Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΓΩ,ΤΟ ΤΟΥΙΤΤΕΡ ΚΑΙ Η ....ΜΕΛΕΤΗ-PART 1

Αφού σας καλησπερίσω(κάποιοι παλιοί θα με θυμούνται ως μπλόγγερ με το ΣΚΕΨΕΙΣ-ΠΕΡΙΣΚΕΨΕΙΣ)θα ήθελα να κάνω μια μικρή αναδρομή στο πώς εισήλθα στον κόσμο του τουίττερ.Αφορμή λοιπόν ήταν......η Ελεονώρα Μελέτη!!!!Κι όμως....!!!!

Η σχέση μου με την τηλεόραση ειναι κακή.Εννοώ πως όσο περνούν τα χρόνια όλο και λιγότερη βλέπω.Εχω απομυθοποιήσει τους πάντες,έχω αηδιάσει με πολλά απ'τα "μεγάλα"ονόματα.Δεν βρίσκω τίποτε το σπουδαίο σε κανένα απ αυτά.

Για μένα μεγάλα ονόματα ειναι αυτά που δεν ακούμε γι΄ αυτά σε ιστορίες συναλλαγής με την εξουσία.Δε τα γράφουν οι τηλεοπτικές στήλες πολλές φορές.Αλλά μιλούν με τη δουλειά τους.
Δημοσιογράφοι όπως ο Αυγερόπουλος,ο Χατζηστεφάνου,ο Βαξεβάνης και κάποιοι άλλοι μετρημένοι στα δάχτυλα των δυο χεριών και αν.

Λέγοντάς σας λοιπόν αυτά ίσως σας φανεί άκρως αντιφατική η ενασχόλησή μου με προσωπα όπως
της Μελέτη.Ειναι κι αυτό μία απ τις αντιφάσεις μου που εκπλήσσουν πολλούς.

Χρειάζομαι απεγνωσμένα στη ζωή μου πράγματα που με χαλαρώνουν.Και κατά καιρούς και στο γιουτούμπ αλλά και στο φέισμπουκ εχω εκπλήξει πολλούς με πρόσωπα και θέματα με τα οποία ασχοληθηκα.

Ενιγουέι,για να μην πλατυάζουμε γιατί έχουμε καιρό να τα λέμε αναλυτικά,η σχέση μου με τη Μελέτη ήταν η εξής:Οταν πρωτοεμφανίστηκε την υποστήριξα πάρα πολύ.Ηταν πως είμαι εναντίον των κατεστημένων(βλ Μενεγάκη),ήταν ένα νέο πρόσωπο και μια ευκαιρία να γκρεμιστούν απ τους θρόνους τους καποιες "βασίλισσες".

Είχαμε κάνει και άτυπο γκρουπάκι υποστήιξης μάλιστα συναδέλφων και φίλων.Γυναικών φυσικά!!!-))Συν του ότι ήταν ΚΑΙ παρθενάκι

Προχωρούσε λοιπόν ο καιρός,τη στηρίζαμε,έβλεπα δηλώσεις υπερφίαλες του στυλ δεν υπάρχουν βασίλισσες και τί να κάνει ο αντέννα,να το κλείσει το μαγαζί κλπ αλλά οκ τις παρέβλεπα.

Μέχρι που πέρασε ο πρώτος χρόνος και είχα πια αηδιάσει.Την ξέρασα.Από συμπαθής μου έγινε ΑΚΡΩΣ αντιπαθής.Η εγωπάθεια και ο ξερολισμός,τα πολλά λόγια και οι εξυπνακισμοι με κούρασαν.

Και απλά έπαψα να τη βλέπω.Είχα να τη δώ πάνω από τρία χρόνια.Πρωί δεν ανοίγω τηλεόραση ούτως ή άλλως,με κουράζουν και οι άλλοι πρωινοί τύποι και με τον καιρό η μόνη επαφή μου με τη Μελέτη ήταν όταν διάβαζα κάτι γι αυτήν σε μπλογκς ή όταν πετύχαινα κάποια συνέ της σε κάποιο περιοδικό.

Επαφή που συνέχιζε να μ' απωθεί.Η αντιπάθεια είχε πλεον μετατραπεί σε αδιαφορία.Μέχρι που είδα κάποια βιντεάκια της στο γιουτουμπ απ το Ντάνσινγκ....Γι αυτό όμως θα μιλήσουμε στο αυριανό εντιτόριαλ....Προς το παρόν ας μάθουμε ποιος ειναι αυτός ο πρώην,ο εφοπλιστής,με τον οποίο πέρασε όλο το καλοκαίρι και μας τάπρηξε.Ο Ηλίας ή αλλιώς....Μανόλο.



Και σ'ένα απ τα επόμενα εντιτόριαλ θα μιλήσουμε και γι αυτό-)




Ξέρω πως κάποιοι φίλοι,ιδίως απ το γιουτούμπ,θα θυμώσουν με την ενασχόλησή μου με τέτοια θέματα αλλά θεωρώ πως όλα χρειάζονται και με όλα πρέπει να ασχολούμαστε.Το θέμα δε,έλληνες "σελέμπριτις"έχει ΠΟΛΥ ΖΟΥΜΙ!!!



4 σχόλια:

  1. Οντως μου εκανε και μενα εντυπωση που ειδα οτι εγραφες συνεχεια για τη Μελετη στο fb.
    Αντιφασεις ε; Και ποιος δεν εχει;

    Καλη αρχη!


    *οφειλω παντως να πω οτι το προηγουμενο σου blog σε μενα προσωπικα λειπει, αλλά αφου ετσι το θελησες it's ok.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Αντώνη μου,χαίρομαι πάρα πολύ που σε βλεπω εδώ-))Η Μελέτη μεχρι προτινος ήταν εμμονή ΘΕΤΙΚΗ.Τώρα;Τώρα έγινε τούμπα χαχαχα.Μια γλυκιά καλημέρα σου στέλνω-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η αλήθεια είναι πως κάθε φορά που ανέβαζες κάτι στο fb για τη Μελέτη αναρωτιόμουν...γιατί! :Ρ καλώς όρισες στην παρέα του blogger! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σταματα να ασχολεισαι με την Μελετη μην κραξουν εσενα στο τελος!!Αστηνε ποιος ασχολητε με τετιους τυπους ποια?:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή