Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ – ΓΩΓΟΥΣΗΣ : 23 – 0 >>> Του Βλάση Γωγούση























 


(Αφιερωμένο στην ………ΔΩΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ !! )

Διάβαζα πριν λίγο το πολύ ενδιαφέρον ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ του ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗ :
Ξεχωρίζω :
Έλληνας δικηγόρος (Δεν μας λέει πότε δικηγόρησε !)
. Σπούδασε Νομική και Πολιτικές Επιστήμες και Δημόσια Διοίκηση και είναι διδάκτωρ της Παντείου ( δεν μας λέει τον τίτλο της διατριβής)
Γυιός και ανεψιός βουλευτών Ηρακλείου Κρήτης.( πρωτοφανές !)
– Εξελέγη συνεχόμενα 8 φορές βουλευτής και διετέλεσε 2 φορές Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του Κόμματος
– Χρημάτισε :
– Υπουργός Εθνικής Άμυνας καθώς και υφυπουργός Αθλητισμού και πολιτισμού (δύο από τα πλέον ενδιαφέροντα Υπουργεία) καθώς και
– Πρόεδρος της Βουλής
– Διετέλεσε πρόεδρος του ιδρύματος « ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ »
.
— Στις 5 Ιουλίου 2015 ορίστηκε προσωρινός αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας.( και κατά πάσαν πιθανότητα ο επόμενος στόχος , του θα είναι να γίνει ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ της Χώρας- αυτό το λέω εγώ !).
Στο « πόθεν έσχες» του έτους 2012 δηλώνει :
καταθέσεις 200.000 ΕΥΡΩ και
23 Ακίνητα.

Σημ.Δεν μας λέει :
1) πότε και που δούλεψε και
2) που και για πόσο διάστημα υπηρέτησε τη Στρατιωτική του θητεία

Στο δικό μου ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ δηλώνω ότι :
1) Άσκησα το επάγγελμα του ιατρού επί 42 συναπτά έτη :
2) Υπηρέτησα τη Στρατιωτική μου θητεία επί 37 μήνες ως απλός Στρατιώτης σε διάφορα μέρη της χώρας

Στο δικό μου «πόθεν…. δεν έχω» δηλώνω ότι έχω :
1) Μηδέν καταθέσεις και
2) Μηδέν ακίνητα ( 40 χρόνια σε σπίτι με ενοίκιο μένω).
Αυτά και ες αύριον με υγείαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου