Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2021

Ήρθε λοιπόν μια επικοινωνιακή καταιγίδα για την ενίσχυση του πρωθυπουργικού προφίλ με κύριο στόχο να οικοδομηθεί ένα πιο ανθρώπινο και προσιτό προφίλ για τον πρωθυπουργό. Γι’ αυτό τον είδαμε φωτογραφίες με έφιππο κτηνοτρόφο στον Τύρναβο. Γι’ αυτό – προς δήθεν μου τάχα – έκανε παρέμβαση σε ραδιοφωνικό σταθμό.








Ήρθε λοιπόν μια επικοινωνιακή καταιγίδα για την ενίσχυση του πρωθυπουργικού προφίλ με κύριο στόχο να οικοδομηθεί ένα πιο ανθρώπινο και προσιτό προφίλ για τον πρωθυπουργό.

  • Γι’ αυτό τον είδαμε φωτογραφίες με έφιππο κτηνοτρόφο στον Τύρναβο.
  • Γι’ αυτό – προς δήθεν μου τάχα – έκανε παρέμβαση σε ραδιοφωνικό σταθμό.

Γιατί πρέπει να δείξουμε πως ο πθ είναι απλός, προσιτός και καταδεχτικός.

Μετά από αρκετούς μήνες λοιπόν αρχίζει να επανεμφανίζεται, και δώστου τα άρθρα από τα πετσωμένα ΜΜΕ για να αναδείξουν τις πολιτικές αρετές του.

Όλα κατά τα πρότυπα της «αμερικανικής σχολής» της πολιτικής επικοινωνίας – η οποία αναδεικνύει προσωπικά χαρακτηριστικά των πολιτικών μέσα από «αυθόρμητες» καθημερινές στιγμές. Στόχος είναι να αναδειχθεί ή να διατηρηθεί το προφίλ του ηγέτη που είναι «ανθρώπινος», «προσιτός» και «αγαπητός». Όχι από την ελίτ αλλά από τους καθημερινούς ανθρώπους και ιδίως τους πολύ νέους και τους ηλικιωμένους, τόσο στο κέντρο, όσο και στην περιφέρεια.


Το tweeter πήρε φωτιά…

  • Βορίδης και Μητσοτάκης έχουν καταψηφίσει τόσο τον νόμο Ραγκούση το 2010 όσο και τον νόμο 4332 το 2015 για την κτήση ιθαγένειας από παιδιά που γεννιούνται και/ή μεγαλώνουν στην Ελλάδα. Πρωταθλητές της ρατσιστικής υποκρισίας…



Και οι ερωτήσεις είναι

Πως βρέθηκε στο πρωθυπουργικό αεροπλάνο ο κ. Greenberg και γιατί ήταν παρών στην ΔΕΘ;

Πόσα χρήματα πληρώνει ο Μητσοτάκης τον Γκρίνμπεργκ και από πού προέρχονται;


Όταν ο Μπιλ Κλίντον, ο Τόνι Μπλερ και ο Γκέρχαρντ Σρέντερ, αποφάσισαν να βομβαρδίσουν την Σερβία και την σφαγή χιλιάδων αμάχων Σέρβων, αμέσως μετά προσέλαβαν τον επικοινωνιολόγο Stan Greenberg για να τους φτιάξει το προφίλ. Βλέπετε για να συγκαλυφθούν τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, χρειάζονται ισχυρή επικοινωνιακή διαχείριση και προπαγάνδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου