Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Ετοιμαστείτε για αποκλειστική τηλεoπτική συνέντευξη Μιχαλολιάκου
























http://panosz.wordpress.com/2014/10/04/eggs-88/

Είναι αλήθεια οτι δεν έχω καλέσει τον Μιχαλολιάκο ή άλλον από τη Χρυσή Αυγή. Δεν ξέρω βέβαια αν είναι σωστό. 
Όταν ξεκίνησε η Χρυσή Αυγή πριν τις εκλογές του 2012 συνεννοηθήκαμε να μην τους καλούμε, να μην τους δώσουμε τον λόγο. 
Τώρα δεν είμαι βέβαιος ότι είναι σωστό να μιλάμε για τη Χρυσή Αυγή χωρίς τη Χρυσή Αυγή. Προβληματίζομαι πάνω σε αυτό. 
Δεν είμαι βέβαιος ότι η δημοσιογραφία χωράει δημοκρατικές και μη δημοκρατικές επιλογές. Δεν κάνουμε άσκηση ιδεολογικής ορθότητας με τη δημοσιογραφία . 
Η δημοσιογραφία πρέπει να λειτουργεί απερίσπαστη. Δεν είναι εύκολο βέβαια κι εγώ παρασύρομαι πολλές φορές. Όσο κι αν μου είναι απεχθές ή αποκρουστικό, αναρωτιέμαι μήπως αυτή τη στιγμή αντικειμενικά έχει ενδιαφέρον μια συνέντευξη με τον Μιχαλολιάκο. 
Πριν κοιμηθώ το βράδυ το σκέφτομαι καμιά φορά. Αν πρέπει…. (…) Το επεξεργάζομαι μέσα μου και βέβαια θα το συζητήσω με το κανάλι.
Εδώ που τα λέμε, γιατί όχι; Στην εκπομπή του ίδιου δημοσιογράφου έκανε μια από τις πρώτες εμφανίσεις του στην TV ο ιθαγενής Φυρερπρινσιπ, σχεδόν είκοσι χρόνια πριν. Καιρός να τον ξανασερβίρει στα πλαίσια αυτού που αποκαλεί “απερίσπαστη δημοσιογραφία”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου