H Έλλη Στάη φωτογραφήθηκε γυμνή για τις ανάγκες της καμπάνιας περιοδικού κατά του AIDS και ο Μανώλης Γρηγοράκης ανοίγει το φώτοσοπ και ψάχνει το εργαλείο με την ...πριονοκορδέλα!
Το AIDS είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να την εμπιστευθείς σε εξώφυλλο ελληνικού εντύπου, αλλά ο καλός σκοπός αγιάζει τα Μέσα.
Οι φωτογραφίες, όπως και η Έλλη, με μια πρώτη ματιά δείχνουν εντυπωσιακές.
Με μια δεύτερη ματιά δείχνουν εντυπωσιακότερες.
Ο φωτογράφος έκανε εξαιρετική δουλειά.
Όχι μόνο στη φωτογράφιση, αλλά και στην επεξεργασία του υλικού.
Με μια δεύτερη ματιά δείχνουν εντυπωσιακότερες.
Ο φωτογράφος έκανε εξαιρετική δουλειά.
Όχι μόνο στη φωτογράφιση, αλλά και στην επεξεργασία του υλικού.
Η Έλλη εμφανίζεται όπως ακριβώς θα ήθελε να τη δει και ο τελευταίος τηλεθεατής της:
όμορφη, λαμπερή, αψεγάδιαστη.
Και νέα, νεότατη.
Κάτι ανάμεσα σε ώριμη κορασίδα και καλοδιατηρημένη έφηβη.
Αν έλειπε η Έλλη από το φώτοσοπ κανείς δεν θα καταλάβαινε τη διαφορά.
Διαφορά θα υπήρχε αν έλειπε το φώτοσοπ από την Έλλη.
Κανείς δεν θα αγόραζε το περιοδικό για να εντρυφήσει στα μυστικά του σώματος μιας 61χρονης γυναίκας που χρόνια τώρα πουλάει -με ζηλευτό τρόπο είναι αλήθεια- την τσαχπινιά της στην τηλεόραση. Την τσαχπινιά της, όχι την ευαισθησία της. Αν ήθελε να πουλήσει την ευαισθησία της θα το έκανε χωρίς φώτοσοπ. Με τη γυμνή αλήθεια της.
Δεν έχω σκοπό να τορπιλίσω την Έλλη - δε ζούμε στο '40, δεν είμαι Ιταλός και εκείνη δεν είναι ελληνικό καταδρομικό. Άσε που δυσκολεύομαι να την αναγνωρίσω στις φωτογραφίες.
Δεν είναι η Έλλη που όλοι αγαπήσαμε βλέποντας χρόνια τώρα το όμορφο πρόσωπό της να παιχνιδίζει -μέχρι σημείου παρεξηγήσεως- με το φακό και το λυγερό κορμί της να τροφοδοτεί -μέχρι σημείου παρεξηγήσεως- τη φαντασία. Δεν είναι αυτή η πραγματική Έλλη. Η πραγματική Έλλη είναι καλύτερη.
Αλλά αν της το πεις, θα σκίσει αυτή τα καλσόν της και ο φωτοσοπάς τα πτυχία του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου