Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Σήμερα συνειδητοποίησα ότι το να δουλεύεις στην ΕΡΤ είναι μπελάς


 

 
 



 



Dora Makri

Σήμερα συνειδητοποίησα ότι το να δουλεύεις στην ΕΡΤ είναι μπελάς.

 Για να σε αποδέχονται θα πρέπει να είσαι άχρωμος, άγευστος, άοσμος και κυρίως να μην γράφεις στα κοινωνικά δίκτυα τη γνώμη σου γιατί πάντα, μα πάντα θα βρίσκεται κάποιος, που θα σου πει " εγώ σε πλερώνω, άρα θα κάνεις και θα λες αυτό που γουστάρω!"
Έλα όμως που έχουμε εκατοντάδες πολιτικές τάσεις και είναι αδύνατον να τους ικανοποιήσεις όλους. Στην αρχή είπα να μην ξαναγράψω αλλά μετά μου βγήκε το επαναστατικό μου. 
Προτείνω λοιπόν : Όλοι εσείς που θεωρείτε ότι με πλερώνετε, διαμαρτύρομαι γιατί με κακοπλερώνετε τόσο, που είστε απαράδεκτοι. Σας προτείνω να έρθετε εσείς να ζήσετε στο εξωτερικό με τα λεφτά που με πλερώνετε, να ξοδεύετε από την τσέπη σας τα πάντα, τηλέφωνα, μετακινήσεις, χωρίς υπερωρίες, κυριακάτικα, επίδομα εξωτερικού, τίποτα.
 Οποιος είναι μάγκας και με πληρώνει ας έρθει να ζήσει σε χώρα του εξωτερικού με κάτι παραπάνω από χίλια ευρώ. Να δούμε πως θα πει το ψωμί ψωμάκι και θα το βουλώσει την επόμενη φορά που θα πει " εγώ σε πληρώνω".
Στην ΕΡΤ υπάρχουν νεοδημοκράτες, συριζαίοι, πασοκτζήδες, αριστεριστές, αναρχικοί, κουκουέδες ακόμα και χρυσαυγίτες. Βγάζει μάτι σε κάθε πρόγραμμα. 
Γι αυτό θα σας πρότεινα να αναζητάτε αυτόν που σας αρέσει και να μας αφήνετε να κάνουμε τη δουλειά μας. Α! Και στα κοινωνικά δίκτυα στον τοίχο μας με τους φίλους μας μπορούμε να λέμε ο,τι θέλουμε. Διότι ο Μάρκ δεν δίνει φράγκο για καμία ανάρτηση. 
Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι όλοι οι συνάδελφοί μου σέβονται τους τηλεθεατές και έχουν ανάγκη τη δουλειά τους.
Μετά από 31 χρόνια στην ΕΡΤ ( και αναγνωρισμένα μισθολογικά μόνο τα 21 για να με κάνουν να αισθάνομαι αιώνια νέα προφανώς) προσφέρω πολύ περισσότερα απ´ όσα αμείβομαι και δεν έχω κανέναν λόγο να το κάνω. 
Θα υπερασπίζομαι πάντα συναδέλφους που θεωρώ ότι είναι άξιοι, είτε είναι νεοδημοκράτες , είτε Συριζαίοι, κουκουέδες ή Πασόκ. Γιατί έτσι είμαι! Και όταν γράφω εδώ μέσα, είναι όταν δεν προλαβαίνω να τα πω ον κάμερα ή στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ και θεωρώ ότι αξίζει να τα γνωρίζετε.
Σας καταγγέλλω ως απίστευτα κακοπληρωτές να ξέρετε. 
Χειρότερους εργοδότες δεν έχω ξαναδεί! Και μη μου την κάνετε γυριστή ότι δεν φταίτε εσείς. Αλλά η ΕΡΤ. Εσείς χρησιμοποιείτε τη φράση " Εγώ σε πλερώνω".
Λίγο τσίρκο έχουμε γίνει νομίζω , με το συμπάθειο για κάθε τσίρκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου