Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΓΩ,ΤΟ ΤΟΥΙΤΤΕΡ ΚΑΙ Η ....ΜΕΛΕΤΗ-PART 2

Ας συνεχίσουμε λοιπόν την όμορφη αναδρομή μας στον θαυμαστό κόσμο του Τουίττερ.Πριν όμως γίνει αυτό(δηλαδή σε κάνα δυο χρονια)θα κάνουμε μια πολύυυυ μικρή αναδρομή στη σχέση μου με τη Μελέτηηηη.Είχαμε μείνει λοιπόν εδώωωωω http://farmakoglwssa-kirki.blogspot.com/2011/09/blog-post.html

Αρχίζει λοιπόν το Dancing,κάτι που εγώ δεν το ξέρω καν.Πρώτον γιατι δεν πολυβλεπω τηλεόραση και δεύτερον διότι είμαι στην κάψα του ΔΝΤ πράγμα που σημαινει πως μπλογκάρω ασυστόλως περί του τί εστί ΔΝΤ,Κεντρική Τράπεζα,Αργεντινή,Γουατεμάλα,Ισημερινός,Ραφαήλ Κορία κλπ κλπ.
Είμαι δηλαδίς σ’έναν άλλο κόσμο.Να διευκρινίσω επίσης πως το Dancing ούτε πέρσι το έβλεπα.Εβλεπα το Σαρβάιβορ ως κατεξοχήν άνθρωπος των εξτρίμ σπόρτς.........και ειχα χαρεί που το πήρε ο μάγειρας χαχαχαχα-άσχετο PPPPP.

Ε,με το τέλος του Σαρβάιβορ ψιλοείδα λίγο και το μόνο που θυμάμαι είναι ότι ήθελα να νικήσει η Πρεζεράκου.Τις άλλες δύο δεν τις πήγαινα ούτε με σφαίρες.
Ερχόμαστε λοιπόν στη σημερινή χρονιά.Το Ντάνσινγκ ετοιμάζεται να ξεκινήσει,εγώ δεν έχω ιδέα όπως και δεν έχω ιδέα και το ποια πρόσωπα θα μετάσχουν.Ξεκινά λοιπόν και κάποια στιγμή πετυχαίνω στο ίντερνετ κάποια βιντέάκια της Μελέτη με το χορευτή της.Ε,μου άρεσε τρομερά.

Μου άρεσε η χημεία τους,οι απίστευτες χορογραφίες του Λαδά οι οποίες ήταν γεμάτες αισθησιασμό και συναίσθημα και μου άρεσε και η Μελέτη!!!!Ναι!!!!Εβγαινε πολύ συμπαθητική.
Μου άρεσε το χιούμορ της,έβγαζε εναν ωραίο αυθορμητισμό,έναν απίστευτο αυτοσαρκασμό που μου την έκανε συμπαθή.Βρε λες λέω,να ....άλλαξε;
Ε,μετά ξεκίνησα να το βλέπω τις Κυριακές και έμαθα και για το περιβόητο τουίττερ,στο οποίο η Μελέτη ήταν εξπέρ.Και κάποια στιγμή είπα να γνωρίσω και γω τούτο το άγνωστο πράμα.Μπήκα λοιπόν εξ αφορμής της Μελέτη και έγινα τρελή φαν της στο παιχνίδι.

Λάιβ με λαιβ και πιο πολύ.Βέβαια δεν ψήφισα ΠΟΤΕ.Είπα ένα ψεματάκι στους γύρω μου πως το χα κάνει,έτσι για να δείξω πόοοοσο φαν ήμουν.Αλλά η αλήθεια ειναι πως συνειδητά δεν ψήφισα ποτέ.Μια φορά ήθελα να ψηφίσω,στο τελευταίο λάιβ αποχώρησης αλλά τα μηνύματα που έστελνα γύριζαν πίσω μιας και η Γουίντ δε μου επέτρεπε να κάνω χρήση του χρόνου της κάρτας μου πριν από μια ορισμένη ημερομηνία.Κι ευτυχώς δεν χάλασα ούτε ευρουδάκι γιατί γίναμε που γίναμε ρεζίλι,μην ξεπουπουλιαζόμασταν κιόλα.
Μπήκα λοιπόν στο τουίττερ και μπήκα σ’έναν άλλο κόσμο.Κατ’αρχάς έκανα φόλοου του κόσμου τους σελέμπριτις.Χαμος σας λέω.Από Σάκη Ρουβά μέχρι ....Βίκυ Γεροθόδωρου.Μην πώ και χειρότερα και ξεφτυλιστώ τελείως.
Και βεβαίως έκανα φόλοου και πάρα πολλούς φίλους της Νονόρας,ήτοι Ελ.Μελέτη.
Βρισκόμασταν λοιπόν,της λέγαμε λόγια θαυμασμού,εξήραμε την ομορφιά και το ταλέντο της,της λέγαμε πόσο τέλεια τα κάνει όλα και ήμασταν μια τέλεια ατμόσφαιρα.Σιγά σιγά άρχισα να βλέπω πράγματα που δεν.........όμως εδώ θα σταματήσω για σήμερα την εξιστόρηση.Περισσότερα στο part3.
Για δείτε και το καινούριο της μαλλί.

Αλήθεια,εσάς σας αρέσει;Εγώ το θεωρώ Τ Ρ Α Γ Ι Κ Ο.Οπως και το τρέιλερ.Τελείως ανέμπνευστο και αγχωτικό.Ασε που αναδεικνύει αυτό που ΕΙΝΑΙ:ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΗ. Οι φαν στο τάιμλάιν της προβληματισμένοι...... ως γνήσια φαρμακόγλωσσα θα εστιάσω σε δύο τρία πολυ ....γλυκά σχόλια
.....Ειναι για να τρωνε τα πιτσιρικια το πρωινο τους
.....Σα θειτσα εγινε :P
.....Koκκινομαλο ΤΕΡΑΣ!
....Πες μου οτι εγινες κοκκινομαλα μονο για το τρειλερ!Ο_Ο Τερας εισαι βαψτα παλι ξανθα :P TΩΡΑ!!!!!
......Γινε παλι ξανθια ΤΩΡΑΑΑΑ!!!!
Το πιο αγαπημένο μου βέβαια το είπε ο αρσενικός Κίρκος,ο @foivosloxias 
........ Μου θυμίζει την μαμά μιας "φίλης" μου, της Dragana το '84, έμενα στο εξοχικό τους, στον Δούναβη, έξω από το Βελιγράδι.

Βρήκα το άλλο μου μισό.Φοιβοςςςςςςςς!!!!!!!!!!

3 σχόλια:

  1. χαχαχαχα ΦΟΙΒΟΟΟΣ!!!! :Ρ και εγώ τη συμπαθούσα, αλλά τώρα έγινε ....σούπα. λατρεύω το κόκκινο στα μαλλιά. και τα δικά μου έτσι τα έχω. αλλά δε νομίζω ότι της πηγαίνουν ιδιαιτέρως πολύ..... προτιμώ το ξανθό-Barbie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και καλά σου έκανα χαχαχαχα

    Ιωάννα,σόρρυ αλλά εγώ το κόκκινο το έκανα πρώωωτη απ όλους.Σας πρόλαβα.Τέλειο ήταν,Μου πήγαινε.Αλλά πολύ δύσκολο χρώμα ρε παιδί μου,ξερνάει πάρα πολύ ευκολα.
    Κοίτα,μη της λες τι της πάει.Θέλω να της λές ότι της πάει ότι δε της πάει.Είμαι εχθρά τώρα.Θέλω το....κακό της χαχαχααχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή