Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Πιο ηλίθιο και υποτιμητικό για τη νοημοσύνη του κόσμου σπότ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΤΑΔΕΙ

Μιλάμε αφού νόμιζα πως είναι παρωδία
πως κάποιος έκανε σατιρικό σποτάκι.
Δεν είναι όμως.
Αυτό το σποτάκι φτιάχτηκε για να μας πείσει.

Να μας πείσει να ψηφίσουμε ξανά Πασόκ.
Απλά και κοφτά η πρόβλεψή μου:
Πασόκ μετά απ αυτά τα σποτ,πέντε μονάδες κάτω.
Πάρτυ θα κάνει ο Σύριζα
Σοβαρά τώρα όμως,προσέξτε κάτι
Αυτό το σποτ φτιάχτηκε και ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ προς προβολή 
από ανθρώπους που δε ζούν στην ελληνική κοινωνία.
Ακούνε τί συμβαίνει.
Ακούνε για φτώχεια.Ακούνε για λουκέτα.Ακούνε για ανεργία αλλά
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ
Γι αυτό και το σποτ τα αγγίζει επιδερμικά.
Με χαμογελαστούς ανθρώπους που ζούν δραματικά γεγονότα.
Αυτοί οι άνθρωποι που ενέκριναν αυτό το σποτ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ

6 σχόλια:

  1. Ο δρόμος "μας"....

    μαλάκα θα βάλω τα κλάμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ακόμα κλαίω.Αυτό το ηλιοβασίλεμα........με σκότωσε(((( αχχχχχ

      Διαγραφή
  2. Καλά ο τελευταίος (μηχανικός και καλά ...) που λέει πως είναι θυμωμένος και χαμογελάει;;;;
    Οι άνθρωποι είναι για κλωτσιές!
    Αντώνης (vantonios)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧ το πρόσεξες;

      Ετσι εκδηλώνει βρε παιδί μου τον θυμό του αυτός.
      Χαμογελαστά.
      Είναι το τίκ τουο.

      Διαγραφή
  3. Επειδή κι εγώ έχω μαγαζί και είμαι με το ένα πόδι στο κλείσιμο, ταυτίστηκα με τον πρώτο κύριο ο οποίος είναι προφανές πως ξέρει τί είναι να έχει κάποιος επιχείρηση.Χρωστάω 3 ενοίκια αλλά τί νόημα έχει;ΕΊΜΑΙ ΑΙΣΙΌΔΟΞΗ!
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ! Χρωστάω 9000 στο ΤΕΒΕ και δεν έχω ασφάλεια εδώ και 3 χρόνια και με ταλαιπωρεί ένας βήχας εδώ και 2 μήνες και δεν έχω λεφτά για να πληρώσω γιατρό για δεύτερη φορά και σε λίγο καιρό δεν θα μπορώ να θεωρήσω βιβλία και τιμολόγια αλλά τί νόημα έχει;ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ!!!
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί ο πρώτος που έχει το μαγαζί και στο ξεκούδουνο αποφασίζει να μην το κλείσει, λες και είναι θέμα επιλογής και όχι αν έχει να πληρώσει νοίκια, λογαριασμούς, προμηθευτές, φόρους; Μιλάμε ότι οι άνθρωποι είναι για πολλές μπουνιές! Μου θύμισε το καραγκιοζιλίκι του ΓΑΠ στους 20 μήνες πασόκ.

    του ΓΑΠ εδώ

    Και λίγο μετά φυσικά κυκλοφόρησε η παρωδία, χαχαχαχα :

    Κι εδώ η παρωδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή