Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2020

Βιαστικός εκδρομέας στην Κρήτη “έκλεψε”, ακύρωσε και άνοιξε την πόρτα στα συμφέροντα!







https://www.candiadoc.gr/2020/02/09/viastikos-ekdromeas-stin-kriti-ekleps/#.Xj-wxH_VLIV

Χθες το πρωί, λίγες ώρες πριν την άφιξη Μητσοτάκη, γράφαμε ότι έρχεται στην Κρήτη να οικειοποιηθεί όσα ετοίμασε και προχώρησε ο ΣΥΡΙΖΑ και να ανοίξει πόρτες στα μεγάλα συμφέροντα, ακυρώνοντας και επίσημα τις διαδικασίες για τον ΒΟΑΚ.

Πλέον και οι πλέον δύσπιστοι κατανόησαν ότι αυτή δεν ήταν επίσκεψη πρωθυπουργού για να εξετάσει τα μεγάλα προβλήματα μιας περιοχής και να προωθήσει λύσεις και σοβαρά έργα, αλλά μια επίσκεψη “άρπα κόλλα” για να δικαιολογήσει όσα θα γραφούν για ένα ακόμα Σαββατοκύριακο ξεκούρασης του Κυριάκου και της συζύγου του…
Στο αεροδρόμιο Καστελίου μας είπε – κάνοντας σκόνη τη γνωστή του τέχνη της παραπλάνησης του λαού- ότι μετά από τόσα χρόνια που “βάλτωνε” το έργο, χρειάστηκε να έλθει εκείνος να το… “ξεμπλοκάρει”! Και έβαλε με το μυστρί, την πινακίδα της θεμελίωσης, φέρνοντας μας στη μνήμη εικόνες άλλων, κατασκότεινων, εποχών…
Φαίνεται ότι οι σύμβουλοί του δεν ενημέρωσαν σωστά τον πρωθυπουργεύοντα μόνιμο τουρίστα ότι όντως το έργο βάλτωνε επί χρόνια , αλλά μέχρι το 2015. 
Από τις κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Ή ίσως μέχρι εκεί κατάλαβε ο Κυριάκος Μητσοτάκης τί γινόταν. Γιατί, μετά το 2015 και κυρίως μετά το 2016, τα πράγματα άλλαξαν πολύ: μελέτες και άλλες προετοιμασίες έγιναν και ολοκληρώθηκαν, διαγωνισμοί επίσης, αναδείχτηκε ο ανάδοχος από την κοινοπραξία της ΤΕΡΝΑ και της ινδικής εταιρείας, πέρασαν οι διαδικασίες και οι συμβάσεις από τη Βουλή, υπογράφηκαν πριν από ένα χρόνο και απέμενε πλέον η εγκατάσταση του αναδόχου για να ξεκινήσουν τα έργα.
Αυτό έκανε χθες ο Κ. Μητσοτάκης, νομίζοντας ότι με το να πιάσει το μυστρί “προετοίμασε” το έργο! Την εγκατάσταση του εργολάβου έκανε και μάλιστα με καθυστέρηση αρκετών μηνών.
Α, έκανε και κάτι άλλο προηγουμένως η κυβέρνησή του: για να πάρει δάνειο προκειμένου να εξασφαλίσει την εθνική συμμετοχή στο έργο, έδωσε κοψοχρονιάς το αεροδρόμιο “Καζαντζάκης” ως “εγγύηση” για την αποπληρωμή του δανείου! Έδωσε, δηλαδή, το φιλέτο που θα έπρεπε να αξιοποιηθεί υπέρ της τοπικής κοινωνίας, στην ΕΤΕπ και σε ιδιώτες – επενδυτές!
Από την άλλη η πολυθρυλούμενη ανακοίνωση του έργου του ΒΟΑΚ δεν ήταν τίποτε άλλο παρά η διακοπή (και επίσημα) των έργων και όλων των διαδικασιών που ξεκίνησε η κυβέρνηση Τσίπρα, αλλά και το νεύμα προς τα συμφέροντα: ΒΟΑΚ με διόδια ανακοίνωσε στο πόδι, από τα Χανιά, ο διακοπεύων πρωθυπουργός. Αλλά όχι ακόμα, 2021 θα ξεκινήσουν οι προκηρύξεις για το έργο! Δηλαδή, αυτές οι προκηρύξεις και οι διεθνείς διαγωνισμοί που ολοκληρώθηκαν το 2018, θα ξαναγίνουν το… 2021 (και αν…)
Μέχρι τότε σταματούν τα πάντα, εκτός από το να θυσιάζονται ανθρώπινες ζωές στον κακόδρομο που ονομάσαμε ΒΟΑΚ…
Μια “εξαγγελία” χωρίς καμιά βάση, καμιά ουσία, πέραν της διακοπής των όσων γίνονταν μέχρι τώρα. Χωρίς σχέδιο, όχι τεχνικό, άρα μελετημένο, αλλά ούτε καν πολιτικό. Χωρίς χρονοδιάγραμμα, χωρίς κόστος, χωρίς, χωρίς…
Μόνο σίγουρο, τα διόδια για όλους, αυτά που ουδείς σκεφτόταν ή ήθελε! Αυτό είναι το πρώτο νεύμα προς “φίλια πρόσωπα”…
Μια ανακοίνωση στο πόδι, με το εκδρομικό πουλόβερ έκανε ο Κυριάκος, βιαστικός όπως ήταν για να βγει στα Λευκά Όρη… Και η αμφίεση ακόμα του συνήθως γραβατωμένου πρωθυπουργού, έδειξε πόσο βιαστικά πέρασε από παντού και πόσο στο “πόδι” μίλησε…
Με άλλα λόγια, αν συνεχιζόταν η διαδικασία που ξεκίνησαν η κυβέρνηση Τσίπρα και ο Σπίρτζης, το 2024 θα υπήρχε ένα αυτοκινητόδρομος στη θέση του καρόδρομου που παίρνει ζωές. Και χωρίς διόδια. Τώρα, το μόνο που ξέρουμε είναι ότι θα έχει διόδια αλλά δεν ξέρουμε πότε και πώς θα έχουμε δρόμο και μάλιστα τί δρόμο…
Άνθρακες, λοιπόν, ο θησαυρός της επίσκεψης Μητσοτάκη… Όχι απλά άνθρακες, αλλά ούτε τα γνωστά φίλια μέσα δεν βρήκαν τον λόγο να πανηγυρίσουν, αφού για τον ΒΟΑΚ ακόμα ψάχνει σχέδιο και στο Καστέλι πήρε το έργο του ΣΥΡΙΖΑ και έβαλε την πλάκα με το μυστρί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου