Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Η Νονόρα,αφού επί μια βδομάδα και έκανε καθημερινή κατήχηση επί του "φαινομένου" Χρυσή Αυγή.....

σήμερα γράφει άρθρο.
Α,μια αγαπημένη λέξη της Ελεονώρας όσον αφορά την έννοια λαός είναι η λέξη ΜΑΖΑ.
Είναι πολύ αγαπημένη της λέξη.Γιατί έτσι βλέπει τον κόσμο
Ως μάζα.Δι αυτό και κάνει αυτή την εκτρωματική τηλεόραση.
Μόνο σε μια μάζα και όχι σε αυθύπαρκτες προσωπικότητες θα μπορούσε να απευθύνεται.
------------------------------
Τι να πω...
18 Ιούνιος 2012, 12:00
Η επόμενη μέρα... Επιτέλους, γιατί ήθελα να πω κάποια πράγματα, αλλά δεν ήθελα με τίποτα να
θεωρηθεί ότι πάω ύπουλα και βρώμικα να προπαγανδίσω υπέρ ή κατά κάποιου κόμματος.
Χέστηκα να το κάνω αυτό. Δεν έχω ούτε το κύρος ούτε τη δύναμη να επηρεάσω τη μάζα
.Και δεν θέλω.
Δεν με ενδιαφέρει. 
 Έχω την δική μου άποψη, πήρα τη δική μου απόφαση, βάση των δικών μου δεδομένων, 
της δικής μου αντίληψης, των δικών μου ανασφαλειών,
 και την δήλωσα εχθές μέσα από την ψήφο μου.
Δικαίωμα μου όπως όλων των Ελλήνων.
Τα έχω όμως μαζεμένα σε διάφορους ξερόλες υποκριτές και ρατσιστές
 που έσπευσαν να μου τα χώσουν για τα άκυρα, ακατάλυπτα σκουπίδια 
που το juke box  μυαλό τους κατέβασε, και μάλιστα  δίχως κέρμα.
Στο τσάμπα, γιατί η βλακεία δεν αξίζει μία,
 αλλά κοστίζει ευτυχώς μόνο  σε αυτόν που τη σκέφτεται.
Μου την έπεσαν λοιπόν κυρίως μέσω twitter,
 γιατί οι ψευτομαγκιές εκεί είναι εύκολες και δεν έχουν όνομα...
Οι κουραδόμαγκες, βολτάρουν ανενόχλητοι και γιγαντώνονται μέσα από την ικανοποίηση που τους χαρίζει στιγμιαία το "κατόρθωμα" τους, 
να τα χώσουν  δηλαδή δημόσια σε κάποιον "επώνυμο"
 ( ξερνάω με τον όρο , αλλά μιλάω τη γλώσσα τους)
Διάβαζα λοιπόν διάφορους δήθεν βαθιά προβληματισμένους με τα χάλια της χώρας,
 τόσο πολύ ανήσυχους  μάλιστα  που είχαν το χρόνο και την όρεξη να βρίζονται στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης με κόσμο και κοσμάκι που τολμούσε να έχει διαφορετρική άποψη από τη δική τους, ότι η εκπομπή "Μεσημεριανή Μελέτη", η δική μου δηλαδή εκπομπή, όπως και εγώ, είχαμε  μπει σε έναν αγώνα διαφήμισης και προπαγάνδας υπέρ της Χρυσής Αυγής.
Τρόμαξα. 
Πραγματικά τρόμαξα! 
Λέω από μέσα μου:"
 Χριστέ μου, αυτοί οι  λίγοι, μεμονωμένοι αλλά σοβαρά και ειλικρινά εκ βαθέων ηλίθιοι που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν την προπαγάνδα από την απλή αναφορά σε ένα κοινωνικό φαίνομενο, χωρίς όμως  πολιτικές ροπές, στάσεις και διαθέσεις, 
θα κληθούν να ψηφίσουν την Κυριακή για το αύριο του τόπου; "
Με είπαν φασίστρια
Επειδή λέει, ασχολήθηκα με τη Χρυσή Αυγή. 
Εκείνοι που έγιναν ακόμα πιο φασιστές, ρατσιστές και κωλόπαιδα, 
όταν μου την έπεσαν, που μέσω της εκπομπής 
κάναμε μία Life style προσέγγιση σε ένα κοινωνικό φαινόμενο 
που καλώς ή κακώς αφορά σε ένα 7 % των Ελλήνων. 


Αλήθεια αυτός είναι φασισμός; 
Εγώ το λέω αναφορά στην επικαιρότητα
Φασισμός είναι η διάθεση να θέλεις να φιμώσεις το οτιδήποτε ή τον οποιοδήποτε έχει το ίδιο δικαίωμα να ακουστεί με όποιον τρόπο, όπως και οι άλλοι. 


Και επαναλαμβάνω, η εκπομπή, πόσο μάλλον εγώ δεν πήραμε  ποτέ μα ποτέ θέση υπέρ ή κατά του οποιουδήποτε κόμματος, γιατί δεν κάναμε ποτέ πολιτική ανάλυση. 
Γιατί εγώ σαν Ελεονώρα , ξέρω πολύ καλά, μέχρι που ανοίγομαι τηλεοπτικά όσον αφορά σε θέματα που δεν έχουν να κάνουν με τη θεματολογία της εκπομπής.


 Όχι επειδή δεν έχω άποψη, ή επειδή φοβάμαι, αλλά επειδή έχω μυαλό 
και γνωρίζω καλά τι παρουσιάζω. 
Δεν έχω συμφέροντα να εξυπηρετήσω ούτε  οφέλη να καρπωθώ.
Και εδώ περνάμε στο επόμενο κεφάλαιο. Με είπαν ρατσίστρια... 
Εμένα ρατσίστρια... 
Αν είμαι εγώ ρατσίστρια , που μπορώ να είμαι πολλά, πάρα πολλά , αλλά όχι αυτό, εκείνοι που με προσκάλεσαν να κάτσω στα αυγά μου για να ασχολούμαι με τα κουτσομπολιά και όχι με τα πολιτικά γιατί δεν έχω το υπόβαθρο να κάνω κάτι τέτοιο λόγω της εκπομπής 
που παρουσιάζω, τι σκατά είναι; 


Γιατί εδώ εκτός της ρατσιστικής διάθεσης που διακρίνω, βλέπω και την τάση της ταμπελοποίησης και της γενίκευσης κατά προσώπων που οι ίδιοι αδιακρίτως εγκλωβίζουν στην παγίδα ενός επαγγάλματος και ενός τίτλου. Και αυτοί εχθές ψήφισαν... 
Αυτοί με τις ρατσιστικές διαθέσεις και την έλλειψη αντίληψης.
Είπαν ότι απενεχοποιώ τη βία...
 Ποιός εγώ; Ποια; Η εκπομπή μου! 
Που από την πρώτη στιγμή ,
 το πρώτο λεπτό και μέσα από αυτή τη στήλη και μέσα από τον τηλεοπτικό αέρα, 
καταδίκαζε ξανά και ξανά όχι μόνο το βίαιο επεισόδιο Κασιδιάρη - Κανέλλη, α
λλά κάθε μα κάθε μορφή βίας, ακόμα και τις λεκτικής, αυτής της βίας 
δηλαδή που κάποιοι επέλεξαν να ασκήσουν πάνω μου, μαναφουκισαμένοι υποτίθεται που δίνω βήμα και λόγο στη βία!!! Πόσο υποκριτικό... 
Πόσο πια κομπλεξισμό να αντέξει αυτή η χώρα..
Κάποιοι έχουν αυτιά για να ακούν αυτό που θέλουν και στόμα για να εκφράζουν με κάθε ψευτοευκαιρία χρόνια απωθημένα...
Δεν τους απάντησα ποτέ τίποτα. Είχα στο μυαλό μου κάτι που είχα διαβάσει.
"Αυτό για το οποίο την πέφτεις στον άλλον, είναι αυτό που είσαι βαθυά μέσα σου."
Απογοήτευση... Μερικές φορές απογοητεύομαι γιατί αυτό που μας λείπει εμάς των Ελλήνων, είναι η καλή πρόθεση. Τρωγόμαστε ρε μεταξύ μας, και δυστυχώς δεν το καταλαβαίνει ποτέ κανείς.
Τρωγόμαστε μεταξύ μας.

1 σχόλιο:

  1. Η λέξη" ακατάλυπτα "τι σημαίνει; Ελληνικά της κ.Μελέτη .Τώρα που το"life style"περνάει κρίση θέλει να κάνει στροφή σε άλλα πεδία; και διάλεξε το πιο βδελυρό θέμα τη χρυσή αυγή(θου κύριε...)αηδιάσαμε αρκετά με τις κάθε είδους ανοησίες αρκετά πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή