Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Αποκλειστική συνέντευξη Μητσοτάκη που θα συζητηθεί

https://www.facebook.com/tamtakos.gevara/posts/1256867147809798





 






Στην πρόσφατη συνέντευξή του ο Κούλης καταλογίζει λάθη στον πρόεδρο της ΝΔ. Η συνέντευξη θα συζητηθεί όχι γι' αυτό, αλλά για κάτι αναπάντεχο που της έτυχε.
ΕΓΩ: Κύριε Κυριάκε, ας ξεκινήσουμε με τις αυριανές πρώτες μέρες σας στο Μαξίμου. Θα αναγνωρίσετε ως ιδιωτικά πανεπιστήμια τα κολέγια που λειτουργούν στη χώρα μας;

ΚΟΥΛΗΣ: Ελπίζω, γιατί εμάς μας ενδιαφέρει η επικοινωνία και όχι η ουσία
 που είναι μία και την έχουν άλλοι. Αν ήταν δύο θα είχαμε εμείς.
Δεν το έχω σκεφτεί για να σας απαντήσω.
Όμως, τι ακριβώς ρωτήσατε;

ΕΓΩ: Ρώτησα αν θ’ αναγνωρίσετε τα κολέγια.

ΚΟΥΛΗΣ: Ναι, πράματι, εδώ και χρόνια τα βλέπαμε τα κολέγια, κάτι μας θύμιζαν, αλλά δε μπορούσαμε να τα αναγνωρίσουμε. Ευτυχώς ξεκίνησε την εξακρίβωση στοιχείων η EUROPOL, η Ευρωπαϊκή Αστυνομία. Το λέω για να μην τη μπερδεύω με την ΙΝΤΕΡΠΟΛ την αστυνομία της Ιντεραμέρικαν.

ΕΓΩ: Λένε ότι με τη δική σας διακυβέρνηση οι μισοί Έλληνες θα είναι απολυμένοι δημόσιοι υπάλληλοι και οι άλλοι μισοί συγγενείς τους. Πώς απαντάτε;

ΚΟΥΛΗΣ: Παραδέχομαι ότι το μεγαλύτερο λάθος μας ήταν που διορίζαμε αβέρτα-κουβέρτα στο δημόσιο και τώρα βρισκόμαστε μπροστά στο πρόβλημα,
«Πώς θα λειτουργήσει ο ιδιωτικός τομέας χωρίς δικούς του υπαλλήλους;»

Γι’ αυτό θα προβώ σε μετακίνηση εργατικού δυναμικού από τον δημόσιο στον ιδιωτικό τομέα.
Αναρωτιέμαι ακόμα και στον ύπνο μου, πού θα βρουν υπαλλήλους οι επιχειρηματίες;
Στη Βουλγαρία ή στα Σκόπια;
Εμείς μένουμε πιστοί στα ελληνικά προϊόντα και από το δημόσιο περισσεύουν πάνω από 200 χιλιάδες εργαζόμενοι, αλλά αρκούν;
Όλες οι επιχειρήσεις και υπηρεσίες του δημοσίου πρέπει να δώσουν κι άλλους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα για να ησυχάσουν.
ΕΓΩ: Τι έχετε να πείτε για τα αλληλομαχαιρώματα στη ΝΔ;

ΚΟΥΛΗΣ: Πράγματι, όλο γι’ αλληλομαχαιρώματα στο κόμμα ακούω κι εγώ, αλλά δε βλέπω να πέφτει κανείς καραμανλικός ξερός να πάνε κάτω τα φαρμάκια. (Πιάνει το ποτήρι νερό)
ΕΓΩ: Σας ικανοποιεί η εικόνα να βγαίνουν στελέχη σας και να εξαπολύουν εμφυλιοπολεμικούς λόγους;

ΚΟΥΛΗΣ: Έχεις απόλυτο δίκιο, σύντεκνε. (!) Όχι. Δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος ακόμα με τις δημόσιες εικόνες εμφυλίου, εξορίας, φυλακών, εκτελέσεων.
Θέλω τα κανάλια να βγάζουν στα παράθυρά τους κάθε μέρα, μόνο δικούς μας που θα σφάζουν συμμορίτες κομμουνιστές ανηλεώς. Όχι του Κουτσούμπα, αλλά του Τσίπρα.
ΕΓΩ: Θ’ αναλάβει κάποιος την πολιτική ευθύνη για τα σκάνδαλα Ζήμενς, ΚΕΕΛΠΝΟ και Νοβάρτις;

ΚΟΥΛΗΣ: (Πνίγεται, αφήνει το ποτήρι) Σε παρακαλώ, μη με πικραίνεις κι εσύ, Τζίμη μου!
Εμείς είμαστε κυβέρνηση που δεν ασχολείται με την πολιτική και θα το τηρήσουμε αυτό, όπως υποσχεθήκαμε μετεκλογικά.
ΕΓΩ: Πώς απαντάτε σ’ εκείνους που λένε ότι πρώην υπουργοί σας φάγανε λεφτά από τον κοσμάκη;

ΚΟΥΛΗΣ: Σ’ αυτό απαντά το πρόσφατο παρελθόν μας.
 Εμείς πάντα τηρούσαμε τις προεκλογικές μας υποσχέσεις και θυμίζω πριν από καμία εκλογική αναμέτρηση δεν είπαμε ποτέ των πιοτών ότι δε θα κλέψουμε δημόσιο χρήμα.
Όλα τα προεκλογικά προγράμματά μας στη διάθεση του κάθε άπιστου Θωμά.
ΕΓΩ: Ακούγεται ότι επίκειται ανασχηματισμός στη σκιώδη κυβέρνησή σας. Ισχύει;

ΚΟΥΛΗΣ: Ναι άκουσα κι εγώ τις προάλλες το Θεό να με λέει: «Αβραάμ, θα σώσεις να πας στο βουνό γι’ αυτό που λέγαμε;» Κώλωσα! «Μα θυσίασα τον Ισαάκ» Του λέω. «Άσε τα σάπια», μου πετάει Εκείνος. «Είχες βάλει κατσίκι στη θέση του!» Δυστυχώς ο Κύριος τα βλέπει όλα. Τι να κάνω λοιπόν;

ΕΓΩ: Να διώξετε τον Μεϊμαράκη.
ΚΟΥΛΗΣ: Πάλι; Δεύτερη φορά; Και στο κάτω-κάτω, γιατί εγώ;

ΕΓΩ: Μα, νομίζω εσείς είστε σκιώδης πρωθυπουργός.
ΚΟΥΛΗΣ: Σωστά.

ΕΓΩ: Και τον Χατζηδάκη που το παίζει ήρεμος οι ψηφοφόροι σας δεν τον θέλουν.
ΚΟΥΛΗΣ: Βεβαίως και χαίρομαι γι' αυτό. Αλλά δε χωνεύει κανείς μας τον Χατζηδάκη, γι’ αυτό δεν τον τρώνε λάχανο.
ΕΓΩ: Συζητιέται ότι τα σκιώδη κυβερνητικά στελέχη είναι χωρισμένα σε ομάδες. Πώς απαντάτε;
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: (αναπάντεχα) Πολύ καλά κάνουν και φτιάχνουν ομάδες για να παίξουν μπάλα.
Η σκιώδης κυβερνητική βαρεμάρα, πιστέψτε με, είναι αφόρητη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου