Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Φυσάει ξεπεσμό








































Άμα η κατάντια είχε ήχο μάλλον θα ήταν αυτός της ελληνικής hip hop/low bap σκηνής. Αυτής που κάποτε τραγουδούσε «φυσάει κόντρα σε ολάκερη γη» και μιλούσε στην ψυχή δεκάδων ανθρώπων, και που τώρα μιλά σε mainstream κερδοφόρες φυλλάδες με ατάκες που θα ξεστόμιζε μόνο ο Τζήμερος και άλλα παρόμοια κατακάθια. 

Η παλιά ελληνική hip hop/low bap σκηνή έχει πεθάνει για τα καλά και μυρίζει και άσχημα.
Και δεν είναι επειδή διαλύθηκαν τα μουσικά σχήματα, αλλά επειδή οι άνθρωποι που έχτισαν αυτή τη σκηνή έχουν πάρει τον κατήφορο.
Από την μία ο κατήφορος του Νικήτα Κλιντ,
 του μουσικού που κάποτε έγραφε στιχάκια όπως 
«πως νιώθεις που γινες φαΐ για τη σκυλάδικη στιχουργική μηχανή/ μη ρωτάς γιατί μιλάω με πολυεθνικά/και δε μιλάω για Coca Cola κι εξοπλιστικά/ κι εφοπλιστικά ούτε για Κόκκαλη Λαμπράκη/ ούτε καν για Κοντομηνά», 
και που πριν λίγο καιρό και ενώ όλοι είχαν συγκεντρωθεί στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής να τιμήσουν την μνήμη του Παύλου Φύσσα που δολοφονήθηκε από φασίστες, προτίμησε να παρευρεθεί στην προεκλογική συγκέντρωση του Ποταμιού. Ο ίδιος είπε ότι στηρίζει Ποτάμι για να μην βγει η Χρυσή Αυγή (λες και δεν υπήρχε άλλο κόμμα) ενώ μίλησε και για τον Φύσσα ξεχνώντας ότι βρίσκεται στην εκδήλωση αυτού που ξέπλυνε καλύτερα στην εκπομπή του Πρωταγωνιστές τους φασίστες και τον Νίκο Μιχαλολιάκο.
Από την άλλη ο κατήφορος του BD Foxmoor

ο οποίος σε συνέντευξή του στην Popaganda είπε για τους πρόσφυγες τα εξής:

«Νομίζω ότι γενικά έχουμε χάσει κάθε μέτρο. 
Και έτσι κάνουμε πάσα σε ότι σκοταδιστικό να συνεχίσει να υπάρχει. 
Δες τι γίνεται με τους ανθρώπους που έρχονται να ζήσουν στην χώρα μας και πώς η στάση μας απέναντι σε αυτό μπορεί και να δίνει πάτημα στους φασίστες. 

Εγώ προσωπικά το πρώτο πράγμα που συζητάω με ανθρώπους που έχουν φύγει απ’ την χώρα τους είναι γιατί έφυγες; Ένα γιατί; Δεν είχατε τίποτα ωραίο εκεί; Κάτι να σε κρατήσει; 
Εγώ υποχρεωτικά μεγάλωσα εδώ στην Ελλάδα και από ένα σημείο είχα ποτίσει τόσο πολύ με τα όμορφα αυτού εδώ του τόπου που δεν είχα πια επιλογή να φύγω. 
Εσύ; 
Γιατί άφησες μάνα, πατέρα, αδερφό; 
Κυνηγημένος είσαι αδερφέ μου; 
Άμα ο άλλος μου βάζει ως πρόσχημα τα λεφτά δεν το κατανοώ και πάρα πολύ. 
Το Φυσάει Κόντρα δεν το έγραψα για αυτόν που θέλει να πάει να πλουτίσει. 
Ούτε για εκείνους που στις χώρες τους δέκα δέκα βιάζουν τα κοριτσάκια και τα αφήνουν στα χαντάκια νεκρά. Μην το γαμήσουμε αυτό το θέμα. 

Βλέπω ώρες ώρες πράγματα τρομακτικά και εκεί πάνω πατάνε μετά οι φασίστες, εκεί πάνω πατάει όλη η ασχήμια. Πάνω στην μαλακία μας. Αφού όλοι οι άνθρωποι δεν είναι καλοί, πώς θα γίνει να είναι όλοι οι μετανάστες καλοί. Και πώς γίνεται να είναι όλοι οι φασίστες κακοί, πες μου εμένα. Για μένα ο φασισμός είναι αισθητική. Αν ο φασίστας είναι αυτός που δέρνει στο δρόμο τότε είμαστε γεμάτο φασίστες. Στα γήπεδα, τα ΚΝΑΤ είναι φασίστες, οι μπάτσοι είναι φασίστες. Όλοι όσοι μαζεύονται σε μπουλούκια και δέρνουν είναι φασίστες».


Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς σε αυτό το σχόλιο;
Το τσουβάλιασμα αλά δεξιά μονταζιέρα; Το ρατσιστικό παραλήρημα; Την επικίνδυνη άγνοια ή την βλακεία των ερωτήσεων που θα έκανε σε ένα άνθρωπο που βίωσε τον πόλεμο και την βία στην πατρίδα του;
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι δύο τραγουδιστές της hip hop/low bap σκηνής-που κανείς δεν αμφισβητεί την πορεία τους- λένε πράγματα για τα οποία μόνο ο Τζήμερος θα ήταν περήφανος. Δεν έχει μείνει άλλωστε τίποτα πια από τους δυο αυτούς μουσικούς και ό,τι αντιπροσώπευαν, παρά μόνο η σκιά των στίχων να τους βαραίνει.

Και όπως ο κόσμος έχει αυτιά και κρίνει την καλή μουσική, έτσι έχει αυτιά για να τα κλείσει όταν κρίνει ότι η κατάντια έχει φτάσει στα όριά της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου