Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

σταθάκης: "ο καθαρός φόβος, ουρανούς δεν αστράφτει"






 Αποστομωτικός και ξεκάθαρος ο κ.Στάθακης σε δηλώσεις του για το πόθεν έσχες:

Ναι ναι ναι 
Εγώ γιατί κοίταξε στην μια τέτοια αρχή ούτε ούτε και κοιτάξτε αυτοί δεν ήθελαν τους για να δηλωθεί το εκατομμύριο, αλλά ύστερα μόλις μόλις όπως είπα με ότι αυτό εγώ δεν δεν καν ήθελα, αυτοί είπανε όχι λέει θέλουμε να δηλωθεί. 

Ε και μετά εγώ είπα όχι λέμε ε λέμε δεν θα δεν θα δηλωθεί θα κάνει γίνει αυτό πάλι νέο πόθεν έσχες για να ορίσει για να για να ξαναδηλωθεί  πάλι το εκατομμυριάκι 
–Όχι δεν πειράζει… εμένα δεν με πειράζει ας δηλωθεί, μετά όποτε θα κάνει όπως θα ορίσει πάλι ο αυτός νόμος. 

Ναι ναι α μπράβο, ύστερα ,ακούς, μόλις είπανε, είπανε κοιτάξτε αυτός ότι ότι ότι όχι δεν ήθελε να δηλώσει το εκατομμύριο, ε και γω ύστερα είπα εντάξει θέλω εε δε θέλω κι εγώ και αυτοί ύστερα, μετά εγώ αφού είπα είπα αυτό που θέλω άμα δε θέλω και γω το άλλαξα και άρχισα να λέω εντάξει δεν, ούτε και γω θέλω μετά είπαν αυτοί πάλι ότι, ξέρετε εμείς λέει πιστεύουμε ότι πρέπει να δηλωθεί ε εγώ όμως μετά δε δέχτηκα μετά από όλα αυτά και είπα να δηλωθεί όποτε το κάνει να το ορίσει ο νόμος. 
Αυτό ακριβώς. 
Τίποτ’ άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου