Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΙΑ ΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΠΟΥΛΕ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΕΓΩ

Μου την είπε ένας φίλος που είναι πολύυυυυυυ κακόοοοοοςςςς!!!!!χαχαχαχααχαχαΠριν λίγες μέρες λοιπόν,η Ναντιούλα άργησε να παέι στην εκπομπή της και επικαλέστηκε....στομαχικές διαταραχές.
Η αργοπορία της Νάντιας Μπουλέ
8/9/2011
"Η Νάντια θα είναι κοντά μας σε λίγη ώρα". Με αυτή τη φράση του Θανάση Πάτρα ξεκίνησε σήμερα το Elatte. Η Νάντια Μπουλέ εμφανίστηκε στην εκπομπή μετά από σχεδόν δύο ώρες και μάλιστα στη στήλη της μαγειρικής και θέλησε να πει το λόγο της αργοπορίας της.


"Ξέρεις Θανασάκο μου, πως όταν ξεκινάει η μαγειρική, το αγαπημένο μου κομμάτι της εκπομπής, δεν μένει και τίποτα όρθιο πριν καν ξεκινήσουμε να μαγειρεύουμε. Σήμερα δεν θα το κάνω, γιατί μου "γύρισε" λίγο το στομάχι με όλα αυτά τα νέα μέτρα και άλλα πολλά που προέκυψαν στην πορεία. Ήταν λίγο δύσκολο το βράδυ, ήταν λίγο δύσκολο το πρωινό, αλλά ήρθα..." είπε η νεαρή παρουσιάστρια που μάλλον αντιμετώπισε κάποια στομαχικά προβλήματα που την ταλαιπώρησαν.
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=91171&catID=14&utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook


Όμως το σατανικό μυαλό Φοίβος (θα σε καρφώσω τώρα αλλά δε θα πώ το υπόλοιπό χεχε)τί πήγε και σκέφτηκε;
Σας παραθέτω αυτούσιο το σχόλιό του:
"Όταν ξυπνάς με τον καναλάρχη...φροντίζεις και την καριέρα σου... θέλει κι αυτό τον χρόνο του."

Τσσσσσ,πανούργα μυαλάαααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου