Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

H KAΡΑΒΑΤΟΥ ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ!ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΚΙΟΛΑΣ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ;

































http://happycity-blog.blogspot.gr/2014/09/h-ka.html
http://happycity-blog.blogspot.gr/2014/09/h-ka.html?spref=tw


Η Κατερίνα Καραβάτου και το "Στα καλά καθούμενα" χθες 4/10, κατάφεραν να περάσουν ξανά στην πρώτη θέση με ποσοστό 15,2%. 

Το "Σπίτι μου σπιτάκι μου" από την άλλη ακολούθησε με 12,7%.
 Στο δυναμικό κοινό, η κοπέλα του Κοντομηνά έτυχε να περάσει μπροστά με 15,5%, ενώ σε μικρή απόσταση ακολούθησε η Κατερίνα Καραβάτου με 14,3%.

Όσο και να το παλεύει, όσο και να την προωθεί  ο Κοντομηνάς με όλα τα μέσα που έχει, δεν θα γίνει ούτε αγαπητή ούτε ενδιαφέρουσα...

Η χαλαρότητα της Καραβατου και του Κατσουλη σε κάνουν να νιώσεις άνετα και χαλαρά, κάτι που το θέλεις το πρωινό της Κυριακής, ενώ η βαβούρα και η τσιρίδα της Σπυροπούλου σε κουράζει αν κάνεις το λάθος και την δεις.

Οι αλλαγές για το  "Σπίτι μου σπιτάκι μου" είναι ελάχιστες και για γέλια.
Συγκεκριμένα, το να παίζουν τα παιχνίδια που έπαιζαν μεταξύ τους οι ''παρουσιαστες'' του ''Μες στην καλή χαρά'' της Γερμανού είναι κάτι που πρέπει να σκέφτηκαν πάααρα πολύ...


Την δεύτερη εβδομάδα  το «Σπίτι μου σπιτάκι μου» και το «Στα καλά καθούμενα» στο χρονικό διάστημα 10:00 – 14:00, τα μηχανάκια μέτρησης της Nielsen κατέγραψαν στο σύνολο, ποσοστό 11,6% για τo ''Σπίτι μου Σπιτάκι μου'' και 16,5% για το ''Στα καλά καθούμενα''». Στο δυναμικό κοινό 15-44, το «Σπίτι μου σπιτάκι μου» συγκέντρωσε 12,7% και το ''Στα καλά καθούμενα'' 17,4%.

Το "Σπίτι μου σπιτάκι μου"της Σπυροπούλου την Κυριακή 21/9 έχασε από την εκπομπή "Στα καλά καθούμενα" με την  Κατερίνα Καραβάτου και τον Κρατερό Κατσούλη να έχουν στο πλευρό τους την μεγαλύτερη μερίδα των τηλεθεατών.



Το ''Ε'' κατάφερε να αποδείξει πως η επιλογή της παρέας της πρωινής του ζώνης του Σ/Κ, ήταν εξαιρετική.Αντίθετα στον ''Αlpha'' ξεκαθαρίζει το αν είναι ικανή να κρατήσει μόνη της η υπερφιλοδόξη Σπυροπουλου.

Συγχαρητήρια στην Κατερίνα Καραβάτου, τον Κρατερό Κατσούλη και την παρέα τους...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου