Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Αντιφασιστική συγκέντρωση

 











 


Καλημέρα πιτσιρίκο, φαντάζομαι αυτό το βιντεάκι θα το έχεις δει. 
Ως άνθρωπος πρώτα -αλλά και ως γιατρός- μου φαίνεται απίστευτο, αδιανόητο, κτηνώδες να είσαι πάνω από κάποιον πεσμένο, λιπόθυμο, τραυματισμένο άνθρωπο, 
να βλέπεις 2 άτομα να παλεύουν να τον σώσουν, φορώντας αντιασφυξιογόνες μάσκες, 
και να πρέπει να σε διατάξει κάποιος 
να του βγάλεις τις χειροπέδες που εσύ του πέρασες πισθάγκωνα.

(Αγαπητέ φίλε, τα ΜΑΤ είναι χρυσαυγίτες με στολή. Χρυσαυγίτες στην υπηρεσία της κυβέρνησης που υποτίθεται πως κάνει πόλεμο στη Χρυσή Αυγή.

Υπηρετούν σαν πιστά φασιστικά γουρούνια όλο αυτό το σύστημα και όλους αυτούς τους ολιγάρχες που διέλυσαν τη χώρα μας. 

Και βέβαια, είναι φοβεροί χέστηδες.
 Τους έχω δει πάρα πολλές φορές να εκλιπαρούν για τη ζωή τους κάτι 15χρονα με κοντά παντελονάκια. Αυτοί και οι ασφαλίτες είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει. 
Από την άλλη, εγώ χαίρομαι που υπάρχουν όλοι αυτοί, γιατί σκέφτομαι πόσο τυχερός είμαι που δεν έγινα σαν αυτούς. Φαντάζεστε στη μια και μοναδική ζωή που έχετε να γινόσασταν ΜΑΤ ή ασφαλίτης; Καλύτερα να αυτοκτονήσεις.)




Πιτσιρίκο, ζήλεψα και σκέφτηκα να παίξω κι εγώ λίγο. Καλημέρα και καλό μήνα!

(Αγαπητέ φίλε, δεν ξέρω αν παρατηρήσατε πως το «Αυγή» είναι αδιαπραγμάτευτο στον τίτλο της συμμορίας τους. Το «Χρυσή» αλλάζουν. Καλό μήνα!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου