Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Προσωπικά δεδομένα.....






Στιγμιότυπα από τήν(χθεσινή) συγκέντρωση τής Πάτρας.....
Γενικά:Ωραία μέρα,ηλιόλουστη,χωρίς καύσωνα.....Στούς δρόμους τής Πάτρας πλήθος κόσμου....Τά μαγαζιά ανοιχτά(ούτε μιά ώρα συμβολικό κλείσιμο;;;λέω εγώ τώρα!) Zara,Benetton κλπ,κλπ,κλπ λαικό προσκύνημα...Στά υπαίθρια καφέ τό ίδιο.......Ο κόσμος τής συγκέντρωσης.....εντάξει...δέν είναι καί νά πανηγυρίζει κανείς...(Γιά τήν ακρίβεια ή χαρά τού Αδωνι..."Σιγά τόν κόσμο πού κατεβαίνει στίς συγκεντρώσεις....85 άτομα ...σάς λυπήθηκα καυμένοι μου!!!"-απευθυνόμενος στούς γιατρούς...)
Κυρία 1:Τί γίνεται εδώ;;;(στή συγκέντρωση!)

Εγώ:Συγκέντρωση διαμαρτυρίας καί θ'ακολουθήσει πορεία...
Κυρία1:Ποιός τήν κάνει;;;
Εγώ:Τά πρωτοβάθμια σωματεία!!!Εκπαιδευτικοί,γιατροί,εργαζόμενοι στήν ΕΒΟ,διοικητικοί υπάλληλοι τού Πανεπιστημίου τής Πάτρας,οί εργαζόμενοι στήν ΕΡΑ,απολυμένοι,άνεργοι,μισθωτοί συνταξιούχοι,γυναίκες,νέοι.......
Κυρία 1:ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ;;;;;;;;
Εγώ:....Εσείς τί νομίζετε ότι θέλουν;;;(Νεύρα.... κορδόνια!!!)
Κυρία 1:Αντε καλέ,τίποτα δέν πρόκειται νά γίνει!!!!!!!(Αποχωρεί!!-ευτυχώς!!!)
Κυρία 2:(Στίς κυρίες έχω μεγάλο σουξέ...)ΓΙΑΤΙ είστε ΕΔΩ;;;;
Εγώ:Γιά τή συγκέντρωση.....
Κυρία 2:ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ;;;;;
Εγώ:(Σχετικά αποσβολωμένη...)Γιατί καί στήν Πάτρα έχουμε εκδηλώσεις καί σκέφτηκααα......
Κυρία 2:ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΜΟΝΟ ΤΟΥ!!!!!!!
Εγώ:(Τελείως αποσβολωμένη!!!)Μά είναι 50 βουλευτές τού ΣΥΡΙΖΑ εκεί....Ο αγώνας δέν γίνεται μόνον στήν έκθεση......
Κυρία 2:(Απαξιωτικά...)Καλά,καλά δικαιολογίες!!!(Φεύγει-ευτυχώς!!!)
Κυρία 3:(Εξαλη!!!)Κυρία Κανελλοπούλου;;;;ΤΙ είν'αυτά;;;;(Δείχνει τή συγκέντρωση...)Πού είστε;;;;
Εγώ:(Δειλά...)Εδώ είμαι.....
Κυρία 3:Πού είναι ό ΣΥΡΙΖΑ;;;Γιατί δέν κατεβάζει τόν κόσμο στό δρόμο;;;;Τί
κάνετε στά ΓΡΑΦΕΙΑ πιά;;;;;
Εγώ:(Περιφέροντας τό βλέμμα...δείχνοντας...)Εκεί είναι ΣΥΡΙΖΑ....Κι εκεί είναι ΣΥΡΙΖΑ...Κι εκεί...Κι εκεί.....Καί ξέρετε κάτι;;;Μακάρι νά μήν ήτανε....Αντιλαβάνεσθε τί εννοώ κυρία μου....Μακάρι νά περιστοιχιζόμασταν από αγνώστους ανθρώπους....Από "καινούργιους" ανθρώπους.........
Κυρία 3:Ναί εντάξει,δέν έχετε ΕΝΤΕΛΩΣ άδικο......
Εγώ:(τά παίρνω....)Κι επειδή ρωτάτε τί κάνουμε,σάς λέω ότι εγώ έφυγα γιά "διακοπές"56 κιλά κι επιστρέφω 54!!!!Καί πήγα 2 ΦΟΡΕΣ στή θάλασσα!!!!!!ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ;;;;;
Κυρία 3:(Αιφνιδιάζεται...)Μά εγώωωω..... Εγώ τί νά κάνω;;;(Αποφασιστικά καί χαρούμενη!!!)Εγώ σάς ....ψήφισα!!!!!!!(Φεύγω-ευτυχώς!!!)
...........................................................................................
Οχι,δέν μπορώ νά πώ...Ηταν μιά όμορφη,εποικοδομητική ημέρα.....
Υ.Γ.Τά γράφω όλ'αυτά ακούγοντας τόν Κεφαλογιάννη στό ΣΚΑΙ....καί σκέφτομαι:Αν υπάρχουν άνθρωποι πού ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ αυτό τό είδος πολιτικού καί πολιτικής καί διά τής ψήφου τους τό επιβραβεύουν,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ γιατρειά......Αλήθεια......Μέ σιγουριά σάς τό λέω.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου