Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

τα'μαθες Γιάγκο?




































-Τι είπες Βίρνα?

-Αυτό που άκουσες Γιάγκο.

-Δηλαδή...δηλαδή Βίρνα, εννοείς ότι στο Υπουργείο Παιδείας πήγε ο Φίλης?

-Αυτό ακριβώς Γιάγκο.

-Αυτό πάει να πει....αυτό Βίρνα πάει να πει ότι νέος Υπουργός Παιδείας είναι ο Νίκος ο Φίλης. Το καταλαβαίνεις?

-Εγώ το καταλαβαίνω Γιάγκο. Εσύ?

-Βίρνα.....Βίρνα ξανάρχισες εκείνα τα διαολεμένα τα χάπια!!

-Όχι Γιάγκο. Είμαι καθαρή.

-Τότε γιατί μου μιλάς μπερδεμένα Βίρνα? Τι ασυναρτησίες είναι αυτές?

-Τι δεν καταλαβαίνεις ωρέ Γιάγκο?

-Ξέρεις τι μου λες Βίρνα? Μόλις μου είπες ότι ο νέος Υπουργός Παιδείας είναι ο Νίκος Φίλης!

-Αυτό ακριβώς. Τίποτα άλλο.

-Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι αγνόησε καθηγητές, πανεπιστημιακούς και ένα σωρό ειδικούς στην Παιδεία και επέλεξε τον...Φίλη?!

-Ω ναι!

-"Ναι"?!!

-Ε ΝΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΞΥΣΤΑΔΙ ΜΟΥ...ΝΑΙ! Ήθελα να σου πω κάτι και για τον ΠΟΡΤΑΠΟΡΤΑ, αλλά άστο. Άλλη φορά. Μη μάθεις πολλά σήμερα και βραχυκυκλώσεις.

-Ποια πόρτα Βίρνα? Πήρε Υπουργείο και καμιά πόρτα? Τι γίνεται εδώ?! Βίρνα...γιατί δε μου μιλάς? Βίρνα? Τι συμβαίνει? Πόσο σοβαρά είναι τα πράματα? Βίρνα...Βίρνα...Μίλα μωρή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου