Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Βάζω για αρχηγός της ΝΔ!!!











Γράφει ο mitsos175
Το πήρα απόφαση, Αφού βάζει ο Άδωνης, ο Κούλης κι οι υπόλοιποι θα βάλω κι εγώ. Γιατί να μη βάλω; Άδεια θέση, άνεργος πέντε χρόνια και δε θα δώσω ούτε καν βιογραφικό; 

Να με παρεξηγήσει ο Μεϊμαράκης, να λέει έχω κενό χρόνο και δεν τον αξιοποιώ, όπως έκανε η Κατερίνα στη διαφήμιση και "σάρωσε" στους ανέργους η Νέα Δημοπρασία;


Θα πείτε, εφόσον είμαι Κομμουνιστής, μάλιστα Σταλινικός, τι δουλειά έχω σαν αρχηγός της γαλάζιας συμμορίας; 

Πολλοί είναι οι λόγοι. 

Πρώτον εκτός από Κομμουνιστής, οπαδός του Στάλιν, είμαι σίγουρα πιο ικανός από οποιοδήποτε πολιτικό γόνο, πορφυρογέννητο κηφήνα, που κάθεται στην καρέκλα και ψηφίζει τη λεηλασία μας. 

Φυσικά όλοι σχεδόν, εργαζόμενοι, άνεργοι ή συνταξιούχοι, είμαστε ικανότεροι από αυτούς τους άχρηστους εκπροσώπους των δανειστών. Γι αυτό δεν ζητάνε ούτε καν τα τυπικά προσόντα! Μια ξένη γλώσσα, ένα πτυχίο, γνώση υπολογιστών, οδήγηση έστω, τίποτα!



Και σε ρωτάω: Εγώ, εσύ, οι περισσότεροι που τα έχουμε αυτά κι άλλα πολλά ακόμα, γιατί να μείνουμε απέξω; Γιατί για μια θέση απλού υπαλλήλου, να χρειάζεται μεταπτυχιακό, ενώ για την θέση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης και μελλοντικής συμπολίτευσης να μη χρειάζεται τίποτα; Βάλε κι εσύ για τη θέση έχει καλά λεφτά, μειωμένο ωράριο... όσο περισσότεροι υποψήφιοι, τόσο καλύτερα. 

Να κάνουμε και ένα πάρτι να χορέψουμε, να γνωριστούμε, να περάσουμε ωραία.

Δεύτερο με μένα θα είσαι ήσυχος είτε ψήφισες ΝΔ είτε όχι. 
Γιατί το πρώτο που θα κάνω είναι να δώσω τα χρωστούμενα στον ελληνικό λαό. 
Κάτι δάνεια που πήρε η Νέα Δημοπρασία και τα χρωστά ακόμα, κάτι μίζες από έργα κλπ. Ναι αγαπητέ, σωστά το κατάλαβες. Θα το κλείσω το μαγαζί, αφού γίνει αναγκαστική εκκαθάριση, για να πληρωθούν τα χρέη, στα θύματα της κλοπής.



Όχι όταν χρωστάμε σε ξένους τοκογλύφους άδικα δάνεια, να πληρώνουμε με τόκο, ενώ όταν χρωστάνε κόμματα ή κανάλια, να χάνουμε τα λεφτά μας. Με μένα έχεις Δικαιοσύνη, με τους άλλους θα συνεχίσεις να τους πληρώνεις τσάμπα.



Ακόμα θα προτείνω απλή αναλογική για να μην υπάρχει νοθεία στις εκλογές. Επιπλέον δεν πρόκειται να ψηφίσω κανένα νέο φόρο, αφού ούτε προηγούμενους ψήφισα, αντίθετα πολέμησα την κλοπή των εισοδημάτων μας.



"Μα η ΝΔ Δεξιό κόμμα - Μνημονιακό". Η ΝΔ είναι ένα μάτσο γίδια. Σου ανέφερα ότι μια από τις πρώτες μου δουλειές ήταν να βόσκω κατσίκες; Έχω πείρα για αρχηγός της ΝουΔού. Είμαι ότι πρέπει.



Επιπλέον ξέρω τα προβλήματα από πρώτο χέρι. Τπ Μνημόνιο το εφάρμοσαν πάνω μου. Ώρα λοιπόν να αναλάβω εγώ την Νέα Δικτατορία να κάνω στους βουλευτές της αυτά που μας έκαναν. Να τους πάρω το μισθό, τα προνόμια, τα αμάξια, τα σπίτια, να τους συντρίψω, να τους χώσω σε ένα κελί, να ησυχάσουμε. Μην μου πεις πως δεν το θέλεις κι εσύ; Το θέλεις πάρα πολύ.



Γι αυτό να πας να ψηφίσεις "το Μήτσο τον Κομμουνιστή" για αρχηγό της Δεξιάς. Θα κερδίσουμε όλοι. Εγώ, εσύ, ακόμα και τα μηρυκαστικά που ψηφίζουν ΝΔ. Γιατί με μένα τσοπάνη, ούτε "τσόντα του ΣΥΡΙΖΑ" θα τους λένε, ούτε όταν θα διαλυθεί η σημερινή κυβέρνηση θα βρουν άλλους στη βουλή, να συνεχίσουν να ψηφίζουν καταστροφικά μέτρα που φέρνουν περαιτέρω ύφεση, φτώχεια κι ανεργία.



Είμαι ο μόνος τρόπος να σώσουμε τη σύνταξη, το μισθό και να σταματήσουν οι απολύσεις, εφόσον δε σε κόβω να αφήνεις εύκολα τον καναπέ ώστε να ξεκινήσουμε μαζί Επανάσταση.

Άλλος για αρχηγός της ΝΔ!!! Για περάστε, για περάστε! Βάλτε τώρα που γυρίζει! Όσο για μένα, δεν τρελάθηκα να βουτήξω στο βόθρο. .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου