Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021

Όταν είδα γραμμένη τη συγκεκριμένη ατάκα της υπουργού Πολιτισμού, Λίνας Μενδώνη, θεώρησα πως έγινε κάποιο λάθος κατά την απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης τύπου.







Ηθοποιός σημαίνει… κακοποιός! | Spotlight Post


«…με εξαπάτησε. Με βαθιά υποκριτική τέχνη προσπαθούσε να με πείσει ότι δεν έχει καμία σχέση με τις φήμες αυτές. Υποκριτική τέχνη. Ο ηθοποιός». 

Όταν είδα γραμμένη τη συγκεκριμένη ατάκα της υπουργού Πολιτισμού, Λίνας Μενδώνη, θεώρησα πως έγινε κάποιο λάθος κατά την απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης τύπου. Έτσι, βρήκα σε βίντεο όλη της τη δήλωση -που σημειωτέον είχε γραπτή μπροστά της. Οι λέξεις που διαβάζετε στην αρχή του κειμένου είναι η mot a mot τοποθέτησή της. 

Δεν γνωρίζω αν υπάρχει, όχι υπουργός Πολιτισμού, αλλά άνθρωπος που να έχει χρησιμοποιήσει πιο υποτιμητικό σχόλιο από αυτό της εξαπατημένης Λίνας Μενδώνη. Για εκείνη, ο ηθοποιός είναι ένας πανούργος που χρησιμοποιεί την υποκριτική τέχνη για να εξαπατήσει. 

Στο μυαλό της, υποκρισία και υποκριτική είναι ένα! Προφανώς από εδώ και πέρα η -γαντζωμένη στην καρέκλα της- υπουργός δεν θα εμπιστεύεται κανέναν ηθοποιό, αφού ενέχει ο κίνδυνος να… εξαπατηθεί. 

Η προσπάθειά της να εμφανιστεί ως θύμα αυτού του «επικίνδυνου ανθρώπου» έπεσε στο κενό, αφού για άλλη μια φορά αδυνατεί ή δεν θέλει να αντιληφθεί τα εγκληματικά της λάθη. Αρκεί να σημειώσουμε πως ενώ βοούσε ο τόπος για τον «γνωστό σκηνοθέτη-ηθοποιό» εκείνη δεν ζήτησε ποτέ την παραίτησή του. 

Ο διορισμένος από την ίδια διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου παραιτήθηκε μόνος του την ημέρα της πρώτης συνέντευξης, «για προσωπικούς λόγους».

Όταν βγήκε καλεσμένη της εκπομπής Αταίριαστοι στο ΣΚΑΪ εμφανίστηκε έκπληκτη με την παρατήρηση του δημοσιογράφου Χρήστου Κούτρα («Βοά ο κόσμος βοά και η δημοσιογραφική πιάτσα και η πιάτσα του πολιτισμού για διάφορα δημοσιεύματα για τον διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου»). 

«Δεν ξέρω τι εννοείτε για όλα αυτά βοά ο κόσμος του θέατρου» ξεκίνησε να λέει και στη συνέχεια τόνισε πως, «όταν δεν υπάρχουν συγκεκριμένες καταγγελίες μπαίνουμε σε άλλες ατραπούς. Δημιουργούμε ένα πλαίσιο ανθρωποφαγίας, το οποίο δεν στέκει σε κράτος δικαίου». 

Ζητούσε επιμόνως καταγγελίες στη δικαιοσύνη, λες και ήταν δύσκολο να μάθει για ποιο λόγο απολύθηκε ο Δημήτρης Λιγνάδης από τον Ίασμο ή γιατί ο Γεωργουσόπουλος δεν ανανέωσε τη σύμβασή του. Αυτά δεν είναι κουτσομπολιά, ούτε φήμες! 

Η Λίνα Μενδώνη θα μείνει στην ιστορία ως η υπουργός που με την αδιαφορία της και την επιμονή της κατάφερε να ενώσει τον καλλιτεχνικό κόσμο. Ωστόσο, έστω και την ύστατη στιγμή, θα μπορούσε να προσφέρει θαυμαστές υπηρεσίες υποβάλλοντας την παραίτησή της.

ΥΓ1. Το #metoo συγκλόνισε τις ΗΠΑ. Αμέσως μετά ήρθε το σκάνδαλο με τον Epstein. Ελπίζω να μην το βιώσουμε και στην Ελλάδα.

ΥΓ2. Ήθελα να ξεκινήσω το κείμενο με μια φράση που αποδίδεται στον Τσόρτσιλ. Λέει ο μύθος πως όταν ρωτήθηκε γιατί δεν κάνει περικοπές στις δαπάνες του Πολιτισμού (όταν βρισκόταν στην κορύφωσή του ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος) εκείνος απάντησε, «Μα για αυτό δεν πολεμάμε;». 

Έπειτα από ενδελεχές Google Search -όχι μεγαλύτερο των δύο λεπτών, ανακάλυψα πως η φράση αυτή δεν έχει ειπωθεί ποτέ από τον Τσόρτσιλ. Στον ίδιο χρεώνονται περισσότερες φράσεις από όσες θα μπορούσε να έχει πει στα 90 χρόνια της ζωής του -εκτός και αν μιλούσε μόνο με γνωμικά. «Αλίμονο στον λαό που θα έχει υπουργό Πολιτισμού τη Μενδώνη» δεν έχει πει, επίσης. Το τσέκαρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου