Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Βλέποντας αυτή τη φωτογραφία θυμήθηκα το παρακάτω περιστατικό που έχει σχέση και με τους δύο

 
 
 

 
Γεώργιος Βήχας
Βλέποντας αυτή τη φωτογραφία θυμήθηκα το παρακάτω περιστατικό που έχει σχέση και με τους δύο. 

Βρισκόμαστε στο 2013 πρός το τέλος της χρονιάς και δέχομαι τληφώνημα από συνεργάτη του Τράγκα ο οποίος μου λέει: " μεθαύριο στην εκπομπή ο Κος Τράγκας θα έχει καλεσμένο τον Γεωργιάδη ( υπουργός υγείας τότε) και σε προσκαλεί στην εκπομπή, θέλει να είσαι δίπλα του και να μιλήσεις για τον γολγοθά των αποκλεισμένων καρκινοπαθών."

Τον ρωτάω: " θα έρθω με την προϋπόθεση πως θα πώ ελεύθερα αυτό που θέλω και θα δοθεί όσος χρόνος χρειαστεί. "
" Φυσικά Κε Βήχα!" μου απαντά.

Δέχομαι και επιπλέον προτείνω να έρθουν σε δύο ασθενείς μας καρκινοπαθείς οι οποίοι έχουν βιώσει με απίστευτη σκληρότητα τον αποκλεισμό τους από το δημόσιο σύστημα υγείας- ο ένας έχασε την ζωή του τελικά έξ αιτίας αυτού του αποκλεισμού- οι οποίοι και δέχονται. 

Η εκπομπή εκτός από τον Τράγκα με τους καλεσμένους έχει και κοινό οι οποίοι κάνουν ερωτήσεις στο τέλος της εκπομπής.

Φτάνει η μέρα, πηγαίνουμε εγώ και άλλοι εθελοντές από το ΜΚΙΕ καθώς και οι δύο ασθενείς. Έν τω μεταξύ μου έχουν υποσχεθεί σε δεύτερο τηλεφώνημα ,που αυτή τη φορά έκανα εγώ , πως στο τραπέζι με τους καλεσμένους θα καθίσουν και οι δύο ασθενείς. 

Μόλις φτάνουμε καθώς μπαίνουμε στο στούντιο διασταυρώνομαι με τον Γεωργιάδη και ανταλλάσσουμε ματιές κάθε άλλο παρά φιλικές.

Ένα τέταρτο πρίν ξεκινήσει η εκπομπή και ενώ είμαστε έτοιμοι να καθίσουμε, με πλησιάζει ένας συνεργάτης του Τράγκα και μου λέει: " Κε Βήχα μου είπε ο Κος Τράγκας πως δεν χωράτε στο τραπέζι των καλεσμένων και σας παρακαλεί να καθίσετε με το κοινό."
" Οι δύο ασθενείς; " τον ρωτάω
" Και εκείνοι μαζί σας με το κοινό" μου απαντάει.

Το λέω στους ασθενείς και εξαγριώνονται και εκείνοι όπως και εγώ αλλά και οι άλλοι εθελοντές και όλοι μαζί αποφασίζουμε να φύγουμε και να μην πάρουμε μέρος στην εκπομπή. 

Προσπαθούν να μας μεταπείσουν χρησιμοποιώντας διάφορα ανόητα επιχειρήματα αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να μας εξαγριώσουν ακόμη περισσότερο.
Προσπαθούν να νμς μεταπείσουν ακόμη και έξω από το κτήριο και μας κυνηγούν στα σοκάκια στο Μαρούσι. 
Κάποια στιγμή μου λέει κάποιος από τους συνεργάτες του Τράγκα, ενώ μιλάει στο τηλέφωνο του. 
" Κε Βήχα τώρα με ενημερώνουν πως για σας βρέθηκε καρέκλα"
" Για τους ασθενείς; " τον ρωτάω
" Όχι μόνο για σας." μου απαντά

" Πές του Τράγκα πως αυτοί οι δύο άνθρωποι ξεκίνησαν από το σπίτι τους με διπλή δόση από παυσίπονα για έρθουν στην εκπομπή με έναν στόχο: 

να μιλήσουν για τον απάνθρωπο αποκλεισμό τους από το δημόσιο σύστημα υγείας, 
να μιλήσουν για τις ολέθριες επιπτώσεις που είχε αυτός ο αποκλεισμός στην υγεία τους και να νιώθει την ανάσα τους ένας από τους υπευθύνους αυτού του εγκλήματος. 

Γυρίζουμε μόνο εάν καθίσουν πρώτοι από όλους εκείνοι στο τραπέζι. 
Πές του Τράγκα και τούτο. Είναι ντροπή του και μόνο που το σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει αυτούς του δύο ανθρώπους ως γλάστρες στην εκπομπή του."
Φυσικά δεν δέχτηκαν και έτσι αποχωρήσαμε οριστικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου