Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Δημοσιο-γραφικότητα




















Βγαίνεις στον δρόμο, διαλέγεις τον πρώτο περαστικό που βλέπεις μπροστά σου, του δίνεις να διαβάσει πέντε δημοσιογραφικά κείμενα επικαιρότητας για τον Ευάγγελο Βενιζέλο, τον στέλνεις να κάνει τη συνέντευξη και έχεις αυτόματα καλύτερο δημοσιογραφικό αποτέλεσμα από το Έθνος

Διάβασα τη συνέντευξη του αντιπροέδρου της κυβέρνησης στο κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας του εθνικού μας εργολάβου. Τίποτα!
Η μπάλα στην κερκίδα, οι ερωτήσεις πραγματικές ευκαιρίες για επικοινωνιακές κορώνες του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, και η ταμπακιέρα πουθενά. Άλλα λόγια ν” αγαπιόμαστε. Μόνο μία αναιμική ερώτηση για την πρόταση για σύσταση εξεταστικής επιτροπής από τον ΣΥΡΙΖΑ για τα υποβρύχια. Είναι από αμέλεια της δημοσιογράφου; Είναι επειδή δεν έπεσε τα χέρια της το περιοδικό UNFOLLOW ή οποιοδήποτε άλλο δημοσίευμα για το θέμα;  Προφανώς και όχι…
Η εποχή που οι μεγαλοεργολάβοι οδοποιίας, όπως ο Μπόμπολας, θα δουν τα έσοδά τους από τα διόδια να εκτοξεύονται έως και κατά 60% για να ξεκινήσουν και πάλι κάποια έργα, δεν είναι εποχή για δημοσιογραφία.
 Είναι εποχή για ωραίες συνεντεύξεις σε φιλικό επίπεδο και απόλυτα ελεγχόμενα περιβάλλοντα, είναι η στιγμή που τα maistream ΜΜΕ θα δώσουν βήμα στους κυβερνώντες να παίξουν το παιχνίδι τους και να μιλήσουν στο… έθνος που υποφέρει.
Αυτό όμως δεν είναι δημοσιογραφία. 
Δημοσιογραφία είναι να ρωτάς τον Ε. Βενιζέλο για τα υποβρύχια, είτε του αρέσει είτε δεν του αρέσει. 
Είτε φωνάζει είτε όχι. 
Είτε σου ξαναδώσει συνέντευξη είτε τη διακόψει στη μέση. 
Δημοσιογραφία δεν είναι να κάνεις πως δεν είδες, πως δεν άκουσες. Δημοσιογραφία δεν γίνεται όταν θες να είσαι αρεστός στην εξουσία.
Παλαιότερα, ίσως κάποιος να μπορούσε να επικαλεστεί «αυτό το δεν είδα», «δεν άκουσα», «δεν υπάρχουν αποδείξεις», αλλά τώρα; Είναι ο Άκης Τσοχατζόπουλος στη φυλακή για μίζες, μεταξύ άλλων και για την υπόθεση των υποβρυχίων, η αξιωματική αντιπολίτευση έχει φέρει στοιχεία στη Βουλή, δεν θα ’πρεπε να ξεκινάνε όλες οι συνεντεύξεις του Βενιζέλου με σκληρές ερωτήσεις για το θέμα;
Ας βοηθήσουμε λίγο – άλλωστε, αφού ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης δηλώνει απόλυτα καθαρός, οι σκληρές μας ερωτήσεις δεν θα ήταν παρά ευκαιρίες για να ξεκαθαρίσει τη θέση του και να δώσει απαντήσεις:
Τι προβλέπεται για το προβληματικό υποβρύχιο που έχετε παραλάβει και γέρνει;
Γιατί το παραλάβαμε ενώ έχει πρόβλημα πλευστότητας;
Πού είναι τα άλλα 6 υποβρύχια που προβλέπονταν στις συμβάσεις;
Γιατί δεχθήκαμε να μας κατασκευάσουν μοντέλα που δεν είχαν τεσταριστεί ποτέ και πουθενά;
Γιατί δεν υπάρχουν ρήτρες παράδοσης;
Γιατί μας τρέχουν σε ευρωπαϊκά δικαστήρια για να πληρώσουμε για κάτι που δεν έχουμε παραλάβει; Γιατί δεν ζητάμε διευκρινήσεις από τη Γερμανία, όπου διεξήχθη δίκη στην οποία ακούστηκαν υπόνοιες για μίζες σε έλληνες αξιωματούχους;
Γιατί ενώ τα ναυπηγεία του κ. Σάφα δεν παραδίδουν ούτε… δείγμα από τα νέα υποβρύχια, παρότι έχουν πάρει προκαταβολικά χρήματα, απαιτούν να πληρωθούν βάσει της νέας συμφωνίας;
Γιατί ο κ. Σάφα διαμαρτύρεται ότι η εταιρεία του δεν έχει λάβει το ποσό των 77,25 εκατομμυρίων ευρώ της δόσης του Νοεμβρίου 2012, όπως προβλέπει η νέα σύμβαση για τα υποβρύχια;
Και εντάξει, εμείς στο UNFOLLOW γράφουμε κάτι τέτοια επειδή είμαστε παλαβή αριστερά, συριζοκαμμένοι, αναρχοάπλυτοι, θολοκουλτουριάρηδες, ασόβαροι, των Εξαρχείων, ό,τι θέλετε… Εσείς δημοσιογράφοι είσαστε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου