Άνοιξε η καρδιά, τα πορτοφόλια τους και είπαν ότι θα μοιράσουν χαρά και στους γύρω τους.
Θα πήγαιναν προελαυνούσης της μεσαίας τάξης άνθρωποι ακόμα που φυτοζωούσαν, αλλά με τον Μητσοτάκη στην πρωθυπουργία θα αποκτούσαν ανθηρά οικονομικά στα εμπορικά καταστήματα για να ψωνίσουν.
Ξέρετε, στα μαγαζιά όπου η πλειοψηφία των μικροεπιχειρηματιών εμπόρων βγάζουν-δεν βγάζουν καθαρά κέρδη πέντε χιλιάδες ευρώ το χρόνο.
Να δουν και αυτοί μιαν άσπρη μέρα από τα καλούδια που θα τους μοιράσει απλόχερα ο Κ. Μητσοτάκης.
Πολλοί πολίτες ζούσαν το όνειρο της κοσμοσυρροής επενδυτών στη χώρα και των πολλών-ποιοτικών και καλοπληρωμένων εργασιών.
Γιατί η ΝΔ δεν θα έφερνε μίζερους και καρμίρηδες, αλλά extra large επενδυτές σε όλα τους.
Κυρίως όσον αφορά τους εργαζομένους, να το υπογραμμίσουμε αυτό.
Από τις συνθήκες εργασίας μέχρι το μισθό, κλάσεις ανώτεροι.
Κιμπάριδες στην κυριολεξία, οι επενδυτές του Κ. Μητσοτάκη, όχι αστεία.
Ποιες εκ νόμου αυξήσεις του κατώτατου μισθού και συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
Όχι βρε αδερφέ, αυτά είναι τετριμμένα, ξεπερασμένα πράγματα.
Άμα ο επενδυτής, αφεντικό, κάνει συμμέτοχο τον εργαζόμενο στα κέρδη του, όλα καλά και ανθηρά εξελίσσονται και πάντα-μην το ξεχνάμε αυτό- προς ωφέλεια των εργαζομένων.
Καρατσεκαρισμένο!
Έτσι λοιπόν, ορδές Ελλήνων, όλων των κοινωνικών στρωμάτων και των ηλικιών, ξεχύθηκαν στους δρόμους για να κάνουν τα ψώνια τους.
Τα ψώνια τους, όμως, αποδεικνύεται κόντρα στις προσδοκίες που τρέφονταν, δεν τα έκαναν. Γιατί πώς να τα κάνουν;
Οι κιμπάριδες επενδυτές δεν ήρθαν, οι μισθοί αντί να αυξηθούν μειώθηκαν, αφήστε την αύξηση της ανεργίας που άρχισε απειλητικά ξανά να σκάει μύτη στο καταχείμωνο.
Άνθρακες ο θησαυρός των αυξημένων εσόδων.
Μείωση 30% σε σχέση με πέρυσι στο τζίρο των καταστηματαρχών.
Έρευνα του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, αποφαίνεται ότι η αιτία της οικονομικής στενότητας των μικροεπιχειρηματιών είναι η «καταναλωτική κόπωση».
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, η «Black Friday» η «Cyber Monday» οι συνεχείς προσφορές και το δεκαπενθήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων του Νοεμβρίου προκάλεσαν «κόπωση» στους καταναλωτές.
Ο οικογενειακός προϋπολογισμός με τα «ψίχουλα» της 13ης σύνταξης και το κοινωνικό μέρισμα σε περισσότερους από τρία εκατομμύρια πολίτες της κυβέρνησης Τσίπρα που αύξησαν σημαντικά τον τζίρο των μικροεπιχειρηματιών την αντίστοιχη περίοδο πριν από δύο και τρία χρόνια, δεν λαμβάνεται υπόψη.
Πόσο μάλλον να προβληματίσει.
Τι, θα πάρουμε ως δεδομένο ότι συντέλεσαν στο «ζέσταμα» της αγοράς, τα μέτρα της κυβέρνησης Τσίπρα;
Για όνομα του θεού.
Θα υπενθυμίσουμε ότι υπήρξε νομοθετημένη 13η σύνταξη;
Μακριά από εμάς τέτοια ενέργεια.
Τη 13η σύνταξη θα τη λέμε προεκλογικό επίδομα μέχρι να εμπεδωθεί στη μάζα των συνταξιούχων, συνεννοούνται η ΝΔ και οι δημοσιολογούντες υπερασπιστές της στα ΜΜΕ.
Για να πάρουν, λοιπόν, τα «πάνω τους» οι τακτικές εκπτώσεις, αφού τα υποσχόμενα καλούδια του πρωθυπουργού, προσδοκίες καλλιέργησαν, προκαλώντας στη συνέχεια μέγιστη απογοήτευση στους μικροέμπορους, το ΕΒΕΠ (Εμπορικό Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά), μεταφέρει στο γενικό γραμματέα Εμπορίου, Π. Σταμπουλίδη, το αίτημα της πλειοψηφίας των εμπόρων στην Αττική για κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων.
Ο ΕΒΕΠ, μάλιστα, προτείνει ως ισοδύναμο μέτρο, την παράταση κατά μία εβδομάδα στην διάρκεια των τακτικών εκπτωτικών περιόδων.
Ευτυχισμένοι πολλαπλάσια οι καταναλωτές όλων των κοινωνικών στρωμάτων, αν γίνει από την κυβέρνηση αποδεκτό το αίτημα του ΕΒΕΠ.
Δεν θα τρέχουν κάθε τρεις και λίγο για ψώνια να μην παθαίνουν «καταναλωτική κόπωση», αλλά δύο φορές το χρόνο.
Τι κι αν δεν θα έχουν χρήματα για να ψωνίσουν, λόγω της μείωσης των εσόδων τους, με την ανεργία να αυξάνεται,
τις μειώσεις που σημειώνονται στους μισθούς και ακολουθούν οι μειώσεις σε συντάξεις με το ασφαλιστικό Βρούτση,
τους επενδυτές να παραμένουν άφαντοι και βέβαια τις πολλές-καλοπληρωμένες δουλειές να αποδεικνύονται όνειρα θερινής νυκτός;
Για το ΕΒΕΠ δεν συντρέχει λόγος προβληματισμού.
Πόσο μάλλον ανησυχίας για την επιπλέον μείωση που θα φέρει νομοτελειακά η οικονομική ανέχεια της πλειοψηφίας των πολιτών-καταναλωτών στο τζίρο των μικροεμπόρων επιχειρηματιών.
Προφανώς από το εμπορικό μυαλό του ΕΒΕΠ δεν περνά η σκέψη ότι καμιά ρύθμιση, δεν μπορεί να βελτιώσει τους τζίρους των μικροεπιχειρηματιών καταστηματαρχών, όταν οι πελάτες τους ζουν σε ένδεια.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου