Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022

Αλλά δεν έχει σημασία. Ο κόσμος θα χορτάσει βλέποντας σε εθνικό δίκτυο τον Άδωνι Γεωργιάδη να πατάσσει την ακρίβεια. Το καλάθι του εμπαιγμού.








Το «καλάθι του νοικοκυριού» είναι η επικοινωνιακή μέθοδος που επέλεξε η κυβέρνηση για να δείξει ότι πασχίζει να προστατεύσει τους καταναλωτές από την ακρίβεια. Και παρουσιάζεται την ώρα που οι τιμές τον τελευταίο χρόνο καλπάζουν, χωρίς μάλιστα να έχει υπάρξει ο παραμικρός αποτελεσματικός έλεγχος στην κερδοσκοπία επί των ειδών διατροφής.

Τα προϊόντα του «καλαθιού» δεν είναι σε διατίμηση ούτε έχουν μειωμένο ΦΠΑ. Είναι απλώς ένας κατάλογος βασικών ειδών για τα οποία τα σούπερ μάρκετ δεσμεύονται να μην το παραξηλώσουν στις συνεχείς ανατιμήσεις, όπως κάνουν με τα υπόλοιπα. Αυτό δεν είναι καινούργιο. 

Προσφορές στα σούπερ μάρκετ υπήρχαν πάντοτε.

Απλώς, αντί να ονομάζονται «προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας», θα έχουν πάνω ένα σήμα του υπουργείου Ανάπτυξης για να δοξάζει ο κόσμος τον υπουργό.

Πόσο θα αυτοσυγκρατηθούν τα σούπερ μάρκετ στις ανατιμήσεις των προϊόντων του «καλαθιού» θα το δούμε σύντομα.

 Αυτό σχετίζεται, άλλωστε, και με τις βιομηχανίες τροφίμων, οι οποίες έχουν δηλώσει ότι δεν θα συμμετάσχουν στο εγχείρημα, παρά μόνον εθελοντικά.

Γεγονός, πάντως, είναι ότι, πέρα από τις παράτες και τους τηλεοπτικούς διθυράμβους, η κυβέρνηση αποφεύγει σταθερά τα σημαντικότερα πράγματα που έχει να κάνει: τον ουσιαστικό έλεγχο της αλυσίδας τροφοδοσίας για κερδοσκοπία και τη μείωση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου