Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2019

Από πίσω θα ξεπουλιέται η χώρα, όμως η επικοινωνιακή πολιτική που ασκούν πιστεύουν ότι είναι αρκετή για να τους επιβραβεύσει εν τέλει. Ο Κυριάκος πρωθυπουργός της χώρας... άλλο ένα πετυχημένο «κόλπο» της διαφήμισης...















http://www.avgi.gr/article/10811/10195872/to-brand-name-kyriakos-



Κάνουν αποκλειστικά επικοινωνία, χωρίς ουσία -όπως είχε πει το 2017 στη ΔΕΘ- 

και το κάνουν καλά...


Το brand name Κυριάκος Μητσοτάκης χτίστηκε σταδιακά με επιμονή τα τελευταία χρόνια, φιλότιμη εργασία από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ της χώρας και πλήθος χορηγιών. Κάτι το απόφοιτος Χάρβαρντ, κάτι το στυλ του τεχνοκράτη που φιλοτεχνήθηκε για να κρύψει ότι είναι γόνος μιας από τις μεγαλύτερες πολιτικές οικογένειες της χώρας.
Προωθήθηκε ως αουτσάιντερ στην κούρσα διαδοχής και ανέλαβε πανηγυρικά τα ηνία με τις ευλογίες των μεγαλοεπιχειρηματιών που αρνείται φιλικές σχέσεις μαζί τους.
Από τις «τυχαίες» προεκλογικές συναντήσεις του με τον απλό λαό «πουλήθηκε» η εικόνα του, αρχικά ως «σέξι» (κυρία με μωρό: τι γκόμενος που είσαι!),


φιλάνθρωπος (με τη Σχεδία που δεν θα ξαναγόρασε ποτέ), βαθιά θρησκευόμενος στις εκκλησιές, άψογος οικογενειάρχης.
Ακόμα και οι συνεχόμενες γκάφες του στη Βουλή αξιοποιήθηκαν τελικά προς όφελός του προσδίδοντας στον γραφικό γκαφατζή ένα στοιχείο οικειότητας.

Μιμήθηκε τον αντίπαλό του για να φανεί προσιτός... έβγαλε την γραβάτα, φόρεσε μούσια. Πλασαρίστηκε ως αντισυμβατικός. Σήκωσε τα μανίκια και έβαλε άσπρο πουκάμισο αντιγράφοντας τον πολιτικό του αντίπαλο. Κυκλοφόρησε ημίγυμνος στις παραλίες και κανείς συντηρητικός, κανένας θρησκόληπτος νεοπουριτανός, κανένα ΜΜΕ δεν ενοχλήθηκε από την εικόνα του πρωθυπουργού.
Δεν δίστασε να εκμεταλλευτεί πολιτικά, θανάτους συμπολιτών μας στη Μάνδρα και το Μάτι, να παίξει με τον πατριωτισμό άλλων νομιμοποιώντας και δίνοντας πολιτική υπόσταση σε έναν απαρχαιωμένο εθνικισμό. Δεν καταδίκασε ακραίες επιθέσεις βίας και υποδαύλισε κύματα οργής με αφορμή τη Συμφωνία των Πρεσπών.
Αλλά το μεγαλύτερο επίτευγμα του συγκεκριμένου brand ήταν ότι κατάφερε να κολλήσει τη ρετσινιά του «ψεύτη» (με τις πολλαπλές επαναλήψεις στη Βουλή και τα μίντια) και του ηθικά επιλήψιμου πρωθυπουργού στον αντίπαλό του, ενώ ο ίδιος έχτιζε παράλληλα την υποτιθέμενη αξιοπιστία του.
Από την επομένη των εκλογών κατέρρευσαν όλα αυτά σαν χάρτινος πύργος και υιοθέτησε ακριβώς τα αντίθετα απ’ όσα υποστήριζε για τη Συμφωνία ή το Ελληνικό. Κυκλοφόρησαν όμως παράλληλα, ωραίες δημοσκοπήσεις που έδιναν φαντασμαγορικά ποσοστά αποδοχής από τους πολίτες και όλα καλά.
«Βούτηξε» παιδιά και γατιά για να βγει φωτογραφίες «χαλαρός». Μόνο που στην Παιδεία θέλει ιδιωτικά Πανεπιστήμια και να επανέλθει ο κόφτης του 10 για να αποκλείει τα νιάτα από τη μόρφωση. Ενώ δεν ψήφισε ούτε το νομοσχέδιο για τα ζώα όταν ήταν αντιπολίτευση. Έταξε φοροελαφρύνσεις στους πολίτες, αλλά ο φόρος αλληλεγγύης παρέμεινε. Έταξε χαμηλότερα πλεονάσματα και όταν ήρθε η ώρα τα μετέθεσε στο μέλλον.
Πήγε όμως σε κηδείες, αγώνες τένις και να είστε σίγουροι θα βρίσκεται παντού μπροστά χαμογελαστός, κατάλληλα ντυμένος πάντα, σοβαρός και αποφασισμένος. Μια «βιτρίνα» που κατάφεραν τελικά να πουλήσει...
Βλέπουν την πολιτική ως εξυπηρέτηση συμφερόντων και αδιαφορούν πλήρως για την εθνική μας κληρονομιά, αλλά ανάπτυξη σημαίνει εξυπηρέτηση συμφερόντων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, τη ΔΕΗ, τα ΕΛΠΕ, το Ελ. Βενιζέλος, τους αιγιαλοί... και είναι ακόμα η αρχή...
Από πίσω θα ξεπουλιέται η χώρα, όμως η επικοινωνιακή πολιτική που ασκούν πιστεύουν ότι είναι αρκετή για να τους επιβραβεύσει εν τέλει. Ο Κυριάκος πρωθυπουργός της χώρας... άλλο ένα πετυχημένο «κόλπο» της διαφήμισης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου