Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Αυτη ειναι μια αληθεια που την εχουν ξεχασει οι "αγανακτισμενοι" κατοικοι

Εξ'αφορμής αυτής εδώ της ανάρτησης 
Μέρες και νύχτες φόβου στην πλατεία Αμερικής 
Οργισμένοι κάτοικοι καλούν τη Χρυσή Αυγή 
http://farmakoglwssa-kirki.blogspot.gr/2012/10/blog-post_5060.html

μια φίλη μου έστειλε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον μήνυμα
που δίνει μια "άλλη"εικόνα της περιοχής και ενός μέρους των "κατοίκων"της
και με την άδειά της το αναδημοσιεύω.
Αξίζει να το διαβάσετε
Πριν 4 χρονια βρεθηκα στη φυλης μια η ωρα το βραδυ ψαχνοντας κατι. 
Χρειαστηκα τηλεφωνο γιατι ειχα χαθει. 
Ζητησα απο μια παρεα πιτσιρικαδων που πηγαιναν μπουρδελοτσαρκα,
 δεν μου εδωσαν. 
Ζητησα απο εναν τυπο που εμοιαζε σαν νταβατζης, δεν με ακουσε καν. 
Ειχε ενα πιτμπουλ μαζι του και οταν εμφανιστηκε μια γατα το ελυσε 
αλλα η γατα προλαβε και χωθηκε κατω απο ενα αυτοκινητο .
Ελληνας ηταν. 
Του ειπα "γιατι το κανεις αυτο το πραγμα; ειναι αδικο"
 και μονο που με κοιταξε χεστηκα πανω μου και σκεφτηκα πως αν μου πατησει μια μαχαιρια τωρα κανεις δεν θα τρεξει να με βοηθησει και κυριως ποτε δεν θα δικαστει μιας και ολοι αυτοι πληρωναν ποσοστο στην ασφαλεια για να ειναι υπερανω νομου. 

Η γατα ειχε γλιτωσει, οποτε εφυγα απο κοντα του οσο πιο γρηγορα μπορουσα. 
Στο τελος με ακουσε ενας μαυρος και μου εδωσε το κινητο του 
χωρις να του το ζητησω, για να μπορεσω να επικοινωνησω.

Σου γραφω αυτη την εμπειρια μου γιατι πραγματικα εχω αηδιασει με την υποκρισια των κατοικων στον Αγιο Παντελεημονα που εχουν το θρασος να λενε 
πως ευθυνονται οι μεταναστες γι αυτο το χαλι. 
Ετσι ηταν ανεκαθεν αυτη η περιοχη αφου φιλοξενει μεγαλο αριθμο οικων ανοχης. 

Αυτους που επισκεπτονταν ευυποληπτοι πολιτες 
και ενισχυαν το εμποριο λευκης σαρκος. 
Για την υποβαθμιση της φυλης ευθυνονται 
αποκλειστικα οι ελληνες εκμεταλλευτες
 και οσοι εκαναν τα στραβα ματια τοσα χρονια 
και τους αφηναν να δρουν ανεξελεγκτοι. 
Αυτη ειναι μια αληθεια που την εχουν ξεχασει οι "αγανακτισμενοι" κατοικοι,Κιρκη... frown






1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή