Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Νάταλι Χατζηαντωνίου,Θανάσης Χειμωνάς,Γιάννης Τριάντης

Η ΝΑΤΑΛΙ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ έγραψε αυτό
http://farmakoglwssa-kirki.blogspot.gr/2012/07/blog-post_4736.html

Ο Θανάσης θύμωσε και με μεστή επιχειρηματολογία.....απάντησε μέσω της σελίδας του
στο facebook τα εξής:

Η Ναταλί Χατζηαντωνίου είναι σύζυγός
 (ή γκόμενα, δεν ξέρω ειλικρινά...) 
του Γιάννη Τριάντη, του ανθρώπου που με έκανε πάσα στην Χρυσή Αυγή όταν είχα τολμήσει να γράψω πως κακώς η οργάνωση αυτή συμμετέχει στις εκλογές. 

Η Ναταλί Χατζηαντωνίου συνεργάζεται στην θλιβερή εφημερίδα-ζόμπι που ονομάζεται "Απεργιακή Ελευθεροτυπία" η οποία ουσιαστικά εκδίδεται από το ίδιο το αφεντικό που δεν πλήρωνε και απέλυε τους νυν "απεργούς" (παγκόσμια παντέντα) και που πλέον αποτελεί ένα κράμα Αυριανής του '80 και wannabe Αυγής. 

Η Ναταλί Χατζηαντωνίου με παρομοιάζει με τον Κασιδιάρη, την στιγμή που η φωτογραφία
μου κάποτε φιγουράριζε στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας της Χ.Α. λόγω της -τουλάχιστον ύποπτης για μένα- στάσης του συζύγου/ γκόμενού της.

Αυτή είναι λοιπόν η Ελλάδα . 
Η Ελλάδα του Ραπτόπουλου και της "Απεργιακής" Ελευθεροτυπίας. 
Η Ελλάδα των κουκουλοφόρων και της τζάμπα επανάστασης. 
Να την χαίρεστε.
-----

Τρομερός και βαθυστόχαστος όπως πάντα

Και τώρα έχουμε την απάντηση του Γιάννη Τριάντη

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΕΙΜΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΡΙΑΝΤΗ

Το κείμενο της Ναταλί Χατζηαντωνίου στη στήλη της στο e-tetRadio για τον συγγραφέα Θανάση Χειμωνάάνοιξε τον ασκό του Αιόλου. Ο συγγραφέας, αλλά και αποτυχημένος υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚκ.Θανάσης Χειμωνάς, απάντησε μέσω της σελίδας του στο facebook στη Ναταλί. Τρόπος του λέγειν απάντησε, αφού απέφυγε να αναφερθεί επί της ουσίας, καταφεύγοντας σε μία προσωπική επίθεση, τόσο εναντίον της ίδιας όσο και εναντίον του γνωστού δημοσιογράφου της Ελευθεροτυπίας, Γιάννη Τριάντη. Από που κι ως που εμπλέκεται ο Τριάντης στην υπόθεση θα αναρρωτηθείτε και έχετε απόλυτο δίκιο. Είναι, απλώς, σύντροφος της Ναταλί!. 
Αλλά αυτό είναι το επίπεδο του Θανάση Χειμωνά, θαυμάστε τον. Πάλι καλά που δεν τα έβαλε με τη μητέρα και τον πατέρα της Ναταλί. Άσε δε που έχει κι έναν αδελφό, αυτόν που τον βάζετε;


Εννοείται πως ο Θανάσης Χειμωνάς δεν απαντά ποτέ επί της ουσίας. Το ίδιο γυριστή την έκανε και με το δικό μου σχόλιο στην Ελευθεροτυπία για τη συμμετοχή του σε πάνελ της Τατιάνας Στεφανίδου. 
Άντε και εις ανώτερα, του εύχομαι να συμμετάσχει κάποια στιγμή και στο Ελλάδα έχεις ταλέντο!



Ο Γιάννης Τριάντης μας έστειλε πριν από λίγο την παρακάτω επιστολή:



Με αφορμή την αντίδραση του κυρίου Χειμωνά στο κριτικό σημείωμα της Ναταλί Χατζηαντωνίου στο e-tetRadio και την αναφορά στο όνομά μου, 
έχω να σημειώσω τα εξής:

1.    Δεν θα αναφερθώ εκτενώς στις ανοησίες του κυρίου Χειμωνά για το κίνητρο της Ν.Χατζηαντωνίου. Συνιστά ευήθη και αμήχανη απόπειρα για δίκη προθέσεων. Η σύντροφός μου Ναταλί Χατζηαντωνίου υπάρχει αυτόνομη και διακριτή στην επικοινωνιακή σφαίρα
Δεν ετεροκαθορίζεται, ούτε επηρεάζεται από τις κατά καιρούς αντιμαχίες μου με δημόσια πρόσωπα. Εχει την γνώμη της και την εκφράζει με παρρησία
Ας απαντήσει, λοιπόν, επί της ουσίας ο κ.Χειμωνάς στην κριτική της. 
Τα υπόλοιπα, φτηνά και ανοηταίνοντα, στο όριο της χυδαιότητος.


2.    Σε ανύποπτο χρόνο είχα σχολιάσει από την«Ελευθεροτυπία» την άποψη του κ.Χειμωνά (άρθρο του στα «ΝΕΑ»), σύμφωνα με την οποία πρέπει να τεθεί εκτός νόμου η «Χρυσή Αυγή». Σημείωσα ότι η θέση αυτή είναι, πρώτον, βούτυρο στο ψωμί της φαιάς δράκας, διότι θα της προσδώσει το φωτοστέφανο του κυνηγημένου. 
Δεύτερον, οι απαγορεύσεις και οι διώξεις πάσχουν εγγενώς, 
διότι αντιστρατεύονται την αδιατίμητη ελευθερία του λόγου και των απόψεων από οπουδήποτε και εάν προέρχονται. 
Ολοι έχουν δικαίωμα να εκθέτουν απρόσκοπτα τις σκέψεις και τις απόψεις τους, ακόμα και τις φασιστικές. Ποινικά κολάσιμη είναι η εγκληματική συμπεριφορά τους , όπως π.χ.οι ανατριχιαστικές επιθέσεις εναντίον μεταναστών, οι συκοφαντίες κατά προσώπων κτλ. Και τρίτον, όσοι επιστρατεύουν ολοκληρωτικού τύπου μέτρα και μεθοδεύσεις (τί άλλο είναι η απαγόρευση κομμάτων και βιβλίων;), χρησιμοποιούν τα ίδια όπλα στα οποία καταφεύγουν και τα ποικιλώνυμα φαιά μορφώματα, όπως η «Χρυσή Αυγή».


3.     Οι απόψεις μου αυτές δεν είναι σημερινές. 
Τις έχω εκθέσει από την στήλη μου στην «Ελευθεροτυπία» εδώ και πολλά χρόνια, με αφορμή τις διώξεις εναντίον του Ροζέ Γκαροντί και την απαγόρευση των βιβλίων του. Προσφάτως-και αρκετούς μήνες αρκετά μετά την κριτική αναφορά μου στον κ.Χειμωνά-σχολίασα κατά τον ίδιο τρόπο την άποψη του δημάρχου Θεσσαλονίκης,συμβατή με εκείνη του κ.Χειμωνά. 
Αλλά, προφανώς, ο εν λόγω συγγραφέας, είτε δεν καταλαβαίνει τί διαβάζει, είτε δεν ανέχεται την ύπαρξη εναντίων απόψεων και καταφεύγει σε φτηνά κατασκευάσματα (π.χ. ότι το κριτικό μου σχόλιο αξιοποιήθηκε από την «Χρυσή Αυγή» εις βαρος του)... Παρέλκει να υπενθυμίσω την μόνιμη, επιθετική και επί της ουσίας αρθρογραφία μου εναντίον της «Χρυσής Αυγής», του επικίνδυνου αυτού μορφώματος με τα ναζιστικά συμφραζόμενα και τον πρωτογονισμό ενός ειδεχθούς λαϊκισμού. 

4.    Προσωπικά μου είναι αδιάφορος ως συγγραφέας ο κ.Χειμωνάς. Κατά τα λοιπά, κρίνεται όταν εκθέτει δημοσία τις απόψεις του επί παντός, όπως κρίνονται και εκείνοι, όπως εγώ, που σχολιάζουν τις απόψεις αυτές.

http://www.e-tetradio.gr/ar7480el_miaapantisistonthanasixeimwnaapotongiannitrianti.html

5 σχόλια:

  1. Λοιπόν, φιλενάδα (δεν σε ξέρω, αλλά επίτρεψέ μου να σε αποκαλώ έτσι, επειδή γουστάρω αυτά που γράφεις), η κατάσταση έχει ως εξής:
    Αν αυτό το σίχαμα ξαναπροσβάλει τη Ναταλί, δεν ξέρω τί θα κάνει η ίδια ούτε τί θα κάνει ο Τριάντης, ξέρω όμως ότι εγώ -τουλάχιστον- θα τον ...μπιιιπ και θα βλέπει τον κόσμο τρύπιο...

    Χέστηκα ποιανού και ποιανής γιός είναι. Κι εγώ είμαι γιός μαχητή του ΔΣΕ, που πριν ανέβει στο Γράμμο, ήταν και στην ΟΠΛΑ.
    Λάσπη, ειρωνία και φλωροπασόκικα τσαμπουκαλέματα, τέλος! Φάγαμε τα περιττώματά τους 30 χρόνια και στο καπάκι, ξεπούλησαν τη χώρα και το λαό της. Δεν θα φάμε και τις τελευταίες επιθανάτιες καυσαεριώδεις αναθυμιάσεις τους. Τον πούλο ρε! Στα χρονοντούλαπα γρήγορα! Εκεί όπου πλέον ανήκετε. Συντροφιά με κατσαρίδες και ποντίκια. Δηλαδή, στους ομοίους σας!


    ordertheattack

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι έτοιμος να πω "και πού με βάζεις", αλλά βρίσκω ...ντεκαβλέ τα δημόσια "καμακώματα". Αν βρω το mail σου (μια και δεν είμαι ούτε του facebook ούτε του twitter), θα τα πούμε κατ' ιδίαν. Ως τότε... keep fucking!

      ordertheattack

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχα ήταν απλά έκφραση επιδοκιμασίας.Είμαι εκδηλωτική χωρίς να σκέφτομαι αν παρεξηγηθώ.Ετσι μιλάω και στις φίλες μου.Αλλά κι όταν κάποιος,έστω και πανάγνωστος λέει κάτι που με ενθουσιάζει.
      Την καλησπέρα μου-))

      Διαγραφή
    3. Παιδιά προσοχή!!! Θα σας ακούσει ο Ανθιμος και θα του κάτσει στο λαιμό το ... απόδειπνον.
      Αντώνης (vantonios)

      Διαγραφή