Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Τατσόπουλος: Πάντα ήμουν κεντροαριστερός, ήμουν «φιλε-λεφτ» «Δεν είμαι σίγουρος ότι κάλυψα μεγάλη ιδεολογική διαδρομή»-Μπα,τίποτα,η ΧΑ σου μένει μόνο









«Δεν είμαι σίγουρος ότι κάλυψα μεγάλη ιδεολογική διαδρομή. Προσυπογράφω αυτό που είπε ο Τσώρτσιλ ότι για να μείνεις πιστός στις ιδέες σου πρέπει ίσως να αλλάζεις κόμματα. Αν μείνεις στο ίδιο κόμμα μάλλον θα χρειαστεί να αλλάξεις τις ιδέες σου», δήλωσε στον Αlpha 989 ο συγγραφέας Πέτρος Τατσόπουλος, ο οποίος θα είναι στα ψηφοδέλτια της ΝΔ.
Αναφερόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ του 2018 με τον ΣΥΡΙΖΑ του 2012 είπε: «Τώρα τι σχέση έχει ο ΣΥΡΙΖΑ του 2012 με τον ΣΥΡΙΖΑ του 2018… δεν νομίζω πως έχουν κάποια σχέση. 
Έχει μετατοπιστεί τόσο πολύ, που πιστεύω ότι αυτή η διγλωσσία είναι που απωθεί και τον κόσμο, αυτό δημιουργεί μια αποστροφή προς την πολιτική, ότι όλοι τα κάνουν όλα για την καρέκλα. 
Πρέπει να βάλουμε τέλος σε αυτή τη διγλωσσία και για την ψυχική μας υγεία».
Όπως εξήγησε, τον απώθησε η δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου μετά την παραίτηση Κοτζιά ότι «όποιος δεν μπορεί, ας κατέβει από το τρένο». «Να βγαίνει ένας natural born killer-ισμός από αυτό το πράγμα. Ότι εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να κρατηθούμε στην εξουσία και άμα δεν έχεις στομάχι, κατέβα», σχολίασε σχετικά.
«Πάντα ήμουν κεντροαριστερός, ήμουν "φιλε-λεφτ". Από τότε που ήμουν στον ΣΥΡΙΖΑ έλεγα ότι η μόνη μας σύμμαχος θα έπρεπε να είναι η κεντροαριστερά και έτρωγα το ξύλο της πολιτικής αρκούδας», δήλωσε συνεχίζοντας ο Πέτρος Τατσόπουλος.
Επίσης τόνισε ότι «με το εκλογικό σύστημα που έχουμε αυτή τη στιγμή, δεν μπορείς να κάνεις κυβέρνηση χωρίς το πρώτο κόμμα».  «Πρώτο κόμμα θα είναι ή η ΝΔ ή ο ΣΥΡΙΖΑ, και όπως δείχνουν οι δημοσκοπήσεις θα είναι η ΝΔ. Οπότε το δίλημμα για μένα είναι: ή πας με το πρώτο κόμμα για να δημιουργηθεί κυβέρνηση ή πας σε εκλογές όπου η ακυβερνησία είναι γκαραντί», σημείωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου