Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΞΑΝΑΒΓΑΛΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ-UPDATE

  • Διαβάστε τον διάλογο και πείτε αν βλέπετε πουθενα ύβρεις.Απλά καταθέτω υπερβολικά ευπρεπώς θα έλεγα,την έλλειψη σεβασμού που τρέφω στο δημοσιογράφο Γιώργο Καρελιά.
    Ως αναγνώστρια χρόνων αλλά οχι!!!!ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ έχω αναφαίρετο δικαίωμα να καταθέσω την κρίση μου για την ποιότητα της δουλειάς κάθε δημοσιογράφου.

    Και πετάγεται η άλλη και γράφει πραγματικά ΑΚΑΤΑΛΗΠΤΑ σχόλια.
    Τα πήρα τώρα.Παλιοφασισταριά.Που θέλουν τον κοσμο μόνο να καταναλώνει χωρίς να κρίνει;Ούστ ρε.Τα πήρα άγρια μιλάμε
    Αλήθεια,πού γράφει τώρα η Βένα; Ξέρει κανείς;
    Πάντως διαβάζοντας το προφίλ της στο facebook εξηγούνται πολλά.Της Χωμενιδείου λογικής κι αυτή.......
    -------



    να ρωτήσω βρε παιδιά κάτι γιατί διάβασα το άρθρο του Καρελιά σήμερα.Για Βήμα πάει κι αυτός;


    Georgia Mylonaki για σύνταξη πάει...

    2 hours ago · 

  • Kirki Kadmou σιγουρα;Νέος δεν ειναι για σύνταξη;Αυτό το "Αποχαιρετισμός, λοιπόν (αλλά όχι στα όπλα)..." αφήνει ανοιχτά ενδεχόμενα
    2 hours ago · 

  • Αυγή Μ. Πλατσή ‎...και για κάπου αλλού, σίγουρα -- «αποχαιρετισμός (αλλά όχι στα όπλα)» κλείνει το άρθρο του. Ω... τι με νοιάζ'! Ω... τι τρανό μαράζ'! -- που έλεγε κι ο Νικόλας.
    2 hours ago · 

  • Kirki Kadmou παει νομίζω προς Σήφη Πολυμίλη
    2 hours ago · 

  • Georgia Mylonaki ναι, νέος είναι, δεν βγαίνει από τώρα...
    2 hours ago · 

  • Georgia Mylonaki εγώ τομ έχω συμπαθήσει το Γιώργο, είναι παλιά καραβάνα...
    2 hours ago · 

  • Kirki Kadmou Δεν τον εκτιμώ καθόλου γιατί διαβάζω Ελευθεροτυπία δεκαετίες τώρα και τον ξέρω.Ξέρω τί έχει πρεσβεύσει τόσα χρόνια και τί πρεσβεύει μέχρι και σήμερα
    about an hour ago · 

  • Georgia Mylonaki περί ορέξεως κολοκυθόπιτα όμως ε;
    about an hour ago ·  ·  1

  • Georgia Mylonaki http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=09%2F12%2F2011&s=analysh-sta-gegonota

    ΥΓ.: Στη στήλη αυτή της «Ε» έχω αδιάλειπτη παρουσία 25 ετών, με περισσότερα από 600 άρθρα. Με σχεδόν απόλυτη ελευθερία του λόγου, προσπάθησα να συμβάλω στον δημόσιο προβληματισμό. Με εμμονές, αλλά και γόνιμες αναθεωρήσεις. Ολα τα καλά, όμως, κάποτε τελειώνουν. Αποχαιρετισμός, λοιπόν (αλλά όχι στα όπλα)...

    kareliasg@yahoo.com

    about an hour ago · 

  • Georgia Mylonaki ωθούν κόσμο στην έξοδο, χωρίς αλεξίπτωτο, έχει σημασία αν ταυτιζόμαστε ιδεολογικά με τον κόσμο που εξαναγκάζουν σε αποχώρηση; σε γαμωοικειοθελή αποχώρηση;
    about an hour ago · 

  • Vena Georgakopoulou Εκει καταντησε η "Ε". Να κρινουμε τους συναδελφους μας οχι απο την ικανοτητα και τις αρχες τους, οχι απο τή δουλειά τους, αλλα απο το τι ψηφιζουν. Γεωργια ντρεπομαι για τίς συνομιλητριές σου. Οταν ηρθα στην Ε πριν 25 χρονια κανενας δεν με ρωτησε τι ψηφιζω. Μετρησε η δουλειά μου και η ικανοτητά μου σαν ρεπορτερ. Δεν ειναι κομμα η "Ε". Ενημερωση κανει ή μάλλον εκανε
    27 minutes ago · 

  • Georgia Mylonaki 
    Χμ, εγώ πάντως Βένα -αν και καθόλου δεν συμφωνώ με τη συνομιλήτρια, ωστόσο τη γνώμη της εκφράζει κι εκείνη- είμαι σίγουρη ότι ειδικά πριν από 25 χρόνια δλδ το 1986 πολύς κόσμος εδώ μέσα θα ενδιαφερόταν για το τι ψηφίζεις, σε μια πολιτική εφημερίδα, το θεωρώ απίθανο να μην τους ένοιαζε τι πρεσβεύεις, άλλο αν το έλεγαν ανοιχτά ή όχι. Και βρε Βενάκι, τί κουβέντα είναι αυτή "ντρέπομαι για τις συνομιλήτριες". Αυτή η ομάδα είναι ανοιχτή κι ο καθένας γράφει όπως νομίζει, εμένα δεν με ενοχλούν αυτές οι χοντράδες, το θέμα είναι να μπορούμε να συνομιλούμε. Πάλι με τραγούδι θα στο πω: Εμείς αδερφέ μου, μάθαμε να κουβεντιάζουμε (αλλά δεν ξεχάσαμε να βριζόμαστε που και που, ε;)

    18 minutes ago · 

  • Vena Georgakopoulou 
    Τι σημαινει πολιτικη εφημεριδα Γεωργια μου; Στην Αυγη που δουλευα ειχα συναδελφους εξαιρετικους που δεν ψηφιζαν ΚΚΕεσ και ειχα συντροφους, παλι εξιαρετικους, που δουλευαν σε αλλες εφημεριδες. Ο δημοσιγραφος, περαν του νά ειναι δημοκρατης και αντιρατσιστης πρεπει να αφηνει τήν κομματικη του ταυτοτητα σπιτι, να κρινει τους παντες και τα πάντα . Και ναι, κανενας δεν με ρωτησε τι ψηφιζω, γιατι τοτε ηταν ο Φυντανιδης και η εφημεριδα ειχε ενα μετρο πολιτικο. Και ναι, αλλαξε κομματα οσο ειμαι στην Ε και στις επομενες εκλογες θα ξανααλλαξω. θα πρεπει να τό δηλωνω; Σε πληροφορω οτι στο καλλιτεχνικο ΔΕΝ ξερω τι ψηφιζουν τα παιδιά, κι ουτε θελω νά μαθω. Η δουλειά τους και το μυαλο τους εχει σημασια. Γιατι μπορει νά εισαι επαναστατης και συγχρονως ΠΑΝΥΒΛΑΞ

    12 minutes ago · 

  • Georgia Mylonaki 
    ωωωω πολύ θα συμφωνήσω ειδικά στο τελευταίο. Πάντως εγώ την πολιτικοποίηση, τη βαθιά και ουσιαστική (και όχι την κομματικοποίηση) τη θεωρώ αναγκαία για τους δημοσιογράφους. Να γνωρίζουν σε βάθος τι συμβαίνει στην κοινωνία και να έχουν άποψη...See More

    3 minutes ago · 

  • Kirki Kadmou Κυρία Γεωργακοπούλου,αφορούν κάποιες απ τις αναφορές σας,ΕΜΕΝΑ;
    a few seconds ago · 




  • Kirki Kadmou εγώ αγαπώ την Ελευθεροτυπία,είναι η αγαπημένη μου εφημερίδα χρόνια,ξέρω όλους τους συντάκτες,κάθε σελίδα,τα πάντα.Ξέρω τί έγραφε πριν δέκα χρόνια ο καθένας.Ξέρω τί πρεσβεύει ο καθένας.Οπως και όλοι οι αναγνώστες ΚΑΘΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ
    a few seconds ago · 

  • Kirki Kadmou Και ο σεβασμός μου είναι ανάλογος προς τον καθένα.Σε κάποιους ΜΕΓΙΣΤΟΣ,σε κάποιους ΜΗΔΑΜΙΝΟΣ
    a few seconds ago · 





  • Kirki Kadmou Ο Σήφης που απολύθηκε με σκαιό τροπο γράφει στο ΒΗΜΑ σκαιά για το λαό άρθρα.Οπότε ταιριάζει με το ολο κλίμα καλύτερα.
    2 minutes ago · 

  • Vena Georgakopoulou Γιατι, βιαζεστε να με στειλετε και μενα στον αγυριστο για να σχολιαζετε κακεντρεχως που θα παω να βγαλω το ψωμι μου;
    about a minute ago · 

  • Kirki Kadmou Τώρα δεν ξέρω αν δουλεύετε στην Ελευθεροτυπία ακόμη.Αν δεν δεν έχετε καμμιά εξουσιοδότηση να πείτε κάτι τέτοιο.
    about a minute ago · 

  • Kirki Kadmou Αν ακόμη εργάζεστε εκεί τότε και πάλι δεν έχετε αυτό το δικαίωμα κι αυτό θα σας το έλεγαν πάρα πολλοί συνάδελφοί σας.Δε θα συνεχίσω το διάλογο.Δεν έχει νόημα.Θα πώ μόνον μια λέξη.....Κρίμα......Λυπάμαι πάρα πολύ
    a few seconds ago · 
    Kirki Kadmou Η συζήτησή μου μαζί σας ολοκληρώθηκε.Τα συμπεράσματα εισεπράχθησαν.Αρκούν





  • Αυγή Μ. Πλατσή 
    Χμμμμ... Δεν περνάμε τη ζωή μας πάνω από ένα πληκτρολόγιο και δη μπροστά σε τοίχους (φεϊσμπουκικούς ή άλλους). Αλλά κάθε που μπαίνουμε, όοοπ! κι ένα αλίευμα!
    @ Georgia Mylonaki: Σε ποιες χοντράδες αναφέρεσαι; Ελπίζω σ' αυτές:
    «Να κρινουμε τους συναδελφους μας οχι απο την ικανοτητα και τις αρχες τους, οχι απο τή δουλειά τους, αλλα απο το τι ψηφιζουν. Γεωργια ντρεπομαι για τίς συνομιλητριές σου».
    Διότι εγώ ως «συνομιλήτριά σου» δεν ασχολήθηκε με το τι ψηφίζει ο Καρελιάς ούτε έκρινα την ικανότητά του τη δημοσιογραφική!

    @ Vena Georgakopoulou: Τα άτομα που μέχρι την προτελευταία συνέλευση έσειαν τη σημαία της ιστορικότητας της εφημερίδας και προσπαθούσαν να πείσουν τούς --πάντα εξίσου μ' εκείνον απλήρωτους-- συναδέλφους τους να μην της βάλουν ταφόπλακα κάνοντας ακραίες προτάσεις/κινήσεις (σε όποιον θεό κι αν πιστεύουν αυτά τα άτομα, ό,τι κι αν ψηφίζουν ή κι αν είναι κατά της ψήφου, μου είναι αδιάφορο) τα ΣΕΒΟΜΑΙ, διότι έχουν το θάρρος της γνώμης και το επωμίζονται -- ακόμα κι όταν οι συνάδελφοι τα λοιδορούν...
    Όταν, όμως, τα ίδια αυτά άτομα αποχαιρετούν τους λοιπούς (εξίσου απλήρωτους) λίγο πριν το καράβι βουλιάξει είναι ανακόλουθα με τα λεγόμενά τους. Και τότε ΠΑΥΕΙ ο σεβασμός... Αυτό είναι και το μόνο που προσάπτω στον κάθε Καρελιά --- κι όχι το τι και πώς το γράφει!_

    3 minutes ago · 

  • Vena Georgakopoulou Το συμπερασμα που βγαζω εγω ειναι οτι αν ειχατε εξουσια θα με απολυατε για ιδεολογικους λογους. Μου φτανει και μου περισσευει. Καιρο ειχα να κουβεντιασω με σταλινικο. Πλακα εχει
    3 minutes ago · 

  • Kirki Kadmou κρίμα που σας σεβόμουν τόσα χρόνια και κρίμα για την δημοσιογραφική σας κρίση(στο σταλινικός πήγαινε αυτό....τόσο αστειο)
    a few seconds ago · 


  • Kirki Kadmou και Γκαιμπελική.Τί άλλο θ ανακαλύψω απόψε κάνοντας διάλογο μαζί σας;Μισώ τον Γκαιμπελισμό φρικτά ξέρετε
    37 minutes ago · 

  • Vena Georgakopoulou Ετσι νομιζετε.
    32 minutes ago · 

  • Fotini Barka Η σελίδα λέγεται "Η Ελευθεροτυπία δεν πρέπει να κλείσει", ωστόσο διαβάζοντας ορισμένα
    26 minutes ago · 

  • Vena Georgakopoulou φωτεινη κατι λειπει. Για συνεχισε
    21 minutes ago · 

  • Fotini Barka σχόλια είναι φανερό ότι ορισμένους εδώ μέσα δεν θα τους πείραζε να κλείσουν κι ορισμένα σπίτια...Να χαρώ την αγωνιστικότητά σας. Συνοψίζεται στο τρίτπυχο ΠΡΟΓΡΑΦΕΣ, ΠΡΟΓΡΑΦΕΣ, ΠΡΟΓΡΑΦΕΣ...
    18 minutes ago ·  ·  1

  • Vena Georgakopoulou Και απο τους αναγνωστες ρε γαμωτο. Που μπορει να ειναι ανικανοι να γραψουν ενα μονοστηλο και νομιζουν οτι η ιδεολογια τους φτανει και περισσευει. Κουνια που τους κουναγε
    16 minutes ago · 

  • Georgia Mylonaki ‎@Vena Georgakopoulou μα εγώ είμαι η Σταλινικιά με τη βούλα εδώ και δεν συμπεριφέρθηκα καθόλου ανάρμοστα νομίζω...
    14 minutes ago ·  ·  1

  • Vena Georgakopoulou Δεν σε θεωρω σταλινικια Γεωργια. Εσυ ποτε δεν θα ειρωνευοσουνα εναν καλο συναδελφο που φευγει
    12 minutes ago · 

  • Kirki Kadmou συγγνώμη για την παρεμβολή.Εγώ δεν είμαι δημοσιογράφος.Μια απλή ταπεινή πολίτης.Συνεχίστε απροσκόπτως.Πολλά αποκαλυπτήρια έγιναν απόψε
    9 minutes ago · 

  • Vena Georgakopoulou Μια απλη ταπεινη πολιτης, που λοιδωρει ανθρωπους που βγαινουν στην ανεργια.
    7 minutes ago ·  ·  1

  • Georgia Mylonaki 
    ‎@Αυγή Μ. Πλατσή ναι, σωστά, εσένα σε πήρε το βόλι κατά λάθος, μάλλον ήσουν "παράπλευρη απώλεια", εσύ απλώς έγραψες :[ ...και για κάπου αλλού, σίγουρα -- «αποχαιρετισμός (αλλά όχι στα όπλα)» κλείνει το άρθρο του. Ω... τι με νοιάζ'! Ω... τι τρανό μαράζ'! -- που έλεγε κι ο Νικόλας] που στο κάτω-κάτω είναι και εμπνευσμένο κατευόδιο σε έναν συνάδελφο που η στάση του γνωρίζω πως σε έχει ενοχλήσει, το δέχομαι, δεν χρειάζεται να ταυτίζομαι. Αλλά πιο μετά λες βρε Αυγή "τα ίδια αυτά άτομα αποχαιρετούν τους λοιπούς (εξίσου απλήρωτους) λίγο πριν το καράβι βουλιάξει είναι ανακόλουθα με τα λεγόμενά τους" εδώ διαφωνώ. Και να εξηγήσω. Πολλοί συνάδελφοι είχαν υποστηρίξει σε συνελεύσεις να μην προβούμε σε απεργίες όταν ακόμη φαινόταν να υπάρχει ελπίδα για τη λήψη του δανείου. Τα δεδομένα ωστόσο στη συνέχεια άλλαξαν, η δανειοδότηση "δυναμιτίστικε", πολλοί συνάδελφοι άλλαξαν γνώμη σταδιακά και έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν αυτό. Επίσης ο Γιώργος Καρελιάς προς τιμήν του τίμησε τη συλλογική απόφαση για απεργία την οποία ο ίδιος ατομικά είχε καταψηφίσει στη γενική συνέλευση αποδεικνύοντας στην πράξη τη δημοκρατικότητά του. Αυτό, εγώ το εκτιμώ βαθύτατα.


    5 minutes ago · 

  • Georgia Mylonaki Vena Georgakopoulou, ευχαριστώ που δεν μου αποδίδεις τον χαρακτηρισμό που θεωρώ πως αδικεί τον πολιτικό από τον οποίο έλαβε την ονομασία και είναι βέβαια αρνητικά χρωματισμένος, ωστόσο σε διαβεβαιώ στα γραφεία του κόμματος τα πορτρέτα είναι: Μαρξ, Λένιν, Στάλιν και Μάο... άρα...



    • Αυγή Μ. Πλατσή Μισώ τις παράπλευρες απώλειες τόσο όσο και τους προξένους τους, αλλά και τους «εμπνευστές» τους! :ΡΡΡΡ
      Πέραν τούτου, να τελειώνουμε και με το θέμα Καρελιά:
      1. Ειλικρινά, θα μπορούσα να μιλάω μαζί του για ώρες και να διαφωνώ. Και να τσακώνομαι, ίσως. Στα 55 μου αντέχω ακόμα τους ιδεολογικούς καβγάδες και τους φχαριστιέμαι όταν ο «αντίπαλος» είναι καθαρός και έντιμος. Άρα, με τον Καρελιά -που ποτέ δεν έκανε εκπτώσεις στις απόψεις του- θα μπορούσα να γλεντήσω έναν τέτοιο διάλογο. Τελεία σ' αυτό.
      2. Άποψή μου είναι πως η κατάσταση ήταν ξεκάθαρη από τις 15 Ιουλίου και μετά. Κάτι που στοιχειοθετούνταν μέσα μου σταδιακά καιρό πριν. Πλην όμως, δεν είναι της παρούσης να το αναλύσουμε.
      3. Εκείνο που πρέπει να τονιστεί και να καταλάβουμε όλοι είναι ότι (ανεξάρτητα από το αν θα υπήρχε ή όχι δανειοδότηση) η απεργία του εργαζομένου προς την επιχείρηση [και ΟΧΙ προς την εφημερίδα -- εδώ είναι η διαφορά για την οποία επέμεινα ΚΑΙ στις συνελεύσεις]
      που τον έχει απλήρωτο δυόμισι μήνες (τότε άρχισε η επίμονη απαίτηση μας για απεργιακές κινητοποιήσεις) ΔΕΝ δυναμιτίζει τίποτα!
      Καμιά απεργία δεν έκλεισε εταιρείες ούτε έριξε μετοχές στο Χ.Α.!
      [Παραθέτω:
      Χαλυβουργία Ελλάδος | «Μας έλεγαν ότι θα χρεοκοπήσουμε την εταιρεία αν κάνουμε απεργία. Μας λένε ότι θα χρεοκοπήσει η χώρα αν ξεσηκωθούμε. Δηλαδή, να χρεοκοπήσουμε εμείς για να σωθεί η εταιρεία, να πεθάνουμε εμείς για να ζήσει η χώρα; Η εταιρεία είναι οι εργάτες, η χώρα είναι οι άνθρωποι. Όχι, ρε φίλε, θα ζήσουμε. Κι η τσιμινιέρα θα ανάψει μόνο αν νικήσουμε, με ψηλά το κεφάλι». Κώστας Παπαπαύλος]
      Αλλά:
      (α) Η εφημερίδα είναι (ήταν, όπως πιο σωστά χρονολογεί η Φωτεινή Μπάρκα) η Ελευθεροτυπία που αγαπάμε: είμαστε εμείς, σε αρκετά μεγάλο βαθμό.
      (β) Η Α.Ε. που την εκδίδει είναι διάφορη του εντύπου -- κι έτσι τη βλέπω ως εργαζόμενη: δεν έχω συναισθηματικό δέσιμο ούτε με το Δ.Σ., ούτε με την εταιρεία-σύμβουλο για το plan B, ούτε με τις δανειοδοτήσεις που εξαρχής ειπώθηκε πως στο μεγαλύτερό τους μέρος θα πήγαιναν για «συναινετική έξοδο» (διάβαζε ώθηση σε απολύσεις).
      Όταν αυτά τα δύο τα κατανοήσουμε, θα έχουμε κερδίσει τη μεταξύ μας ισορροπία και δεν θα αναλωνόμαστε σε ανούσιες διαφωνίες.

      12 hours ago ·  ·  2

    • Basiliki Metatroulou Πάντως, παρατηρώ ότι ο Καρελιάς έχει αλλάξει τη διεύθυνση ημέηλ του, και από καρελιάς@ενετ.γρ τώρα δίνει μια διεύθυνση στο γιαχού. Αρα μάλλον δεν θα έχει σκοπό να (ξανα)χρησιμοποιήσει το λογαριασμό του στο ενετ, υποθέτω (και έχω την εντύπωση ότι το ίδιο έχουν κάνει και 2-3 ακόμη από τους συντάκτες της Ε με τους οποίους έχω γραπτή επικοινωνία).
      12 hours ago · 

    • Αυγή Μ. Πλατσή Επ! Τι έγινε εδώ; Πού πήγαν το σχόλιο της Γεωργίας προς εμένα και το δικό μου προς Γιωργίτσα;;;; Εεεε;;;;
      11 hours ago · 

    • Georgia Mylonaki κάτι έπαιξε, δεν ξέρω τι, κι εγώ το έχασα το σχόλιο πριν, αλλά τώρα το ξαναβλέπω
      11 hours ago · 

    • Vena Georgakopoulou για φωτεινη : ο Κιτσος σε επαιρνε και σε ξεχεζε, αλλα το κομματι σου εμπαινε. Τωρα στο αφαιρουν ,χραπ, χωρις καμμια δικαιολογια. Η πιο δημοκρατικη εφημεριδα καταντησε η πιο ανελευθερη και τρομοκρατικη. Γιναμε σαν αυτους που καποτε κοροιδευαμε και νοιωθαμε προνομιουχοι,
      11 hours ago ·  ·  1

    • Vassilis Poulantzas γειά σας, επειδή αγχώθηκα με όλη αυτή τη συζήτηση, θέλω να ρωτήσω άν πιστεύεται ότι αυτό το γκρουπ, βοηθάει. Επίσης μπορούμε να προσθέσουμε στην περιγραφή του γκρουπ, που ακόμα δεν υπάρχει, ένα κείμενο που να συμπεριλαμβάνει κάποιο πλάισιο.
      8 hours ago ·  ·  1

    • Vassilis Poulantzas Επίσης να πω ότι το γκρουπ ξεκίνησε εντελώς αυθόρμητα, δεν υπήρξε κάποια ομάδα που συννενοήθηκε και αποφασισε κάτι απλώς ό ένας έφερνε τον άλλο. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει ένας στόχος ή ένα πλαίσιο λειτουργίας του γκρουπ, πέρα από τον τίτλο. Δηλαδή εξαρτάται από τα μέλη να προσδιορίσουν πως θα ήθελαν να λειτουργήσει. Οι admin μέχρι στιγμής, απλά δέχονται μέλη. Όποιος θέλει μπορέι να αποχωρήσει ή να κάνει και άλλους admin.
      8 hours ago · 

    • Vassilis Poulantzas Από εδώ και πέρα η προσωπική μου άποψη. Εγώ θα ήθελα η συζητήσεις να γίνονται σε ένα πολιτισμένο πλαίσιο, ένα πλαίσιο ανεκτικότητας και αποδοχής της διαφορετικής άποψης. Αυτό όμως δεν είναι κάτι που επιβάλεται, είναι θέμα συνενόησης, κάτι που δεν είναι εύκολο να γίνει μιας και δεν βλέπουμε στα μάτια ο ένας/η μία τον άλλο/την άλλη.
      8 hours ago ·  ·  1

    • Vassilis Poulantzas προς την Kirki Kadmou: εγώ έχω στο μυαλό μου ότι πολλά μέλη του γκρουπ είναι εργαζόμενοι, πολλές μέρες απλήρωτοι, και με μια απειλή στον ορίζοντα για κάτι χειρότερο. Θεωρώ πολύ πιο σημαντικό σε μια τέτοια κατάσταση τη συναδελφικότητα και την συναισθηματική στήριξη αν θες που μπορεί να υπάρξει σε μια ομάδα εργαζομένων, παρά τις διαφορετικές πολιτικές πεποιθήσεις που μπορεί να έχει ο καθένας. Όταν αδειάζουν οι καρέκλες δίπλα σου μπορεί να αισθάνεσαι άσχημα, αυτό θέλω να πώ. Και εμείς ως αναγνώστες ίσως θα έπρεπει να το έχουμε στο μυαλό μας αυτό (και δεν θέλω να ακυρώσω με αυτό τον τρόπο οποιδήποτε προσωπικά ζόρια που μπορεί να περνάνε και οι αναγνώστες).
      8 hours ago ·  ·  3

    • Vassilis Poulantzas το facebook είναι ένα περίεργο πράγμα. Και εγώ νιώθω πολύ περίεργα...
      8 hours ago ·  ·  1

    • Panos Sokos Η επαγγελαμτικη καρεκλα του καρελια ηταν διπλα μου για παρα πολλα χρονια και σημερα αδειασε! Συνεπης στις αποψεις του μαχητιος αξιοπρεπης επαγγελματιας, με αλληλεγγυη για τους συναδελφους του. Αγπητοι φιλοι ο δημοσιος διαλογος εχει αναγκη απο διαφορετικες αποψεις αλλιως δεν ειναι διαλογος, ο γιωργος εδινε και θα συνεχισει να δινει αφορμες για τετοιο διαλογο κι εγω αυτο προτιμω. Θελω να διαβαζω αρθρα του οποιοδηποτε με τα οποια διαφωνω γιατι ετσι μπορω να συζητησω μαζι του και να αντιπαρατεθω. Οι αποψεις δεν δικαζονται ουτε ενοχοποιουνται, και κατι αλλο, η λελευθεροτυπια δεν πρεπει να κλεισει ουτε ομως και να ευτελισθει! Ουτε και να γινει ...μονοδιαστατη! Ελευθεροτυπια χωρις πλοθ
      Υραλισμο δεν υπαρχει!

      8 hours ago via mobile ·  ·  3

    • Panos Sokos Και κλεινω με τουτο: ο καρελιας θα λειψει απο μια πλουραλιστικη ελευθεροτυπια!
      8 hours ago via mobile ·  ·  2

    • Vassilis Poulantzas Το ζητούμενο είναι να μην αναγκαστεί να φύγει ή να απολυθεί κανένας.
      8 hours ago ·  ·  1

    • Kirki Kadmou Κατ'αρχάς καλημέρα.Πολλά θα ήθελα να γράψω αλλά αρκεί μόνον ένα.Και σε μένα θα λείψει ο Καρελιάς.Γιατί η Ελευθεροτυπία ΕΙΝΑΙ ο πλουραλισμός της,ΕΙΝΑΙ οι εντελώς διαφορετικές απόψεις και θα μου λείψει επίσης γιατι όταν αρχιζα να διαβάζω ένα σχόλιό του στα πολιτικά παρασκήνια πριν φτάσω στο όνομα του συντάκτη,ΗΞΕΡΑ πως αυτό είναι γραμμένο απ τον Καρελιά.Θα μου λείψει αυτό.Κατα τ΄αλλα η απογοήτευση και ο θυμός μου για τον σκαιό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκα,παραμένει.Θα μου περάσει.Τέλος,για μένα η Ελευθεροτυπια,θα το πώ απλοικά,ειναι η μοναδική εφημερίδα που θα μου λειψει αν λείψει.Θα είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ απωλεια για τον τύπο.Και για μένα.ΤΕΡΑΣΤΙΑ.Δε διανοούμαι να μην υπάρχει η εφημερίδα ΜΟΥ.Οσο για κάποιους συντάκτες και το ήθος τους που εισέπραξα απ τον διάλογό μου μαζί τους,τί να γίνει.Στη ζωή υπάρχουν και οι απογοητεύσεις.Σέβομαι ΟΜΩΣ και θέλω να το πώ πως ΤΙΠΟΤΕ δε σβήστηκε,τιμώντας αυτό που έχω στο μυαλό μου γιια την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.Καλημέρα σας
      54 minutes ago · 

    • Vena Georgakopoulou Καπως αργα ανακαλυψατε τον πλουραλισμο κυρια Kadmou. Επρεπε να προηγηθουν καμμια εκατοστη σχολια
      4 minutes ago · 

    • Kirki Kadmou Kυρία Γεωργακοπούλου εσείς πλέον δεν έχετε τον σεβασμο μου ως επαγγελματίας αλλά σας σέβομαι ως άνθρωπο.Ο λόγος που έγραψα εδώ ειναι γιατί ο κύριος Πουλατζας έγραψε ένα σχόλιο στο μπλογκ μου και ήθελα να απαντήσω.Οχι πλήρως αλλά σε ένα μέρος του.Κατά τα άλλα ο σκαιός σας τρόπος ειναι ο μόνος που ξέρετε να συνομιλειτε.Δε με ενοχλεί.Απέχουμε ΠΑΡΑΣΑΓΓΑΣ.Κeep going





  • Kirki Kadmou Τελικά ολοι του Κουβέλη έχετε τον ίδιο τροπο να μιλάτε.Χωμενίδειο τον ονομάζω


    Kirki Kadmou και να διευκρινίσω κάτι.Θέλω να υπάρχουν φωνές σαν του Καρελιά για να μην ειναι μονοδιάστατη η εφημερίδα.Θέλω να υπάρχουν κι αυτοί που βριζω όταν τους διαβάζω,που τα παίρνω,που τους σιχαίνομαι βρε παιδί μου.Είναι ωραίο αυτό.Κατά τ'αλλα έγραψα πως δεν τιμώ την επαγγελματική δουλειά του κυρίου Καρελιά


    Marx Factor 
    μεγαλυτεροι φασιστες απο κατι τυπακια σαν τον Χωμεινιδη και κατι αλλους λαιφ σταιλ γλειφτες του συστήματος στην ΔΗΜΑΡ δεν υπαρχουνε...οταν ταπωνονται απο επιχειρηματα ξεκιναν μηνυσεις και τηλεφωνα σε εργοδοτες για να απολυθουνε αυτοι που τολμησαν να ξεγυμνωσουν την ιδεολογικη ξεφτιλα τους...χειροτεροι σταλινικοι απο τους αντι πινακιου φακης ρεφορμιστες "γνωστων αριστερων οικογενειων" που περιφερουν ενα DNA σαν συγχωροχαρτι μαλακιας και φτηνα πουλημενης εκδουλευσης στο καθεστως δεν υπαρχουνε


    Marx Factor Ο κουβελισμός ειναι ο μητσοτακισμός της αριστερας με μπολικη δοση φασισμου και μηνυσομανιας...









  • Εδώ θα παραθέσω ΜΟΝΟΝ την απάντησή μου στο μήν που μου έστειλε η Γεωργια γιατι μόνον αυτό έχω δικαίωμα να κάνω


    Μπορώ λέξη προς λέξη να απαντήσω σε αυτά που γράφεις αλλά δεν έχει νόημα.Θα εστιάσω σε δυο τρία σημεία.Οταν γράφω Δεν τον εκτιμώ καθόλου γιατί διαβάζω Ελευθεροτυπία δεκαετίες τώρα και τον ξέρω]. φυσικά αναφέρομαι στη δουλειά του,στο έργο του ως δημοσιογράφος.Δεν ειναι φίλος μου για να αναφέρομαι σε κάτι άλλο...Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος έχει συνδεθεί με τη διαπλοκή όσο λίγοι.Σημιτοσφουγγοκολάριος,υπερασπιστής της διαπλοκής και των χειρότερων μέτρων κατά του λαού.Γιατί να τον υπερασπιστώ εγώ σήμερα και να τον λυπηθώ;Οταν γράφει ν απολυθύν άνθρωποι για να σωθεί η χώρα αυτός λυπάται; Λοιπόν θα σταματήσω γιατί είμαι και άρρωστη και το νευρικό μου σύστημα δεν ειναι καλά σήμερα.Με φάρμακα είμαι και συνάχι.Προσοχή σ αυτά που λέτε και στο πώς μιλάτε στον κόσμο.Σα να θεωρείτε ότι είστε το κέντρο του κόσμου.Η δημοσιογραφική φάρα εχει καταντήσει μάστιγα.Προς το παρόν σου αφιερώνω και σένα και σε όσους σκέφτονται με τον αυτό τρόπο το άρθρο του δικού σας Στάθη http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=249520  Ελπίζω να μην τον μαλώσετε κι αυτόν


    Τώρα εξηγείται γιατί θίχτηκε τόσο.Εχει ταύτιση ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ με τον Καρελιά.Ξέρετε Σημίτης θεός ,Παπαδήμος ημίθεος,Κουβέλης μεθαδόνη.


    Δειτε τί γράφει εδώ:



    Vena Georgakopoulou


    Vena Georgakopoulou

    Works at ΔημοσιογραφοςBorn on August 17, 1957
    Political Views

    Που εισαι Σημιτη και μ' αφησες με τον Κουβελη;











    5 σχόλια:

    1. Γλυκιά μου Κίρκη, πρώτον περαστικά μια και διαβάζω πως είσαι κρυωμένη.
      Αν και είμαι ο τελευταίος που δικαιούται να δίνει συμβουλές σε άλλους (ουκ ολίγες φορές ξεπέρασα τα όρια από τα νεύρα μου) θα σου πω τούτο. Είναι κρίμα να εκνευρίζεσαι με διάφορα κοριτσάκια που έχοντας ή μη έχοντας έστω τα τυπικά προσόντα (μου είναι παντελώς αδιάφορο) αυτοαναγορεύονται σε ... δημοσιογράφους.
      Η ποιότητα και το ήθος της συγκεκριμένης περσόνας φαίνεται από τα σχόλιά της. Οπότε τζάμπα εκνευρίζεσαι.
      Στο συγκεκριμένο ζήτημα με τον Καρελιά θα σε παραπέμψω απλά σε συνομιλήκους του στο Πανεπιστήμιο (σημερινούς 54ρηδες 55ρηδες). Ρώτα και θα καταλάβεις. Η διαχρονικά αρνητική και ειρωνική στάση του απέναντι σε οποιοδήποτε αίτημα εργαζομένων και κυρίως το κωλογλύψιμο στο καθεστώς Σημίτη ήταν το σήμα κατατεθέν.
      Φιλιά.
      vantonios

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Τα πήρα πολύ Αντώνη.Γιατί πρόκειται για την αγαπημένη μου εφημερίδα.

      Απλά μετά κατάλαβα πως εκεί μέσα γίνεται μάχη χαρακωμάτων και φατριών.

      Απ τη μια οι εκσυγχρονισταράδες κι απ την αλλη οι αριστεροι που ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ αυτοί κρατάνε την εφημερίδα.Η ,μοίρα τόφερε να κάνω διάλογο με τους πρώτους.ΑΗΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ,ΞΕΡΑΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Γειά σου Kirki, εγώ είμαι ο Βασίλης Πουλαντζάς από το γκρουπ "Η Ελευθεροτυπία δεν πρέπει να κλείσει". Παρακαλώ δες και το δικό μου post στο γκρουπ.
      έχω μια λίγο διαφορετική γνώμη από αυτή που είπες. Δεν ξέρω πως θα σου φανεί αλλά πιστεύω ότι δεν εκτίμησες το κλίμα που βιώνουν οι εργαζόμενοι αυτή τη στιγμή, και τη συναδελφικότητα που θέλουν να δείξουν. Τώρα μπορεί να αποχώρησε κάποιος που εσένα δε σου άρεσε, αλλά άυριο μπορεί να αποχωρήσουν αλλοι που να σου λείψουν περισσότερο. Σε ένα εργασιακό περιβάλλον όπως της Ε, είναι απόλυτα λογικό να περιμένεις να υπάρχουν δεσμοί συναδελφικοί παρόλο που μπορεί να υπάρχουν διαφορετικές πολιτκές προσεγγίσεις.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Είναι ανάγκη (η αυτοκριτική όσων στήριξαν με την ψήφο ή έστω την ανοχή τους το καθεστώς Σημίτη είναι αναγκαία...) να αποδεχτούμε την πραγματικότητα. Και αυτή συνοψίζεται στο γεγονός ότι στα προηγούμενα 10-15 χρόνια γιγαντώθηκε μια τάση πολλών να βαδίσουν στο δρόμο που άνοιξε αυτός απίστευτος καταστροφέας και διαφθορέας του όποιου κοινωνικού κράτους στη χώρα μας. Σημαιοφόροι και παραστάτες σ' αυτή την προσπάθεια του καθεστώτος (που δυστυχώς πέτυχε τους στόχους του)ήταν και είναι μια μερίδα "δημοσιογράφων". Ακόμη και μέσα στην "Ε" που θεωρούσα και θεωρώ πως αποτέλεσε την μόνη αστική εφημερίδα με όσο το δυνατόν ανεξάρτητη και αδέσμευτη στάση απέναντι στην εξουσία.
      Αν προσωποποιήσουμε τα πράγματα, ο διαχωρισμός που αναφέρεις είναι σχετικά εύκολος. Αλλο πράγμα ο Στάθης ή ο Τριάντης ή ο Βότσης και άλλο πράγμα οι ... τσανακογλύφτες του καθεστώτος. Και ως πολιτική στάση και (κυρίως) ως περιεχόμενο και ποιότητα ανθρώπου.
      vantonios

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Πάντως -για έναν ανεξήγητο λόγο- συνεχίζω να παίρνω την "ελευθεροτυπία". Ισως για να μη δώσω την όποια χαρά σε διάφορες "κυρίες" σαν την ... συνομιλήτριά σου. Φιλιά Vantonios

      ΑπάντησηΔιαγραφή