Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021

Μια δημοσιογραφία που έχει ξεχάσει ακόμη και τα βασικά θυσιάζοντας την υπόληψη και την αξιοπιστία της από την εποχή που συνεργαζόταν με τον Ανδρέα Λοβέρδο στη διαπόμπευση οροθετικών γυναικών και σήμερα αγωνιά για τον «γνωστό σκηνοθέτη» που κινδυνεύει «για το τίποτα».

 




 Με μία ωμή δήλωση ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, επιβεβαίωσε πλήρως το ρεπορτάζ της «Εφημερίδας των Συντακτών», παραδεχόμενος ότι ο πρωθυπουργός μετακινήθηκε από την Αντίπαρο στην Επίδαυρο με στρατιωτικό ελικόπτερο.
Διευκρίνισε ότι το ζεύγος Μητσοτάκη πήγε στην Πάρο με εμπορική πτήση, ενώ ζήτησε και τα... ρέστα αναφέροντας ότι «είναι άλλο να διατίθενται για υποχρεώσεις και άλλο για ιδιωτικές επισκέψεις».
Σε ένα κρεσέντο κυβερνητικής αλαζονείας, στο οποίο μας έχει συνηθίσει το Μαξίμου με την στήριξη/κάλυψη πολλών μέσων ενημέρωσης, ο Στέλιος Πέτσας υποστήριξε ότι η πολιτεία διαθέτει στον πρωθυπουργό τα μέσα που « χρειάζονται για να επιτελεί τα καθήκοντά του και να μετακινείται όπου χρειάζεται».  Θέλησε, δηλαδή, να παρουσιάσει την επίσκεψη του ζεύγους Μητσοτάκη στην Επίδαυρο για την παράσταση «Πέρσες» του Αισχύλου σαν... πρωθυπουργικό καθήκον αναφέροντας ότι επρόκειτο για «μεγάλο πολιτιστικό γεγονός».

Μια δημοσιογραφία που δεν διστάζει είτε να διαστρεβλώσει, είτε να διογκώσει, είτε να παραμορφώσει την εικόνα τής πραγματικότητας


Αντιγράφουμε από ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε στο indymedia. «Την Πέμπτη 11.2, πρωτοβουλιακά κολλήσαμε μία (1!!!) χειροποίητη αφίσα με το πρόσωπο του γνωστού σκηνοθέτη στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου στα Χανιά (!!!).

Μέσα σε δύο ώρες από την ανάρτηση, δημοσιογραφικά παπαγαλάκια - δαιμόνιοι Κλουζώ ανακάλυψαν μαζική αφισοκόλληση στο κέντρο της Αθήνας με ευθείες απειλές και τον κίνδυνο να μετατραπούμε σε  Άγρια Δύση. 


Την επόμενη μέρα, κι ενώ τα άρθρα έχουν αναπαραχθεί αμέτρητες φορές, η αφήγησή τους προχωράει κι ένα βήμα παρακάτω, συνδέοντας αυθαίρετα την αφίσα αυτή με την αναρχική συλλογικότητα Ρουβίκωνας.

 Η ενέργειά μας αυτή αναμφισβήτητα ήταν απόλυτα πετυχημένη, καθώς με μία και μοναδική αφίσα αναδείχθηκε ο ρόλος των καλοπληρωμένων ΜΜΕ και της πολιτικής ηγεσίας στην προσπάθεια ξεπλύματος του εν λόγω καθάρματος».

Την ανακοίνωση υπογράφουν «αφισοκολλητές/τριες από την  Άγρια Δυτική Κρήτη» και είναι σίγουρο ότι δεν θα τη δημοσιεύσει κανένα από τα ΜΜΕ που έσπευσαν προ ημερών να βγάλουν την «είδηση» με τις αφίσες που πλημμύρισαν το κέντρο της Αθήνας καθώς και σε αυτή την περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ακόμα μία θλιβερή στιγμή της δημοσιογραφίας των καιρών μας. 

Μια δημοσιογραφία που πέφτει όλο και πιο χαμηλά στην προσπάθειά της να συνδυάσει τον εντυπωσιασμό της κοινής γνώμης με την πολιτική εκδούλευση των χορηγών της. Μια δημοσιογραφία που έχει ξεχάσει ακόμη και τα βασικά θυσιάζοντας την υπόληψη και την αξιοπιστία της από την εποχή που συνεργαζόταν με τον Ανδρέα Λοβέρδο στη διαπόμπευση οροθετικών γυναικών και σήμερα αγωνιά για τον «γνωστό σκηνοθέτη» που κινδυνεύει «για το τίποτα». 

Μια δημοσιογραφία που δεν διστάζει είτε να διαστρεβλώσει, είτε να διογκώσει, είτε να παραμορφώσει την εικόνα τής πραγματικότητας προς όφελος των πολιτικών σκοπιμοτήτων που υπηρετεί. Και ο κατήφορος συνεχίζεται όλο και πιο χαμηλά. 

 Όλο και πιο κάτω.

Όλο και πιο χαμηλά | Αυγή (avgi.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου