Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Ελεονώρα Μελέτη κι ένα ακόμη πτηνό

Ελεονώρα Μελέτη: Απειλεί με μηνύσεις! Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!
Ενώ στο Διαδίκτυο οργιάζουν όλοι για την αντιγραφή άρθρων, την απόλυσή της,
αλλά και το χαμό με την αποχώρηση της Φλορίντα... 

Εκείνη απαξιεί για όλα αυτά και απειλεί τους πάντες με μηνύσεις 
για τη δημοσίευση φωτογραφίας της μητέρας της! 
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή, για την Ελεονώρα Μελέτη.
Εδώ η Φλορίντα έχει τσακωθεί με συντελεστή της εκπομπής 
και ήδη έχει εξαφανιστεί από το πλατό
 και η Μελέτη, «μελετώντας» καλά το μάθημά της, μιλάει για ασθένεια της ιταλίδας πανελίστριας κοροϊδεύοντάς μας στο πρόσωπο. 
Και για το copy paste στο queen, που έγραφε τα ίδια κείμενα 
με διαφορετικούς τίτλους κάθε φορά και την απόλυσή της;
 Κουβέντα.
Δίνοντας συνέντευξη στο People, η Ελεονώρα είπε: 
«Δεν ζήτησα από τα περιοδικά να μην παίζουν εμένα. 
Εμένα ξεσκίστε με! 
Όχι όμως το περιβάλλον μου. 
Το ότι κάποιος βρίσκεται δίπλα μου δεν σημαίνει ότι οφείλει
 ή συναινεί στο να βλέπει τη φάτσα του στα περιοδικά ή στο Διαδίκτυο. 
Δεν μπορεί να βάλει κάποιος μια φωτογραφία μου με τη μητέρα μου, είναι μηνύσιμο. 
Η μητέρα μου μπορεί να κινηθεί νομικά και εγώ σας έχω ενημερώσει. 
Είμαι καλυμμένη».
Καλά! 
Ας λέμε την αλήθεια και να μην αντιγράφουμε και όλα τα υπόλοιπα είναι απλές οδοντόκρεμες. 
Η μητέρα σας δεν είναι ανήλικη, για να χρειαστεί την προστασία σας ενάντια στους παπαράτσι...Πηγή: athensbars.gr
---------
Εδώ ας θυμηθούμε την Ελεονώρα και τη μαμά της να φωτογραφίζονται όλο νάζι,την εποχή που η Ελεονώρα ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΕΥΡΑ.

Εδώ η μαμά της και στο DANCING WITH THE STARS χαμογελαστή
αλλά και η ...γιαγιά της 
 στο DANCING WITH THE STARS

Πάμε ν απολαύσουμε ολόκληρη της συνέ της Ελεονώρας στο 
People του Πρώτου Θέματος 


Ελεονώρα Μελέτη: Όταν πάω σπίτι μου δεν ασχολούμαι με το κουτσομπολιό, 

μελετώ θρησκείες!

Είναι πλέον απόλυτα συνειδητοποιημένη και γνωρίζει πολύ καλά ποια είναι και τι αξίζει. 
Η κυρία της μεσημεριανής ζώνης του Star, Ελεονώρα Μελέτη, μίλησε στο ένθετο People του Πρώτου Θέματος και την δημοσιογράφο Ρομίνα Ξυδα, για τις ανήθικες προτάσεις, 
τα εξώδικα και την μελέτη των θρησκειών!

Σε συνέντευξή σου, επτά χρόνια πριν, όταν ανέλαβες τον «Πρωινό Καφέ», 
είχες πει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις στο γυαλί μπούτι ή μπούστο. 
Τι έγινε και άλλαξες;

Δεν έβγαλα ούτε μπούτι, ούτε στήθος. 
Έβγαλα απλώς το ταγιεράκι των ειδήσεων. 
Δεν θεωρώ ότι έχω ντυθεί ποτέ σέξι στην τηλεόραση. 
Τα ρούχα μου είναι κομψά και αναδεικνύουν τη θηλυκότητά μου. 
Δεν πιστεύω επ’ουδενί ότι ανήκω στη σχολή «δείξε πόδι, δείξε στήθος για να πας μπροστά», διότι διαθέτω πολύ πιο σπουδαία χαρακτηριστικά που μπορούν να με πάνε μπροστά. 
Το μόνο που με ξάφνιασε ως ιδιοσυγκρασία ήταν το μίνι που φόρεσα. 
Δεν πίστευα ποτέ ότι θα φορούσα μίνι, επειδή λόγω αθλητισμού, 
τα πόδια μου είναι πολύ στιβαρά.
Ανήθικη πρόταση δεν σου έγινε ποτέ;
Κανείς δεν τόλμησε ποτέ να μου κάνει ανήθικη πρόταση. 
Μπορεί κάποιος να τόλμησε να μου πει «πάμε στα μπουζούκια;» 
και εγώ με θράσος να του απάντησα ότι εγώ στα μπουζούκια πηγαίνω 
μόνο με άτομα της ηλικίας μου, αλλά μέχρι εκεί…
Και το πλήρωσες;
Το πλήρωσα, από την άποψη ότι την επόμενη το όνομά μου 
δεν υπήρχε στις λίστες με τους παρουσιαστές του δελτίου. 
Μου είπαν ότι με είδε ο πρόεδρος του καναλιού 
και ότι δεν του άρεσα ως τηλεοπτικό πρόσωπο. 
Στη θέση μου έλεγε δελτίο η κοπέλα που πήγαινε στα μπουζούκια…
--------------
Και μετά απ αυτά τα πολύ ωραία και πάνω απ όλα συνεπή λόγια της Ελεονώρας,
περνάμε στον Βαλάντη και σε μια πολύ ενδιαφέρουσα πρότασή του.

Βαλάντης: «Δεν μπορώ να βλέπω μεγάλους ηλικιακά ανθρώπους, όπως ο Πάριος και η Γαλάνη να τραγουδούν, όποιοι κι αν είναι»


Δεν μπορώ να βλέπω μεγάλους ηλικιακά ανθρώπους να τραγουδούν, όποιοι κι αν είναι». 
Μάλιστα ρωτήθηκε αν δεν θα έβλεπε τον Γιάννη Πάριο.
 «Όχι, δεν θα τον έβλεπα πια! Τον έχω ακούσει, τον θαυμάζω, είναι από τους αγαπημένους μου τραγουδιστές. Θεωρώ ότι δεν έχει περάσει μεγαλύτερος Έλληνας τραγουδιστής από τον Πάριο
αλλά όλα έχουν κι ένα όριο. Μετράει η εικόνα και το όλο "πακέτο"». 

Όσο για το αν έχει την ίδια άποψη για τις Γαλάνη-Αλεξίου είπε στο περιοδικό «ΕΓΩ»: 
«Όχι, κανέναν. Νομίζω ότι πρέπει να σταματάς σε ορισμένη ηλικία. 
Είναι σαν τους ποδοσφαιριστές. Μετά τα 50 σου, μπορείς να ασχοληθείς με κάτι άλλο. Ε
γώ θα προτιμούσα ο Γιάννης Πάριος να κάνει παραγωγές σε νέα παιδιά, να επιλέγει τραγούδια, να δημιουργήσει νέο καλλιτεχνικό "αίμα" και όχι να τραγουδάει. 
Τι άλλο να αποδείξει;».
----------
Αυτά και καλημέρα σας,Πάω να κάνω ένα κρύο ντους


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου