Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Μα είναι ο φυσικός της χώρος τα σκυλάδικα της Ελεονώρας Ζουγανέλη-Νιώθε σαν στο σπίτι της


ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟ...
Γράφει ο Δημήτρης Κανελλόπουλος 

Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι και από τους μεγάλους φαν του είδους ώστε η άποψή μου να είναι (πιο) εμπεριστατωμένη

Ανέβηκα όμως χθες το βράδυ στο Λυκαβηττό για τη συναυλία του Φίλιππου Πλιάτσικα και της Ελεωνόρας Ζουγανέλη λόγω δημοσιογραφικής περιέργειας («διαστροφή», δεν το λέω πάντως, οκ). 
Μου άρεσε ο Πλιάτσικας, απόρησα (τουλάχιστον) με τη Ζουγανέλη. 
Γιατί αν ο Φίλιππος είναι πολύ cool και χαλαρός, κινούμενος στα γνωστά ποπ-ροκ και έντεχνα μονοπάτια
η Ελεωνόρα ακροβατεί ως ερμηνεύτρια στα όρια του... σκυλάδικου 
(ή, έστω, του λαϊκού για να μην είμαι τόσο αυστηρός). 


 Αυτή η πατίνα της μεγάλης πίστας, αυτό το
 «που είναι η Άννα Βίσση να την ξεπεράσω» 
στον τρόπο ερμηνείας της, αυτό το θεατράλε στυλ τέλος πάντων, 
ακούγεται σε εμένα έως και εκνευριστικό. 
Άλλο οΛυκαβηττός και άλλο το Ποσειδώνιο - γουφ!
 Σκεφτείτε πως κάποιες στιγμές τραγουδούσε 
και ήμουν έτοιμος να πετάξω ένα πανεράκι με γαρύφαλλα. 

Όχι πως δεν άρεσε στον κόσμο. 
Άρεσε και πολύ μάλιστα. 
Έχει τους οπαδούς της η Ελεωνόρα.
 Άλλο αυτό όμως...



Γέμισε χθες το θέατρο. 
Όχι ασφυκτικά, αλλά ήταν μια χαρά από κόσμο.
Αν αντέχει πια η εξέδρα
Αν πρέπει να μαζεύει πολυπληθές κοινό το θέατρο; Αν είναι ασφαλής (η εξέδρα); Θα σας τα πει κάποια στιγμή σε ρεπορτάζ της η Ναταλί Χατζηαντωνίου - εδώ ένα παλιότερο κείμενο για το ζήτημα. Εγώ δεν ανεβαίνω πάντως στην εξέδρα. Κάθομαι στην πίστα (συγνώμη, κάτω, ήθελα να πω)...
Το ντουέτο έχω την αίσθηση- δεν δένει. 
Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Πλιάτσικα.
 Ψάχνω να βρω τι μπορεί να τους προσφέρει (σε καλλιτεχνικό επίπεδο) αυτή η θερινή σύμπραξη και δεν βρίσκω κάτι...
Ο Πλιάτσικας δηλαδή αν καταλαβαίνω καλά ξεκίνησε από τα... Δυτικά Προάστια για να πάει να συναντήσει τη Ζουγανέλη στην... παραλιακή
----------------------------------------------------------
......και θυμήθηκα μια ανάρτηση που είχα κάνει για τη Ζουγανέλλη που κολλάει....γάντι

Σκυλού στην ερμηνεία,σκυλού και στο ήθος η Ζουγανέλλη.
Αφού η ψυχή της τα θέλει τα σκυλάδικα,μην την καταπιέζετε.
Αφήστε την να πάει στον φυσικό της χώρο.
Τουλάχιστον ας φροντίσει το σκυλάδικό της να έχει κάτι
απ αυτή τη γλύκα αυτού του σκυλογατοέρωτα

1 σχόλιο:

  1. Πώς της πάει ο Πλιάτσικας... "Ποιοτικιά" σκυλού η μια, Poster boy της βλαχοχλιμιτζουριάς ο άλλος... Δένουν ΤΕΛΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή