Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

H πρωτη μου φορα με την Ολγα-ΧΑΡΗΣ ΖΑΒΑΛΟΣ













Embedded image permalink




Αντε επειδη σας αρεσαν οι ιστοριες του Ζαβαλου μπαρμαν, αναδημοσιευω αναμενοντας την ξαναμανα-υπουργοποιηση του γονου της καρδιας μας Ολγα Κεφαλογιαννη.
Γιατι ποτε κανεις ΒαρβιτσιωτοΚεφαλογιαννης δεν πηγε χαμενος σε τουτο τον τοπο.
--------------------------

Το 2010 οτι εχω απολυθει απο την Προεδρικη Φρουρα (το πιο ξεφτιλισμενο σωμα του ελληνικου στρατου) κ κανω διαφορα μεροκαματα σαν μπαρμαν σε διαφορα μπαρακια της κακιας ωρας κ σε μια εταιρεια κετερινγκ.
Τον Ιουνη λοιπον,εκει που χουν σφιξει οι ζεστες κ οι μυγες αρχιζουν κ τουρλωνουν,βρισκομαι στο τενις στο Ζαππειο στον γαμο ενος μεγαλοστελεχους της Νεα Δημοκρατιας κ συμβουλου του νεοεκλεγεντα στην προεδρια του κομματος Αντωνακη Σαμαρα,να σερβιρω μοχιτακια κ καιπιρινιες στα στελεχη ενος κομματος που ολοι ειχαμε ξεγραμμενο μετα την εκλογικη συντριβη του 09'.
(Ηπια 3 μοχιτακια για αυτο εκεινο το βραδυ...Στο λαιμο μου κατσαν βεβαια 2 χρονια μετα.)
Σιγα σιγα λοιπον αρχισαν να καταφτανουν απαντες.
Τα δαπιτοσκυλα κ οι μελλοντικοι υπουργοι μας κατακλυζαν τον χωρο.
Τα κοκτειλ ειχαν παρει φωτια κ το αλκοολ ερεε αφθονο,καθοτι τζαμπα σιγα μην χασουν την ευκαιρια οι τουρκογυφτοι.

Τοτε μπαινει μεσα αυτη.
Το Ολγακι το Κεφαλογιαννη.

Λυγεροκορμη σαν κυπαρρισι,ομορφη σαν την παναγια,με αργα βηματα κ αποφασιστικα πλησιαζει στο ποστο μου μαζι με εναν κολαουζο που εσερνε κ κοιτωντας με βαθια στα ματια,ανοιγει τα σαρκωδη σεξουαλικα της χειλη κ λεει στο τσουτσεκι που χε διπλα,
"Πες του να μου κανει ενα μοχιτο βαρυ".
Γυρναει ο κονιορδος κ μου το λεει.
Ετοιμος εγω να της σκασω το μπακαρντι κατακεφαλο,πνιγω τον θυμο μου κ της φτιαχνω μια αηδια νερομπουλι που χε χρωμα χλωρινης λεμονι.
Της το δινω,τοποθετει το καλαμακι στο φιληδονο της στομα,κανει μια γκριματσα λες κ ειδε τον ξαδερφο της τον Μανωλη,δινει πισω το ποτο στον παρατρεχαμενο κ του λεει,
"Πες του να το κανει πιο βαρυ,αυτο δεν πινεται".
Μου το δινει ο μπακαλιαρος κ ενω παει κατι να ψελλισει,το αρπαζω κ βαζω λιγο μπακαρντι παραπανω μπας κ ξεκουμπιστουν απο μπροστα μου.
Αυτοι ειναι ολοι τους.
Γονοι,ξιπασμενοι που ουτε απευθυνουν τον λογο στον πολιτη νιωθοντας ανωτεροι που βγηκαν απο αρχιδια Κεφαλογιαννεικα,βουτηγμενα απο παππου προς παππου στην διαπλοκη κ στην ρεμουλα.

2 χρονια τωρα κατσικωμενοι στον σβερκο μας γυρνοβολανε με εμιρηδες κ Φουχτελαδες,περιφεροντας το σαρκιο τους,πουλωντας φουμαρα για τουρισμους κ λεφτα,οταν εχουν μαζεψει εδω ολη την πλεμπα της Ευρωπης,που με βραχιολακια στα χερια απο τα κρουαζιεροπλοια κ τα ξενοδοχεια του Δασκαλαντωνακη δεν αφηνουν ουτε χαρουπι στα μαγαζια.
Κ αυτο για καποιο λογο το θεωρουν επιτυχια.

(Χαιλαιτ εκεινης της βραδιας ο Μιλτακος ο Βαρβιτσιωτης,ο οποιος ηπιε μεχρι κ το νερο απο τα μπεκ που ποτιζαν το γκαζον του τενις κ ειχε γινει κοκκαλο στην πρωτη ωρα κ περιφεροταν καμακωνοντας οποια γκαρσονα εβρισκε.
Μετα απο λιγο τον εχασε το ματι μου.
Λογικα θα πηγε να ρουφηξει τις βαλβολινες απο τα παρκαρισμενα αμαξια στην Βασιλισσης Ολγας.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου