Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Εμένα που με βλέπεις ήμουνα οδηγός υπουργού της ΝΔ


























Kirki Kadmou

Σήμερα κουβέντα με ταξιτζή.Ακουγε Τράγκα που έλεγε κλασσικά ΠΑΛΙ για την "υπερφορολόγηση"που θέλει να κάνει ο Σύριζα φορολογώντας τους πλούσιους(ετσι το ανέφερε και ο ίδιος ο Τράγκας)

Του λέω,ακούτε τί λέει.Μιλάει για υπερφορολόγηση τη στιγμή που σήμερα φορολογούνται άνεργοι,συνταξιούχοι,φορολογούνται όλοι οι αδύναμοι.

Ναι μου λέει,αλλά άκουσες τί είχε πει ο Γλέζος για την φορολόγηση;Γι αυτό δεν τους εμπιστεύονται.
Εσείς κύριε του λέω πού ανήκετε;Ανήκετε στους πλουσίους;
Εδώ φορολογούνται οι πένητες και σας σας ενόχλησε που είπε να γίνει δάνειο στους έχοντες άνω των 100000 ευρώ;
Εμένα ο γιός μου ειναι άνεργος,μη μου τα λες αυτά,μου λέει
Καλά σας κάνει,του απαντάω,τέτοιοι που είστε.Εμείς τί φταίμε
Εγώ μου λέει δεν ειμαι τυχαίος.Ημουνα οδηγός υπουργού της ΝΔ.
Εμ του λέω,κατάλαβα
Είπαμε πολλά,του τα χωσα ,του λέω δε σας ενόχλησε αυτό που έγινε με τον Βενιζέλο;
Βέβαια μου λέει.Δεν είδες τον ανακριτή που ενώ η ανακρίτρια είπε να αφεθεί ελεύθερος ο Μπαρμπ...
Χρυσαυγίτης είστε; του λέω
Γιατί,δημοκρατία δεν έχουμε;
Δεν ντρέπεστε να ψηφίζετε ναζί;Δεν ντρέπεστε να ψηφίζετε δολοφόνους;
Σκότωσαν τον Φύσσα.
Γιατί μου λέει,αυτοί που σκότωσαν τα παιδιά στην Ν Ιωνία;
Καλά τους κάναν λέω.Αυτοί ήταν δεν ήταν τυχαίοι,ήταν πρωταγωνιστές στα πογκρόμ.
Ο Φύσσας ήταν αναρχικός μου λέει.
Και ξεκίνησε μια συζήτηση άνευ ειρμού που περιελάμβανε
 Μαρφιν,αναρχικούς,Γρηγορόπουλο,ξερονήσια
Η πλάκα ειναι πως ενόσω τα λέγαμε αυτά αυτός όλο μου έλεγε.
Είσαι φανατισμένη απ την αριστερά
Ξέχασα να πώ πως του είπα πως καλό ειναι να βάλει μια σημαία πάνω απ το ταξί για να φαίνεται πως ειναι χρυσαυγίτης γιατί εγώ δε θέλω να δίνω τα λεφτά μου σε ναζί.
Αυτός μου είπε πως κι αν δεν έμπαινες εσύ θα έμπαινε άλλος.
Αυτός ο όμορφος διάλογος έληξε λέγοντάς μου μέχρι την ώρα που κατέβαινα πως"δημοκρατία έχουμε και ο καθένας ψηφίζει ότι θέλει"
Σήμερα γνώρισα έναν μέσο ψηφοφόρο της ΧΑ.Αυτόν που αποτελεί και την πλειονότητά της



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου