Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Μαλάκες ψηφοφόροι του Αδώνιδος.....ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΧΑΙΒΑΝΙΑ!

Άδωνις Γεωργιάδης: 

Οι εφοπλιστές βοηθούν κι εμείς τους μισούμε

Ο βουλευτής Β Αθήνας της ΝΔ και πρώην υπουργός Ναυτιλίας, μίλησε στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού Unfollow που ακόμη κρέμεται στα περίπτερα.
 Από την εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη ακολουθεί ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα για τις απόψεις του βουλευτή περί των Ελλήνων εφοπλιστών.
Σας χάσαμε από την τηλεόραση στο διάστημα που ήσασταν υπουργός.
Δεν είχα χρόνο για οτιδήποτε άλλο. Ως υπουργός, έκανα πάρα πολλά. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από όσα έκανα. Έλυσα προβλήματα που χρονίζανε.
Χρονίζανε για ποιους; Για τους εφοπλιστές ή τους ναυτεργάτες;
Μπορείτε να πάτε στον Πειραιά να ρωτήσετε.
Να πάμε, αλλά ποιους να ρωτήσουμε; Τους εφοπλιστές ή τους ναυτεργάτες;
Όλους. Όταν έφυγα, υπήρξαν ανακοινώσεις από όλους. Από τους εφοπλιστές, τους εργάτες, τους υπαλλήλους του υπουργείου, δεν υπήρξε κλάδος που να μη βγάλει ανακοίνωση υπέρ μου.
Μήπως χάρηκαν που φύγατε;
Έμειναν όλοι ευχαριστημένοι από το έργο μου. 
Ζητούσαν να δουν τον υπουργό και τον έβλεπαν σε 24 ώρες.
Σύμφωνα με το Bloomberg, τα τελευταία δέκα χρόνια οι Ελληνες εφοπλιστές είχαν αφορολόγητα κέρδη 175 δις ευρώ, εκμεταλλευόμενοι νόμο που ενσωματώθηκε στο Σύνταγμα το 1967.
Και δεν πρέπει να τον αλλάξει και κανείς. Αν τον αλλάξει, θα χάσουμε την ελληνική ναυτιλία. Σήμερα, που η Ελλάδα είναι το χειρότερο κρατικό brand name στον κόσμο, δεν είναι ιδανικό να έχεις την ελληνική σημαία πάνω στα καράβια σου. Σήμερα, ο μισός πλανήτης μας μισεί. 
Στη Γερμανία, στη Βρετανία, στην Ολλανδία,στην Αμερική, ακούν Ελλάδα και θέλουν να σε πυροβολήσουν. Πρέπει να πάψουμε να ζούμε με μύθους στην Ελλάδα. Αλλιώς,θα πεινάσουμε. Αυτή τη στιγμή,το μόνο πράγμα που προσφέρει το κράτος στους εφοπλιστές είναι το υπάρχον φορολογικό καθεστώς. Το ασφαλιστικό κόστος είναι τεράστιο, όπως και το κόστος της σημαίας.Έχουμε την πιο ακριβή σημαία στον κόσμο. Άρα, το μόνο θετικό για να κρατήσουν την ελληνική σημαία είναι το φορολογικό καθεστώς.
Έχουμε ωραία σημαία, όμως, ε; 
Δεν μπορείτε να την οικειοποιήστε μόνο οι δεξιοί και οι εφοπλιστές. Ανήκει σε όλους.


Εσείς τρολάρετε τώρα. 
Αλλά, αν πειράξεις αυτό το φορολογικό καθεστώς, 
αυτό που θα γίνει είναι να υποστείλουν όλοι σε 24 ώρες την ελληνική σημαία.
Πατριώτες όλοι οι εφοπλιστές…
Για να το καταλάβετε, επειδή εγώ ζω στον πραγματικό κόσμο, 
όταν έθεσε αυτό το ζήτημα ο κ. Τσίπρας προεκλογικά, 
το κράτος που λέγεται Μπελίζ έκανε παγκόσμια καμπάνια με 50% έκπτωση για μετατροπή της σημαίας από ελληνική σε σημαία της Μπελίζ.
Θέλετε να φύγουν τα καράβια; 
Πείτε το, μην κρύβεστε πίσω απ’το δάχτυλό σας.
Ο εφοπλιστής Βίκτωρ Ρέστης δήλωσε: 
«Θα με φορολογήσεις; Βρες με πρώτα!».
 Πώς σας φάνηκε;
Μου άρεσε η δήλωση του Βίκτωρα Ρέστη γιατί λέει την αλήθεια.
Συγγνώμη, κύριε Γεωργιάδη, αλλά η δήλωση Ρέστη στην καθομιλουμένη είναι 
«θα μου κλάσετε τα αρχίδια».
Έχει δίκιο ο Ρέστης. Έτσι είναι. Πριν από μερικά χρόνια,η βρετανική κυβέρνηση, επί Τόνι Μπλερ, επιχείρησε να φορολογήσει το ελληνικό εφοπλιστικό λόμπι και το έχασε όλο. 
Ήρθαν όλοι στην Ελλάδα. Ξέρετε τι είναι αυτό που δεν καταλαβαίνουν όσοι κατηγορούν τους εφοπλιστές στην Ελλάδα; Αυτοί οι επιχειρηματίες βγάζουν χρήματα έξω από τα σύνορα της Ελλάδας και έχουν την καλοσύνη ένα μέρος αυτών των χρημάτων να τα φέρνουν στην Ελλάδα.
Ναι, αλλά τα έσοδα της Δ.Ο.Υ. Πλοίων Πειραιά δεν ξεπερνούν τα έσοδα μιας συνοικιακής Δ.Ο.Υ.
Ας το πω ακόμα μια φορά, μπας και το καταλάβετε…
Ως εκπρόσωπος τύπου των εφοπλιστών θα μας απαντήσετε;
Πάλι με τρολάρετε αλλά εγώ θα σας απαντήσω όπως πρέπει, για να σας συνετίσω.
 Στην παγκόσμια ναυτιλία, οι έλληνες εφοπλιστές είναι πρωτοπόροι. 
Στην εγχώρια ακτοπλοΐα, όποιος δραστηριοποιείται σπάει τα μούτρα του. 
Γιατί όποιος μπλέκει με το ελληνικό κράτος καταστρέφεται.
 Αυτοί οι άξιοι άνθρωποι μαζεύουν λεφτά από τον υπόλοιπο πλανήτη και τα φέρνουν εδώ. 
Όχι δικά μας λεφτά, όχι των Ελλήνων.
Τα φέρνουν εδώ ως καταθέσεις, ως αγορές ακινήτων, ως δωρεές στα νησιά τους. Επαναλαμβάνω, των ξένων τα λεφτά φέρνουν εδώ.
Μα πόσο πάει τελικά αυτή η σημαία;
1.400.000 δολάρια κοστίζει η ελληνική, όταν η σημαία της Μάλτας κοστίζει 1.100.000 δολάρια.
Εθνικοί ευεργέτες οι εφοπλιστές. Μιαούλης, Μπουμπουλίνα…
Πράγματι, ένα κομμάτι του εφοπλιστικού κόσμου είναι ευεργέτες. 
Ο εφοπλισμός είναι παραδοσιακό επάγγελμα στην Ελλάδα.
 Οικογένειες που κατάγονται από νησιά και βοηθούν τον τόπο τους. 
Κάνουν ιδρύματα. Ιδρυμα Τσάκος, Ίδρυμα Ευγενίδη, Ίδρυμα Λασκαρίδη, Ίδρυμα Ωνάση. 


Βοηθούν τον τόπο κι εμείς τους μισούμε, λόγω φθόνου. 
Πρόσφατα, όταν ήμουν υπουργός, σε συνάντησή με εφοπλιστές στο Λονδίνο, ένας μου είπε: «Εγώ, κύριε Γεωργιάδη, δεν δέχομαι να μοιράζομαι την περιουσία μου με το ΠΑΜΕ». 


Και εννοούσε όλη αυτή την ιστορία που γίνεται στηναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος ,όπου, αν δεν παραδοθεί ένα πλοίο στην ώρα του, ο εφοπλιστής χάνει πάρα πολλά λεφτά. 
Δεν μπορεί το ΠΑΜΕ να κατεβάζει τα ρολά και όλα τα πλοία να μένουν κολημμένα και να χάνουν οι εφοπλιστές τα χρήματά τους.
Και γιατί δεν τους καλούμε σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία να βοηθήσουν τον τόπο;
Οι ίδιοι μας το ζητούν. Εμένα, αν με αφήνανε να κάνω τη δουλειά, θα έφερνα έσοδα 30 δισεκατομμύρια. Αλλά να τους παρέχεις κάποια κίνητρα, όπως συμβαίνει με τους επενδυτές σε όλον τον κόσμο.
Πατριωτισμός με κίνητρα;
Βεβαίως! Τα λεφτά πώς θα κινηθούν;
Για πατριωτικούς λόγους έχει τον ΣΚΑΪ ο Αλαφούζος;
Για τους ίδιους λόγους που έχει ο Μπόμπολας το Mega, ο Κυριακού τον ΑΝΤ1. Είναι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στα ΜΜΕ. Απαγορεύεται ; Να μην το κάνουν;
http://mao.gr/2012/07/17/adonis-unfollow/

5 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν βάζεις δύο "ρο" και τόνο; Ντρέπεσαι;

      Διαγραφή
  2. Πολλά ζητάς απο χρυσαβγήτικο πιθηκοειδές.
    Και για τον τόνο που το συμβουλεύεις,θα νομίσει πως πρόκειται για ψάρι σε κονσέρβα!!!
    Με καρδιά μαρουλιού.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή