική πρόταση και αυτό τον κάνει έναν σίγουρο καλεσμένο, που ακόμα κι ένας 18χρονος πιτσιρικάς περνάει καλά παρακολουθώντας τον.
Θα τον ακολουθεί για πάνταΗ φαρμακερή ατάκα που εκτόξευσε για τη Ζωή Κωνσταντοπούλου στην εκπομπή «Τα Καρντάσιανς», όπου ούτε λίγο ούτε πολύ την είπε στερημένη.
Κίμωνα Κουλούρη, λείπεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου