• Είχα βδομάδες να γελάσω τόσο μέσα απ την καρδιά μου.Ξεκαρδιστικά.Εχω γινει φαν του παιδιού που έγραψε το κείμενο,φαν μεγάλη.Εστω κι αν με πιάνει και μένα λίγο στο στοματάκι του.Αυτό το κείμενο θα αποθηκευτεί ούτως ώστε να το διαβαζω όταν είμαι στις μαύρες μου.Κάντε το ίδιο.Προς το παρόν παρτε μια βαθυά ανάσα κι ετοιμαστείτε για ξελιγωτικό γέλιο
    Απ' ό,τι φαίνεται η δημοσιογράφος διατηρεί στήλη στο Queen.gr και το νέο της εντιτόριαλ (το λέω έτσι χαϊδευτικά, γιατί έτσι το αποκαλεί η ίδια και οι αναγνώστες της) με άφησε άφωνο. Μπορεί να αποτελείται μόνο από τέσσερις γραμμούλες και να μοιάζει με μονοκοντυλιά, όμως συμπυκνώνει τόση σκέψη όση έχο
    · · · July 27 at 7:10pm
      • Dimitris Nerazzurro Tzo wtf??ta exwses stin eleonwra?? :O
        July 27 at 7:25pm ·
      • Kirki Kadmou τα έχωσα τα έχωσα χαχαχαχα
        July 27 at 7:26pm ·
      • Dimitris Nerazzurro Tzo ‎:PPP dn to pira xampari..aftes oi diakopes makrya apto internet me afinoun pisw :D pws k etsi omws?
        July 27 at 7:28pm ·
      • Kirki Kadmou με προκάλεσε
        July 27 at 7:29pm ·
      • Kirki Kadmou της τα χωσα γλυκά όμωςε.Πως το λέει το παιδί στο κείμενο;Μια στο καρφί και μια στο πέταλο
        July 27 at 7:29pm ·
      • Dimitris Nerazzurro Tzo xaxaxa toulaxiston eipes straight tin apopsi sou ;)
        July 27 at 7:30pm ·
      • Kirki Kadmou χμμμμμμ,την καμουφλάρισα λιγο να σου πώ την αλήθεια.Αν δε τη συμπαθούσα θα τα έχωνα πολύ χοντρά-))
        July 27 at 7:31pm ·
      • Dimitris Nerazzurro Tzo hehe toso poly??poios kserei ti 8a sou ekane.... :DDD
        July 27 at 7:32pm ·
      • Kirki Kadmou το κείμενο το διάβασες παιδι μου;Διάβασέ το.Δε μου κανε κάτι εμένα
        July 27 at 7:32pm ·
      • Dimitris Nerazzurro Tzo plaka kanw, to diavasa ;)
        July 27 at 7:33pm ·
      • Μόλις διάβασα το κείμενο. Σίγουρα διαφωνώ με την εφημερίδα Lifo και τα σχόλια του ανύπαρκτου δημοσιογραφίσκου της συμφοράς αλλά σίγουρα Κίρκη διαφωνώ και μαζί σου που "κράζεις" δημόσια καταστάσεις κ πρόσωπα. Την όποια διαφωνία σου θα μπορούσες να την εκφράσεις με κάποιον ιδιαίτερο τρόπο που ξέρεις εσύ χωρίς να γίνει όλο αυτό αιτία και λόγος χλευασμού κ δικού σου και της Ελεονώρας. Δεν υποστηρίζω την τακτική του να γλείφουμε ένα πρόσωπο, ίσα ίσα είμαι κατά της συγκεκριμένης αντίληψης, αλλά υπάρχουν μέσα κ τρόποι να του εκφράζουμε τις αδυναμίες του,κατά τη γνώμη μας, και...τα παραπονά μας ΧΩΡΙΣ να το υποβάλλουμε σε μια διαδικασία θαψίματος από οποιοδήποτε ..τριτοκοσμικό έντυπο!
        July 27 at 10:12pm ·
      • Areadne Georgiou ‎"Δυστυχώς η κοινωνική ταυτοποίηση, το μαζικοποιημένο πλήθος, η εκμηδένιση του προσωπικού και ο προσδιορισμός της αυταξίας δεν ενθουσίασαν τους αναγνώστες-stalker της. Ένας ......."(θα.πνιγώ.τελικά......με.το.καφέ.μου.και.θα.είσαι.η.αιτία......)ΕΝΑΣ.λοιπόν...STALKER,-μόλις.είδα.αυτό.το.ΕΝΑΣ-ήμουν.10000/%.σίγουρη.πως.τον.ξέρω.αυτόν.τον.stalker.....αυτόν.τον.ΕΝΑ.μ.έπιασαν.γέλια.τρελά.κ.αφού.μάζεψα.τον.καφέ.που.χε.σκορπιστεί.παντού..συνλεχισα.το.διάβασμα........κι.επιβεβαιώθηκα.η.ΠΥΘΙΑ!!!!!!!!!!!!"η stalker ονόματι Κίρκη"αχααααααααααχααααααααχα!!!!!!!Τρελό.μου.νιάτο..καλημέρα!!!!!!!!!!!!
        July 28 at 8:57am · · 1 personLoading...
      • Dimitris Nerazzurro Tzo Parepiptontws, to Stalker tou Tarkovski to exete dei??? :P
        July 28 at 10:05am · · 1 personLoading...
      • Kirki Kadmou Κάλλια μου,διάβασες πώς με χαρακτήρισε η Αριάδνη;Τρελο νιάτο.Οπως κατάλαβες το τέρας με ειρωνεύτηκε διότι δυστυχώς δεν ειμαι νιάτο.Δυστυχώς ειμαι 41 και σε λίγο γίνομαι 42,δυστυχώς μεγάλωσα....κλαπς.Δυστυχώς άνετα θα μπορούσα να είμαι μαμά σου και δυστυχώς δεν ειμαι πια στην ηλικία να ειμαι τυφλη φαν κανενός.Απλά συμπαθώ.Και όταν συμπαθώ μαλώνω.Γλυκά.Οπως μάλωσα τη φίλη μας.Την οποία συμπαθώ-))
        July 28 at 2:58pm ·
      • Kirki Kadmou Εισαι μικρούλα ακόμη αλλά εγώ τρελλαίνομαι να αυτοσαρκάζομαι.Γι αυτό και γέλασα τόσο μ αυτά που έγραψαν για μένα.Και γώ δενειμαι διάσημη(και ούτε προβλέπεται να γίνω...).Πολύ περισσοτερο η Ελέ θα πρέπει να ειναι ανετη απέναντι στην κριτική.Ασε που κριτική σαν τι δική μου την κάνει καλύτερη.Γατί συμπάθεια δεν ειναι να σου λέω πάντα μπράβο.Συμπάθεια ειναι να σου πώ,επ,για ξαναδές το αυτό που είπες.Τα φιλιά μου μωρό μου-))
        July 28 at 2:59pm ·
      • Kirki Kadmou Οχι δεν το χω δει.Τι σοι στάλκερ ήταν αυτός;Καλύτερός μου;Αποκλειεται
        July 28 at 3:00pm ·
      • Kirki Kadmou Μαρη Αριάδνη,πάθανα μαρή.Ελιωσα σου λέω.Και στενοχωρήθηκα που δε το διάβασες χτες.Γιατί για σένα το έβαλα χαχαχαχααχαχαχ
        July 28 at 3:01pm · · 1 personLoading...
      • Dimitris Nerazzurro Tzo ‎"megalwsa klaps"..les k eisai 70 xronwn kaneis!!ntropi!!
        stalker koryfaios einai!! isws i kalyteri fotografia se tainia ever
        July 28 at 3:01pm ·
      • Kirki Kadmou θα με κάνεις να τη δώ-))
        July 28 at 3:02pm ·
      • Dimitris Nerazzurro Tzo an sou aresei i texniki kai to styl tou tarkovsi sto proteinw anepifylakta!!alla gia kapoious peftei ligo (ews poly...) vary..
        July 28 at 3:03pm ·
      • Kirki Kadmou Στυλ Ταρκόφσκι;Οτι πρέπει για την ψυχική μου κατάσταση δηλαδή χαχαχαχα
        July 28 at 3:04pm ·
      • Dimitris Nerazzurro Tzo e ama eisai se tetoia psyxologiki katastasi tote kalytera na deis kamia kwmwdia na r8eis sta sygkala sou :P
        July 28 at 3:05pm ·
      • Kirki Kadmou Κάθε μέρα προσπαθώ να ζώ μια κωμωδία χαχαχααχχααχαχ
        July 28 at 3:06pm ·
      • Dimitris Nerazzurro Tzo sygxaritiria!!!oloi oi ypoloipoi zoume sto drama :P senariografos george papakostantine, skino8etis gap kai producer : imf
        July 28 at 3:07pm ·
      • Kirki Kadmou Κι εγώ ζώ σ ένα δράμα με επίφαση κωμωδίας
        July 28 at 3:08pm · · 1 personLoading...
      • Dimitris Nerazzurro Tzo mia xara, kaneis kai ti diafora :P
        July 28 at 3:09pm ·
      • Το ιδιο λεμε αλλα διαφωνουμε σε σημεια Κιρκη.
        July 28 at 4:11pm ·
      • Kirki Kadmou Δεν πειράζει αγάπη.Είναι ωραία η διαφωνία.Εποικοδομητική.Σημασία έχει πως η οποια διαφωνία μας έχει μια κοινή παράμετρο:την κοινή συμπάθεια για ένα πρόσωπο-)
        July 28 at 5:12pm ·