Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ

Άκουγα τις προάλλες τον Λιάγκα στη ραδιοφωνική του εκπομπή να αντιμετωπίζει με απίστευτο θράσσος και αγένεια,επικριτικό μήνυμα ακροατή του.

Και τη σαχλαμπίχλα Τρυφίδου από δίπλα να σιγοντάρει.Γενικά οι σελέμπριτις(τρομάρα τους)έχουν πρόβλημα με την κριτική.Θα το αναλύσουμε αυτό αργότερα.

Και στην εκπομπή αυτή λοιπόν,συνηθίζουν να βρίζουν και να ειρωνεύονται όσους ακροατές τους πούν κακά λογάκια.Τί κακό είπε ο περί ού ο λόγος ακροατής;Αναφέρθηκε στη επιστροφή Λιάγκα στην εκπομπή,ύστερα απ'τις διακοπές του και έλεγε τί ωραία ήταν η εκπομπη χωρίς αυτόν.


Ε,και τον αρχίζουν.Και να οι ειρωνίες,και νά οι χλευασμοί.Δυστυχώς δε θυμάμαι τα ακριβή λόγια αλλά του επετέθησαν με αισχρό τρόπο.

Μετά τυχαίνει να διαβάσω συνέντευξη της συζύγου στο ΒΗΜΑ όπου και εντυπωσιάζομαι απ'την ωριμότητα και σοφία της απάντησης.

Λαμβάνετε υπόψη σας τις κριτικές;
«Ναι. Τις διαβάζω και τις υπολογίζω. Για να γράψει κάποιος κάτι, ακόµη και αν υπάρχει κάτι από πίσω, εγώ έχω δώσει το πάτηµα. ∆εν στενοχωριέµαι µε αυτό που γράφεται, το κρατάω στο µυαλό µου».

http://www.tovima.gr/media/article/?aid=416689&h1=true

Μήπως,μήπως λέω να τα δίδασκε αυτά και στο θρασύ σύζυγο;

2 σχόλια:

  1. Πες τα ρε Κίρκη!!Ο ΛΙάγκας την έχει δει παρουσιαστάρα, δημοσιογραφάρα και έχει πολύ τουπέ, με μια σεζόν επιτυχία( επιτυχία που στην ουσία η Φαίη την έκανε). By the way , ωραίο το μπλογκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ έχω να πω ότι όταν η συνέντευξη είναι στο Βήμα είναι φτιαχτή, όταν αυτά τα άτομα μιλάνε live τότε πραγματικά καταλαβαίνεις τι είναι πραγματικά, και τι ρολο βαράνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή