Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΛ ΣΑΛΕΧ (μέλος Κ.Ε. ΠΑΣΟΚ) «Θα βάλω βέτο για τον Τσίπρα!» ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ









Είχα την εντύπωση ότι η Αφροδίτη Αλ Σάλεχ, του τομέα Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ, θα ήταν σκληρή και σχεδόν φανατισμένη. Διότι τα καθημερινά πολιτικά σχόλιά της είναι εντελώς πολεμικά, εφόσον βεβαίως και οι επιθέσεις εναντίον της είναι συνήθως ακόμη σκληρότερες.
 Πλην όμως δεν έμοιαζε καθόλου σκληρή. Αντιθέτως. Φάνηκε μάλλον προσηνής και εμφανώς στενοχωρημένη. Κακώς. Θα έπρεπε να γνωρίζει τον ορισμό του Χάρι Τρούμαν: «Πολιτική είναι να βρίσκεις την κατάλληλη ευκαιρία για ένα χτύπημα λίγο κάτω από τη ζώνη».

- Πολλή φασαρία κάνετε καθημερινώς.
«Εγώ; Καθόλου. Πάντα αμύνομαι. Γράφουν εναντίον μου απίστευτα πράγματα».
- Αλλά κι εσείς δεν πάτε πίσω. Φτάσατε να κατηγορείτε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι μας έχει κάνει όλους τσογλάνια!
«Ο πρόεδρος μίλησε για εκτσογλανισμό της κοινωνίας, για τον οποίο ευθύνεται ο ΣΥΡΙΖΑ».
- Δεν έπρεπε να το πει αυτό, ακόμη και αν το πιστεύει.
«Γιατί να μην το πει; Είναι μια πολιτική παρατήρηση. Οταν δεις τα βίντεο της Χρυσής Αυγής, όταν βλέπεις τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν, βλέπεις με τρόμο σχεδόν ότι μοιάζουν με εκείνα του ΣΥΡΙΖΑ: Οι προδότες, οι πουλημένοι, οι κλέφτες, οι υποτακτικοί κ.λπ. Είναι πολιτική γλώσσα αυτή για ένα κόμμα που θέλει να κυβερνήσει;».
- Πράγματι, αυτό είναι το λεξιλόγιο. Οχι όμως το κομματικό. Αυτό είναι το λαϊκό λεξιλόγιο. Είπε ποτέ ο Τσίπρας προδότη και πουλημένο τον Σαμαρά ή τον Βενιζέλο;
«Φυσικά και το είπε. Οταν τους λέει Μερκελιστές και τους απειλεί ότι θα τους βάλει φυλακή, τι ακριβώς κάνει; Δεν υιοθετεί αυτό το λεξιλόγιο;».
- Ξέρετε, όμως, υπάρχει ένα πρόβλημα στον κόσμο: Δεν έχει να φάει. Οπότε και το λεξιλόγιο γενικώς δεν είναι το ευγενέστερο...
«Και δεν πρέπει τα κόμματα, οι πολιτικοί, να είναι λίγο πιο μπροστά από τον κόσμο; Να δίνουν ένα παράδειγμα; Πρέπει να σέρνονται πίσω από τη συγκυρία;».
- Δεν κουραστήκατε να βρίζετε συνεχώς τον ΣΥΡΙΖΑ;
«Εγώ μιλάω με επιχειρήματα. Δεν βρίζω καθόλου. Αντίθετα, στενοχωριέμαι πολύ από αυτές τις επιθέσεις που μου κάνουν».
- Δεν το δείχνετε...
«Δεν το δείχνω αλλά είναι αλήθεια. Δεν μ' αρέσει καθόλου. Διότι προέρχομαι από το χώρο αυτό, από το ΚΚΕ εσωτερικού και τον Συνασπισμό. Οταν το 2010, μετά τη Marfin, αποφάσισα να πάω στο ΠΑΣΟΚ διότι έβλεπα ότι πια η νέα ηγεσία δεν μου πάει καθόλου, άρχισαν οι επιθέσεις».
- Οι πρώην φίλοι γίνονται οι χειρότεροι εχθροί...
«Δεν έχω τίποτα εναντίον των φίλων του ΣΥΡΙΖΑ, εναντίον της ηγεσίας Τσίπρα έχω. Οι άνθρωποι κάτω στο λαό αριστεροί είναι, όπως κι εγώ εξάλλου. Ομως η ομάδα γύρω από τον Τσίπρα αυτή τη στιγμή θέλει να καταστραφεί η χώρα και να πατήσει πάνω στην καταστροφή για να εκλεγεί. Δηλαδή ας γίνω πρωθυπουργός και γαία πυρί μιχθήτω».
- Και δεν είναι εκτσογλανισμός να έχεις συμβάλει στη γενικευμένη σαπίλα; Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ δεν γέννησαν το σάπιο σύστημα που τώρα καταρρέει; Ο ΣΥΡΙΖΑ φταίει;
«Λάθος. Το ΠΑΣΟΚ έβγαλε την υπόθεση Ακη και τώρα έχει αναλάβει να ξεκαθαρίσει όλες τις υποθέσεις που έχουν οσμή σκανδάλου. Ο Βενιζέλος ενεργεί χωρίς να υπολογίζει κανένα προσωπικό πολιτικό κόστος. Ο,τι κάνει αυτή τη στιγμή είναι για να βγει η χώρα από την κρίση. Να γλιτώσει. Και την ώρα που η Ελλάδα πάει να πάρει πάνω της, να έχει ένα πλεόνασμα, να βγει στις αγορές, του κάνουν επιθέσεις οι γερμανικές εφημερίδες και ο ΣΥΡΙΖΑ δείχνει να το ευχαριστιέται!».
- Νομίζω πως είναι μέσα στο πολιτικό παιχνίδι αυτά. Πάντως, έχω άσχημα νέα για σας. Ο ΣΥΡΙΖΑ σε λίγο θα είναι κυβέρνηση.
«Δε νομίζω. Ο Ελληνας είναι πρακτικός άνθρωπος και έξυπνος. Εάν είχαμε ξεπεράσει την κρίση και τον κίνδυνο, ναι. Τότε μπορεί να ψήφιζε Τσίπρα, για αλλαγή. Οχι τώρα. Τώρα τα πράγματα είναι στην κόψη του ξυραφιού. Δεν θα ρισκάρει. Εξάλλου δεν ακούει και τίποτα από τον ΣΥΡΙΖΑ».
- Πώς δεν ακούει; Ακούει και τους δικούς σας που πήγαν εκεί...
«Εκεί πήγαν οι χειρότεροι. Αυτοί που ευθύνονται κυρίως για τη σημερινή κατάσταση. Εγώ σας είπα, πρόβλημα δεν έχω με τους ψηφοφόρους, αλλά με την ομάδα γύρω από τον Τσίπρα...».
- Με τον Σκουρλέτη, δηλαδή, έχετε πρόβλημα; Προσέξτε, όμως, διότι πιθανόν να κάνετε μαζί κυβέρνηση αν χρειαστεί, αν το ΠΑΣΟΚ στρίψει αντιμνημονιακά, και να βάλει βέτο εναντίον σας.
«Θα βάλω κι εγώ βέτο για τον Τσίπρα. Το δικό μου θα είναι ισχυρότερο!».
- Βλέπω εργάζεστε εντατικά...
«Πολύ εντατικά. Κάθομαι μέχρι το βράδυ στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ!».
- Γιατί μέχρι το βράδυ;
«Διότι σπίτι δεν βάζουν θέρμανση, η πολυκατοικία δεν έχει λεφτά και παγώνω. Προκειμένου να παγώσω, κάθομαι στο γραφείο...».
- Είστε το ζωντανό παράδειγμα της κρίσης. Δεν σας πληρώνουν στο ΠΑΣΟΚ;
«Δουλεύω αμισθί».
- Και πώς τα βολεύετε;
«Από την αρθρογραφία μου στην "Athens Voice" και στο "Action 24"».
- Τουλάχιστον να πάμε στη δραχμή μήπως και φάμε ψωμάκι...
«Θα πεινάσουμε όλοι τότε. Εγώ έζησα τη φτώχεια. Ο πατέρας μου, που ήταν Αραβας οδοντίατρος στη Θεσσαλονίκη και αριστερός, όλο αγαθοεργίες έκανε και είχαμε γεμίσει γραμμάτια. Τα θυμάστε τα γραμμάτια;».
- Φυσικά...
«Λοιπόν, εγώ δεν θέλω να ξαναγυρίσει η Ελλάδα εκεί, στη φτώχεια. Δηλαδή, δεν θα γυρίσει ούτε καν εκεί. Θα πάει πολύ χειρότερα έτσι και φύγει από την Ευρώπη. Θα γίνουμε Αφρική».
- Τι θα κάνετε, όμως, τώρα που θα έχουμε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ σε λίγους μήνες;
«Θεός φυλάξοι! Θα μεταναστεύσω στο Παρίσι!».
- Σαν τη Μελίνα δηλαδή. Αυτοεξόριστη στο Παρίσι. Θα κάνετε και αγώνες να πέσει η χούντα της Αριστεράς;
«Θα κάνω. Αν και δεν το ξέρω καλά το Παρίσι και τα γαλλικά μου είναι κάπως χάλια. Εμένα μ' αρέσει πολύ το Βερολίνο».
- Καλά σας λένε Μερκελιστές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου