Είναι ενδεικτικό πώς ο Μητσοτάκης επιχείρησε να κεντρίσει το αντιΣΥΡΙΖΑ αντανακλαστικό με την παλιά δοκιμασμένη συνταγή.
Από τη μία Ο ΑΞΕΣΤΟΣ ΠΟΛΑΚΗΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ και από την άλλη η σοβαρή και γλυκιά τεχνοκράτης κ. Αγαπηδάκη.
Δεν του βγήκε, διότι με μια σύντομη ματιά αποδείχθηκε ότι η κ. Αγαπηδάκη είχε διαπρέψει ως αντιΣΥΡΙΖΑ fighter.
Έτσι, το μόνο που κέρδισε ήταν να δώσει πάσα στον Τσίπρα να μιλήσει για τις σοσιαλμιντιακές αθλιότητες της Ν.Δ. και κορυφαίων στελεχών της.
Εννοείται ότι και η Ν.Δ. κεντρικά και πολλά στελέχη της σε ατομικό επίπεδο διαθέτουν στρατούς τρολ και fake λογαριασμών.
Ο Μητσοτάκης κατάφερε επίσης να κάνει μια ανόητη επίδειξη αλαζονείας μιλώντας προσβλητικά για τους χιλιάδες καλλιτέχνες που είναι στην πρώτη γραμμή του ελληνικού #MeToo αντιπαραθέτοντάς τους τις 56 «επώνυμες» υπογραφές στήριξης της Λ. Μενδώνη από καλλιτέχνες που έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό, εκτός από τη φήμη και την καταξίωση, το γεγονός ότι οι περισσότεροι είναι διορισμένοι από την υπουργό Πολιτισμού σε υψηλές θέσεις ευθύνης και προβολής ως επικεφαλής καλλιτεχνικών οργανισμών.
Όπως άλλωστε ήταν και ο Δ. Λιγνάδης.
Η Λ. Μενδώνη δεν ήταν ως αρμόδια υπουργός δίπλα στον πρωθυπουργό στη Βουλή.
Είπαμε να την καλύψουμε, αλλά να μην μπούμε και στο κάδρο, σκέφτηκαν μάλλον οι παρατρεχάμενοι.
Ο Μητσοτάκης μάλιστα της φόρτωσε συνοπτικά και τον διορισμό Λιγνάδη, ενώ κατά τα άλλα την εκθείασε.
Ασθενής και αντιφατική υπερασπιστική γραμμή δηλαδή, που μαρτυρά λεπτές και επισφαλείς ισορροπίες.
Αυτό το «κράτα με να σε κρατώ» δύσκολα θα αντέξει στην πορεία της εξέλιξης του σκανδάλου.
Εκτός κι αν η απόφαση είναι να παραμείνουν στη γραμμή Κούγια - Άδωνι και να δείχνουν τη μία το Ελληνικό και την άλλη το ΣΕΗ, οπότε το μέλλον τους προδιαγράφεται ούτως ή άλλως δυσοίωνο.
Ο Μητσοτάκης και τα social media: Ο βασιλιάς είναι γυμνός | Αυγή (avgi.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου