Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου:Ούτε που το είχα φανταστεί όταν μου πρότειναν να είμαι στο ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΧΑΡΑ.Η Ναταλία Γερμανού ήθελε πολύ να συνεργαστούμε


Χειλάκια παραφουσκωμένα,σιλικονοθρεμένα
βυζάκια σιλικονοφουσκωμένα,
ματάκια με χρωματιστούς φακούς επαφής παρουσιασμένα,
δοντάκια εμφυτευμένα,
μυτούλα εγχειρισμένη,
εκπομπούλα Κοντομηνοφτιαγμένη













Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Έχω κριθεί με το καλημέρα σας

http://www.peoplegreece.com/article/konstantina-spiropoulou-echo-krithi-kalimera-sas/

Μόλις την προηγούμενη ημέρα από τη συνάντησή μας, η Κωνσταντίνα επέστρεψε από γυρίσματα στην Κρήτη για το Μες Στην Καλή Χαρά. Το έχει διασκεδάσει, έχει πιει τις ρακές της, έχει απολαύσει τα κρητικά εδέσματα και τη ζεστή κρητική φιλοξενία, έχοντας όμως επιστρέψει ήδη στο αυστηρό διατροφικό της πρόγραμμα, καθώς μετά το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε με το θυρεοειδή της, όπως εξηγεί, για όλα προσπαθεί διπλά. 
Ακολουθεί συγκεκριμένο διαιτολογίο, γυμνάζεται εντατικά, ενώ το θαλάσσιο σκι έχει γίνει η νέα καλοκαιρινή της αγάπη. Θα παραγγείλει σκέτο κρύο εσπρέσο, ενώ, όση ώρα μιλάμε, θα δεχτεί ενθουσιώδη μηνύματα στο κινητό από τη 15άχρονη αδελφή της, που ζει στη Ρόδο, την οποία υπεραγαπά. Με τη ζωντάνια των 26 χρόνων της, αλλά και τη διετή εμπειρία της σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χώρο, όπως η τηλεόραση, η Κωνσταντίνα, που τον τελευταίο καιρό έχει βρεθεί στο στόχαστρο σχολίων ουκ ολίγες φορές, μιλά στο People για όλα.
spiropoulou People55 (4)
Ισχύει πως το Μες Στην Καλή Χαρά ολοκληρώνεται στο τέλος της σεζόν;
Ναι, τo κανάλι αποφάσισε, μετά από έξι πετυχημένα χρόνια, να κλείσει αυτό τον κύκλο. Κάθε χρόνο τα νούμερα ήταν πιο υψηλά, όπως και φέτος ήταν καλύτερα από πέρσι. Μόλις ολοκληρωθεί και επίσημα η εκπομπή, στις 13 Ιουλίου, όλοι μας, ο καθένας ξεχωριστά, θα συζητήσουμε με το κανάλι για το τι μέλλει γενέσθαι. Δεν έχω κάνει κάποια συζήτηση ακόμη, αλλά το συμβόλαιό μου ισχύει και για την επόμενη χρονιά, δεν είμαι στον αέρα.
Άρα δεν γνωρίζεις ακόμα αν θα παρουσιάζεις μόνη σου εκπομπή του χρόνου. Νιώθεις έτοιμη για αυτό το βήμα;
Αυτή είναι η μόνιμη ερώτηση που μου κάνουν με το που ξεκίνησα να κάνω αυτή τη δουλειά. Είναι λίγο σαν την ερώτηση «είσαι έτοιμη να κάνεις παιδί;». Νομίζω πως καμιά γυναίκα δεν νιώθει ποτέ τελείως έτοιμη να κάνει ένα παιδί, μέχρι να συμβεί, όπως κι εγώ δεν θα νιώθω ποτέ πραγματικά έτοιμη να κάνω δική μου εκπομπή, μέχρι να γίνει. Είμαι φιλόδοξη, αλλά θέλω να ξέρω τι μου γίνεται. Θέλω να καλυτερεύω στη δουλειά μου, να δικαιώσω όσους με εμπιστεύτηκαν και να γίνω αγαπητή από τον κόσμο, γιατί ο κόσμος είναι ο τελικός κριτής. Το να σου δώσει κάποιος μια πρώτη θέση δεν σημαίνει και κάτι. Πολλές φορές είναι άλλος ο κεντρικός παρουσιαστής και άλλος αυτός που ξεχωρίζει.
spiropoulou People55 (3)
Τι θα έλεγες κάνοντας έναν απολογισμό αυτής της σεζόν;
Είμαι πολύ ικανοποιημένη. Η Κατερίνα Καραβάτου είναι πολύ θετική παρουσία, ξέρει καλά τις ανάγκες ενός ζωντανού προγράμματος, είναι άμεση.
Η ομάδα «έδεσε» εξαιρετικά.

Πώς είναι η σχέση σας με την Κατερίνα;
Εγώ και η Kατερίνα ξεκινήσαμε με τις καλύτερες διαθέσεις και αυτό δεν άλλαξε. Ουδέποτε υπήρξε ένταση μεταξύ μας. Δεν γίναμε κολλητές, καθαρά επαγγελματικές είναι οι σχέσεις μας, είναι όμως ένας άνθρωπος πολύ αξιόλογος και αξιοπρεπής.
Ήρθες πραγματικά κοντά με κάποιον από τους συνεργάτες σου; Σε έχουμε δει έξω αρκετές φορές παρέα με τον Παύλο Σταματόπουλο.
Η φιλία είναι μεγάλη και βαριά κουβέντα. Το να βγεις μια βόλτα μ’ ένα συνεργάτη σου, να πιεις έναν καφέ και να πεις δυο τρία πράγματα δεν σημαίνει φιλία. Φιλία σημαίνει αφοσίωση, δόσιμο, μοίρασμα. Έχω, όμως, πολύ καλή χημεία με τον Παύλο. Είναι άνθρωπος που προσαρμόζεται εύκολα, είναι ο χαμαιλέοντας της εκπομπής και από τα έξι χρόνια που υπάρχει το Μες Στην Καλή Χαρά ο Παύλος είναι μέρος της εκπομπής τα πέντε. Κάνουμε καλή παρέα, έχει ένα χιούμορ που ταιριάζει με το δικό μου. Έχουμε καλή σχέση εντός και εκτός πλατό.

Η πρόσφατη βραδινή σου έξοδος με τη Ναταλία, πάντως, συζητήθηκε ως η επανασύνδεση της σεζόν.
Εγώ είμαι ένας άνθρωπος που δεν μιλάει δημόσια για το τι συμβαίνει και τι δεν συμβαίνει. Δεν βγήκα να σχολιάσω τις σχέσεις μας. Στην πραγματικότητα ήταν όλα μια χαρά, αλλά αυτό προφανώς δεν ιντριγκάρει κανέναν. Όταν βγήκαμε, με πρόσκληση της Ναταλίας, να τα πούμε, εφόσον δεν είχε υπάρξει κάποια κόντρα, ανταποκρίθηκα με χαρά στο κάλεσμα. Και φέραμε μαζί και ένα φίλο, τον Θέμη Γεωργαντά. Αλλά δεν το κανόνισε ο Θέμης, το κανονίσαμε μεταξύ μας. Δεν υπήρξε ποτέ κάποια ρήξη, για να υπάρξει και επανασύνδεση.
spiropoulou People55 (1)
Με την Κατερίνα Καινούργιου, με την οποία σας είδαμε στα περιοδικά σε κοινή βόλτα, είστε φίλες;
Ξέρεις, μου κάνει φοβερή εντύπωση πως μόλις βγεις με κάποιον σ’ τον «χρεώνουν» αμέσως ως κολλητό. Απ’ την άλλη, με την ίδια ευκολία, αν δεν βγαίνεις με κάποιον, σ’ τον «χρεώνουν» ως εχθρό. Στη ζωή δεν είναι όλα άσπρα ή μαύρα. Με την Κατερίνα δουλεύουμε στον ίδιο σταθμό, προφανώς έχουμε κάποια θέματα να συζητήσουμε, αυτό δεν μας κάνει αυτόματα και φίλες. Δεν είναι σκληρό αυτό που λέω, αλλά η φιλία για μένα είναι κάτι πολύ σημαντικό.
Ένα όμορφο κορίτσι, που ήταν το μοντέλο στη στήλη του μακιγιάζ στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, βρέθηκε να συμπαρουσιάζει μια εκπομπή. Ήταν το όνειρό σου;
Ούτε που το είχα φανταστεί ποτέ. Όταν μου το πρότειναν, ξαφνιάστηκα. Ακόμα κι όταν έκανα το δοκιμαστικό για το Μες Στην Καλή Χαρά δεν το πίστευα! Στη συνέχεια συζητήθηκε με τη Ναταλία αν θα ήθελε να με έχει στην εκπομπή της, είχαμε κάνει κι ένα ραντεβού, θυμάμαι, στο Semiramis. Ήθελε πολύ να συνεργαστούμε και ήταν με δική της πρωτοβουλία η ένταξή μου στην ομάδα, γιατί η εκπομπή μπορεί να μην είναι ακριβώς προσωποκεντρική, αλλά ο κεντρικός παρουσιαστής αποφασίζει για πολλά.

Σήμερα, πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε εκείνες τις πρώτες εκπομπές;
Δεν θέλω να πολυβλέπω τις πρώτες εκπομπές. Δεν είχα αντιδράσει έτσι όπως θα ήθελα σε πολλές περιπτώσεις, δεν είχα την ωριμότητα. Όχι ότι τώρα θεωρώ πως είμαι 100% ώριμη, αλλά έχω κάνει βήματα. Βέβαια, είμαι και τελειομανής. Δεν ξέρω κι αν ποτέ θα είμαι ικανοποιημένη με τις επιδόσεις μου.
spiropoulou People55 (5)
Πώς σχολιάζει ένας άνθρωπος με την εμπειρία της Ελένης την εξέλιξή σου;
Δεν έχουμε κάνει ποτέ τέτοια συζήτηση, επαγγελματική. Η Ελένη είναι ένας άνθρωπος που τον έχω μέσα στην καρδιά μου και αυτό δεν αλλάζει, όποια δουλειά και να κάνω στο μέλλον και όπως και να τα φέρει η ζωή. Στα 26 μου, πιστεύω πλέον ακράδαντα πως, όταν είναι γραφτό κάτι να συμβεί, θα συμβεί. Όχι πως κάθομαι σπίτι μου και περιμένω να χτυπήσει το τηλέφωνο, αλλά κάποια πράγματα γίνονται όταν είναι να γίνουν.
Νιώθεις τύψεις που έχεις αφήσει τη Φιλοσοφική για χάρη της τηλεόρασης;
Δεν την έχω αφήσει. Έχω ακόμη έντεκα μαθήματα να δώσω. Είμαι περήφανη που μπήκα στο πανεπιστήμιο και το να πάρω το πτυχίο μου θα είναι η ολοκλήρωση εκείνου του στόχου μου. Ξέρεις, από 17,5 χρόνων που ήρθα στην Αθήνα δουλεύω. Δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να μην το κάνω και με πήγε λίγο πίσω. Από την άλλη, έμαθα πώς βγαίνουν τα χρήματα, έμαθα ότι πρέπει να κοπιάσεις για να τα αποκτήσεις.
Ως παιδί, ονειρευόσουν να φύγεις από τη Ρόδο και να ζήσεις στην Αθήνα;
Όχι, δεν ήθελα να φύγω. Την αγαπώ πολύ την πατρίδα μου. Είχα τους φίλους μου, τις συνήθειές μου, τη σχέση μου. Και στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου να περνούσα, πάλι ευχαριστημένη θα ήμουν. Κι αν στο μέλλον η ζωή μού δείξει πως πρέπει να ξαναγυρίσω στη Ρόδο, αν με κατευθύνει με κάποιον τρόπο προς τα εκεί, μια χαρά ευτυχισμένη θα είμαι. Αρκεί να έχω κάτι να κάνω, γιατί η απραξία με σκοτώνει.
Δεν το περίμενα πως θα γύριζες εύκολα στη Ρόδο…
Πάντα πρέπει να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου μια εναλλακτική. Μπήκα στην τηλεόραση αποφασισμένη να δουλέψω σκληρά. Δεν εγκαταλείπω εύκολα τους στόχους μου, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως, αν αύριο προκύψει ή θελήσω να είμαι εκτός τηλεόρασης, θα είμαι δυστυχής. Το να επιστρέψω στον τόπο όπου πέρασα υπέροχα παιδικά χρόνια δεν είναι σε καμία περίπτωση ήττα.
Θα τολμούσες κάτι πέρα από το κομμάτι της παρουσίασης;
Μου έχουν προτείνει διάφορα πράγματα αυτά τα δύο χρόνια και δεν τα έχω κάνει. Δεν απορρίπτω το να κάνω κάτι διαφορετικό, αλλά ούτε το επιδιώκω. Θεωρώ πως αυτή τη χρονική στιγμή δεν ήταν η ώρα μου για να πειραματιστώ σε άλλα πράγματα.
Μου έλεγες πριν πως πολλές καλές σου φίλες περιμένουν μωρό. Εσύ θα ήθελες ένα παιδί;
Τώρα, άμεσα; Δεν ξέρω. Στις φίλες μου που συμβαίνει αυτό νιώθω πως πράγματι είναι η στιγμή τους. Παλιότερα ήθελα περισσότερο να αποκτήσω νωρίς οικογένεια και παιδιά, ίσως γιατί δεν είχα συναίσθηση των ευθυνών. Tώρα ό,τι και να συμβεί, και να χάσω τη δουλειά μου, έχω μόνο την ευθύνη του εαυτού μου. Θα ήταν διαφορετικά αν είχα άλλο ένα στόμα να θρέψω. Όμως, θέλω να κάνω παιδιά. Οι φίλοι μου και τα παιδιά τους με φωνάζουν «baby sister», αφενός γιατί είμαι μικρή, αφετέρου γιατί δεν είμαι και ακριβώς baby sitter! Έχω, όμως, μεγαλώσει και την αδελφή μου, έτσι έχω μεγάλη οικειότητα με τα μικρά παιδιά.
Και μεγαλώνεις και σκυλιά. Έχεις δύο, αν έχω καταλάβει καλά.
Είναι μεγάλη ιστορία αυτή με τα σκυλιά μου. Ο Bruno –τον οποίο πήρα μόλις 45 ημερών– είναι στη ζωή μου τους τελευταίους εξίμισι μήνες. Και είναι και ο Alphie. Δεν έχω αγοράσει ποτέ σκυλί, υπάρχουν τόσα αδέσποτα τριγύρω μας που μπορούμε να βοηθήσουμε. Πριν από τον Bruno, λοιπόν, είχα υιοθετήσει τον Alphie. Τον ονόμασα έτσι γιατί γεννήθηκε έξω από τον Alpha. Τον Bruno και τα αδελφάκια του τους πρωτοείδα στο Διαδίκτυο, στη σελίδα ενός φίλου μου. Ήταν παιδί του δικού του σκυλιού και θυμάμαι ότι τον είχα ρωτήσει αν δίνει τα κουτάβια. Τότε μου είπε πως τα έχει ήδη δώσει, αλλά λίγο καιρό μετά μου έκανε έκπληξη, στέλνοντάς μου μήνυμα: «Είσαι έτοιμη για αυτό το σκυλί;». Επειδή δεν ήταν εύκολο να κρατήσω και τον Alphie και τον Bruno και επειδή η αδελφή μου είχε ήδη ξετρελαθεί με τον Alphie, τον πήγα στην οικογένειά μου στη Ρόδο.
Ποια είναι η πιο πολύτιμη επαγγελματική συμβουλή που σου έχουν δώσει αυτά τα δύο χρόνια;
Να κάνω υπομονή. Όλα θέλουν το χρόνο τους. Έχεις νεύρα; Συμβαίνει κάτι; Υπομονή. Γράφεται κάτι αναληθές για σένα; Υπομονή. Στο τέλος θα φανεί η αλήθεια.
Έχεις στενοχωρηθεί με κάτι από όσα έχουν γραφτεί για σένα;
Πολλά πράγματα με έχουν στενοχωρήσει. Ειδικά όταν εμπλέκεται η οικογένειά μου. Γράφτηκε, ας πούμε, πως τους κρύβω! Ο κόσμος, όμως, έχει αρχίσει να καταλαβαίνει κάποια πράγματα. Όπως όσα γράφτηκαν για την κλήση. Μετά από αυτό μου έστελναν μηνύματα στο twitter και το facebook: «Ήμασταν εκεί μπροστά, σε είδαμε, λες αλήθεια. Αν θες βοήθεια, πες μας να το πούμε». Ο κόσμος που με βλέπει στο δρόμο μου λέει καλά λόγια.
Νιώθεις πως έχεις κριθεί πιο σκληρά από τα media και όχι από τον κόσμο;
Αυτό που ξέρω είναι πως έχω κριθεί με το «καλημέρα» σας. Λέμε πως θέλουμε νέα πρόσωπα, αλλά όταν έρχονται, δεν τα θέλουμε κιόλας. Μια ευκαιρία σε όλους τους ανθρώπους έχει δοθεί. Μια ευκαιρία είναι κι αυτό, δεν είναι τίποτα παραπάνω. Μου έχει εξασφαλίσει κανείς πως για πάντα θα είμαι εκεί;
Προτάσεις από κάποια άλλα κανάλια έχεις δεχτεί;
Η αλήθεια είναι πως φέτος έχω δεχτεί κι άλλες προτάσεις. Αυτή τη στιγμή, όμως, ο Alpha είναι η προτεραιότητά μου. Μου έχει δώσει μια ευκαιρία και οφείλω να τον τιμήσω. Για το μέλλον κανείς ποτέ δεν ξέρει.
Αυτή η σύγκριση με την Ελένη Μενεγάκη σε έχει αγχώσει;
Όχι. Αλλά θεωρώ πως είναι και περιττή. Καμιά φορά ντρέπομαι όταν κοιτάζω την Ελένη. Και της το έχω πει. Συσχετίζουν τα πάντα, ακόμα και το χρώμα που βάφουμε τα νύχια μας. Κάθονται και γράφουν πως το κάνω όπως η Ελένη. Πλέον αποφεύγω επίτηδες να κάνω κάτι παρόμοιο με την Ελένη, για να μη γίνεται αυτή η σύγκριση, νιώθω άσχημα. Πάντα κάτι παίρνεις από τον άλλο, το να δοκιμάζεις κάτι δεν σημαίνει πως αντιγράφεις κάποιον. Η Ελένη πολλές φορές έχει δηλώσει πως δεν είναι άνθρωπος της γυμναστικής, εγώ την έχω παροτρύνει σε αυτό.
Αν σου έλεγαν πως του χρόνου θα κάνεις εκπομπή μαζί με άλλον έναν παρουσιαστή, ποιον θα επέλεγες;
Δεν ξέρω. Θα σκεφτόμουν κάποιον που να είναι σε ένα σημείο, το οποίο του δίνει περιθώρια να εξελιχθεί. ΗΝαταλία Γερμανού, ας πούμε, δεν είναι αυτή η περίπτωση. Είναι μια κατηγορία από μόνη της. Από πολλούς έχει χαρακτηριστεί μια από τις καλύτερες παρουσιάστριες της ελληνικής τηλεόρασης. Μάλιστα, όταν είπε πως πιστεύει ότι είμαι έτοιμη να παρουσιάσω μια εκπομπή μόνη μου, ένιωσα μεγάλη τιμή. 
Επειδή απέχουμε σε εμπειρία, σε επίπεδο συμπαρουσίασης, δεν ξέρω αν θα με βοηθούσε να εξελιχθώ. Όμως, για παράδειγμα, τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, τον οποίο δεν τον έχω γνωρίσει ποτέ μου, ούτε έχω ακούσει και καμιά καλή κουβέντα από αυτόν, θα ήθελα να τον δω να κάθεται σε ένα τραπέζι μαζί μου, γιατί πιστεύω πως θα έχουμε να πούμε πράγματα. Είμαστε κοντά ηλικιακά και γελάω όταν τον ακούω στο ραδιόφωνο.
Ως Παρθένος, είσαι της σταθερότητας;
Είμαι, αλλά μπορεί και να τα τινάξω όλα στον αέρα, αν νιώσω να χτυπά ένα καμπανάκι πως κάτι δεν πάει καλά. Έχω πει «όχι» και σε πρόταση γάμου γι’ αυτό το λόγο. Η συμπεριφορά ενός ανθρώπου κρίνεται από το πώς είναι με τους γύρω του, όπως και με την οικογένειά του. Γιατί ο έρωτας κάποια στιγμή φεύγει. Είδα, λοιπόν, κάποια πράγματα τότε, που με έκαναν να καταλάβω πως εκείνος ο άνθρωπος δεν ήταν για μένα.
Τι σε κάνει να νιώθεις ασφάλεια δίπλα σε έναν άντρα;
Η αύρα του, το μυαλό του, η τρυφερότητά του, η ενεργητικότητά του… Να είσαι με τον άλλο και να νιώθεις ήσυχη για πολλά πράγματα. Όταν παντρευτώ, θα σου πω, πιο συγκεκριμένα, τι με οδήγησε στο να πω το «ναι».
Ποια άλλη μεγάλη ανατροπή έχεις κάνει στη ζωή σου, πέρα από αυτό το «όχι» σε εκείνη την πρόταση γάμου;
Μια ανατροπή ήταν και η τηλεόραση. Ζούσα μια ζωή τελείως διαφορετική και πήρα μια απόφαση του ενός δευτερολέπτου, η οποία στην πορεία μού έφερε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έπραττα έτσι, αν δεν τελείωνα κάποιες καταστάσεις της ζωής μου εκείνο τον Ιούλιο, εκείνο το βράδυ, μπορεί να μην έρχονταν έτσι τα πράγματα. Τελικά, όλα για κάποιο λόγο γίνονται.



1 σχόλιο:

  1. Κι αν δεν ήταν αυτή θα ήταν άλλη πιτσιρίκα στη θέση της. Πολλοί είναι οι γονείς που μεγαλώνουν τα κορίτσια τους με την νοοτροπία να βγουν ''ξύπνιες'' και να βρουν ένα ματσωμένο. Η ευθύνη πέφτει κυρίως σε αυτούς και στους μπαρμπάδες που δεν έχουν ούτε το στοιχειώδες πατρικό ένστικτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή