Είναι αλήθεια περίεργο το ερωτηματολόγιο με το οποίο καλεί η ΟΝΝΕΔμέλη και φίλους της να πάρουν μέρος στη συνδιαμόρφωση των θέσεών της.
Και αυτό διότι οι 22 ερωτήσεις που έχουν τεθεί στο πλαίσιο της καμπάνιας #avrio και αφορούν θέματα κοινωνίας, παιδείας, οικονομίας προσιδιάζουν περισσότερο σε εκπεφρασμένες θέσεις της Νέας Δημοκρατίας απλώς με ένα ερωτηματικό στο τέλος, παρά σε αμερόληπτες και ουδέτερες ερωτήσεις που στόχο έχουν να κάνουν τον συμμετέχοντα να απαντήσει όπως νομίζει.
«Οι κρατικές δαπάνες πρέπει να μειωθούν, ώστε να μειωθεί η φορολογία».
«Αν έπρεπε να επιλέξω ανάμεσα στην πρόσθετη αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών και στην περαιτέρω μείωση των συντάξεων, θα επέλεγα το πρώτο».
«Πολλά από όσα προβλέπονται στα Μνημόνια θα έπρεπε να τα έχουμε κάνει εδώ και καιρό».
«Η κρίση έφερε τα μνημόνια και όχι τα μνημόνια την κρίση».
«Οι πολίτες μπορεί να εκπροσωπούνται καλύτερα από έναν τεχνοκράτη παρά από έναν επαγγελματία πολιτικό».
Αυτές είναι κάποιες μόνο από τις ερωτήσεις, οι οποίες παραπάνω από εμφανώς κατευθύνουν τον συμμετέχοντα ώστε να απαντήσει μεροληπτικά, αφού η γλώσσα και ο τρόπος που αυτή χρησιμοποιείται εξυπηρετούν πολύ εύστοχα το λεγόμενο του Μάρσαλ Μακ Λούαν ότι τελικά «το μέσο είναι το μήνυμα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου