Ποιος ενέκρινε τη δαπάνη δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για κωμικά προγράμματα "κατάρτισης" χαμένης στην μετάφραση; Και, κυρίως, ποιος ενέκρινε τον εξευτελισμό των επιστημόνων, προκειμένου να λάβουν μια στήριξη-φιλοδώρημα εν μέσω πανδημίας και οικονομικής ασφυξίας;
Το «Σκοιλ Ελικικού Προσθέσεις & Ελέγχου Λοιμώχθηκαν» δεν είναι στίχοι σε κάποια εξωτική γλώσσα ή ρίμα που έφτυσε κάποιος ράπερ στα «ποδανά». Δεν είναι η νέα ατάκα του Ντόναλντ Τραμπ μετά το θρυλικό covfefe. Δεν είναι καν στιχομυθία από καβγά Βέλτσου – Ζουράρι σε σατιρικό σκετσάκι του Μητσικώστα.
Αυτό, μαζί με άλλα διαμαντάκια ανορθογραφίας, μεταφράσεων που θα έκαναν και το google translate να κοκκινίσει, αλλά και "γνώσεων" που απευθύνονται σε λειτουργικά αναλφάβητους, είναι το βασανιστήριο που υφίστανται οι επιστήμονες της χώρας μας υπό τον τίτλο της "τηλεκατάρτισης", προκειμένου να λάβουν το voucher των 600 ευρώ.
Ξαφνικά το κάθε Ιδιωτικό ΙΕΚ και Κολλέγιο βρέθηκε με Κέντρο Δια Βίου Μάθησης προκειμένου να τσιμπήσει κάτι από τα εκατομμύρια που μοιράζονται. Δεν μιλάμε απλώς για πάρτι διασπάθισης δημόσιου χρήματος. Αλλά και για τον εξευτελισμό του να έχεις τελειώσει Νομική, Ιατρική, Μετσόβιο, σε πολλές περιπτώσεις να έχεις μεταπτυχιακά ή διδακτορικό, και να καλείται να σε «εκπαιδεύσει» - για ένα επίδομα - η αριστεία των ΚΕΚ, με «Σκοιλ Ελικικού», με «μεταμορφώσεις» και με οδηγίες για το πώς να ανοιγοκλείνεις τον υπολογιστή σου, ενώ βρίσκεσαι σε πρόγραμμα κατάρτισης μέσω αυτού!
Τα screenshots των συμμετεχόντων στα προγράμματα σκόρπισαν απλόχερα το γέλιο στο ελληνικό διαδίκτυο - όμως θα πρέπει να απαντηθούν και τα σοβαρά ερωτήματα. Ποιος πιστοποίησε την επιλεξιμότητα των ΚΕΚ "Σκοιλ Ελικικου"; Ποιος ενέκρινε τη δαπάνη δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για κωμικά προγράμματα "κατάρτισης" χαμένης στην μετάφραση; Και, κυρίως, ποιος ενέκρινε τον εξευτελισμό των επιστημόνων, προκειμένου να λάβουν μια στήριξη-φιλοδώρημα εν μέσω πανδημίας και οικονομικής ασφυξίας;
Πρωτοφανές φιάσκο - κι οι υπεύθυνοι θα πρέπει να κληθούν άμεσα να λογοδοτήσουν.
Συντάκτης: avgi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου