Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Κατερίνα Ακριβοπούλου: ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ...-Αντιμνημονιακή και η Ακριβοπουλου.Βρε πού πάμε


http://www.e-tetradio.gr/ar7379el_denmasame.html
Της  Κατερίνας  Ακριβοπούλου
 Λυτρωτική η βραδιά  στου Κραουνάκη  γιατρέ μου - έχασες που δεν ήσουν κι εγώ επίσης που δεν σε είχα δίπλα μου τη στιγμή που ο Σταμάτης σπάραζε μοναδικά τραγουδώντας «όταν έχω εσένα»...
 Λόγος  σαρκαστικός και τρυφερός και ψυχή ελληνική στο συμφραζόμενο του θυμού, της πίκρας, της απόγνωσης, της σύγχυσης, 
εκεί στην αυλή με τα φωτισμένα δέντρα και τη φωτεινή πλευρά της κρίσης. 

Την έκρηξη γιατρέ μου, αυτήν την έκρηξη γύρω μας κι εντός μας που κάνει τον καθένα μας πιο πολιτικό από ποτέ, 
που μεταβάλλει συνειδήσεις, 
αλλάζει  συμπεριφορές,
 επαναπροσδιορίζει  στάσεις
 και  φλογίζει τα βλέμματα. 
Μην πας να με γειώσεις, σε βλέπω ετοιμάζεσαι... 
Αλλά σε ξέρω κι εγώ όμως. 
Ξέρω ότι κι εσένα σε τρελαίνει  αυτό το  βουητό του κόσμου 
κι ας θες να το  ορθολογικοποιήσεις τάχα μου, μη τυχόν και σου πουν ότι λειτουργείς με το θυμικό, λέει.

Ωπα ρε μεγάλε! Και από πότε το θυμικό είναι μομφή δηλαδή; 
Και να στην αποδίδουν ποιοι κιόλας; 
Αυτοί που έκτισαν  αποκλειστικά πάνω σ' αυτό, επενδύοντας στο φόβο και την ενοχή, το άγχος και την ανασφάλεια, την παγωμάρα και το σφίξιμο; 

Που σταδιοδρομούν στα ερείπια της χώρας με τα κλειστά νοσοκομεία, 
τις πτωχευμένες επιχειρήσεις, το ενάμιση εκατομμύριο ανέργους, την κατακρεουργημένη ζωή μας και τους 2.500 νεκρούς από αυτοκτονίες; 

Που έχουν κάνει κουρελού τη Δημοκρατία και την εκτροπή, εθνικό σπορ; 

Που σε έφτυσαν κατάμουτρα την επομένη της κάλπης και με μεγαλοπρεπή ξετσιπωσιά έκαναν τα πάντα για να βιάσουν και να παραβιάσουν τη λαϊκή βούληση; 

Που πολιτεύονται προεκλογικά με πρακτοριλίκια, φτηνές προβοκάτσιες 
και γραφικούς ανθυποπρακτορίσκους;

 Που επιστρατεύουν και πάλι το φόβο, την ενοχή, το άγχος, την ανασφάλεια, την παγωμάρα και το σφίξιμο για να τρομοκρατήσουν όσους δεν μάσησαν πριν; 

Που σε μισούν, γιατί τους απέρριψες και τους μίκρυνες;

Ε, όχι, δεν μασάμε. Ε, ναι! Θα ψηφίσω μόνο με το θυμικό, γιατρέ μου. 
Κι αν ξανακούσω κανέναν να μου λέει ότι πρέπει να μάθω και να σκέπτομαι εκτός από το να αισθάνομαι, θα του πω: 
Άκου ανθρωπάκο, αν θες να λυτρωθείς 
κάτσε και σκέψου 
-αν μπορείς δηλαδή- 
  πως είναι να αισθάνεσαι!

Ναι, γιατρέ μου, θα ψηφίσω μόνο με το θυμικό! 
Και στην κάλπη εκτός από το ψηφοδέλτιο θα ρίξω κι ένα ραβασάκι
 -ξεχωριστά εννοείται μη μου ακυρώσουν και τη λαϊκή εντολή- 
με τους στίχους του Σταμάτη από την παράσταση που σου 'λεγα πριν, με τον τίτλο «ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ»: 

Με τιμές φτηνού πορνείου έρημη γενιά του μνημονίου
Πολεμάμε, τραγουδάμε δεν μασάμε
Έξοδος παιδιά και πάμε για μια Ελλάδα που αγαπάμε

Υ.Γ. Έπρεπε να έβλεπες το Γκιζάκι να χειροκροτεί, το πουλάκι μου, το τραγούδι...


Η Κατερίνα Ακριβοπούλου παρουσιάζει εδώ και χρόνια το μεσημεριανό magazino του Σκάι 100.3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου