-Τί βγήκε ο Αγγελακας και μίλησε.
-Αμ αυτή η παλιο Πλατωνος που δεν την ξέρει ούτε η μάνα της;
Ξερνάω κυριολεκτικά.Ατομάκια τιποτένια που τ αυτιά τους έχουν συνηθίσει ν ακούν Μαλλέληδες,Κωστόπουλους,Βανδήδες,Λιάγκες,έχουν συνηθισει στο ΤΕΡΑΣ που έλεγε κι ο Χατζιδάκις και ο ήχος και τα λόγια του Αγγελάκα και της Πλάτωνος τους προκαλούν αποστροφή
Είναι αυτοί που όταν βγήκε ο Χατζιδάκις και μίλησε για την Αυριανή,βγήκαν και τον κατακρεούργησαν.Και τί δε του είπαν.Το πιο μαλακό πως τι δουλειά έχει αυτός να ασχολείται με την Αυριανή.
Ο Χατζιδάκις ειχε βγεί και είχε καυτηριάσει το κακό που έκανε (και κάνει)δυστυχώς στην κοινωνία,η Αυριανή ως οφείλουν να πράττουν οι πνευματικοί άνθρωποι.
Αλλά όχι!Οι πνευματικοί άνθρωποι ΔΕΝ πρέπει να καυτηριάζουν το ασήμαντο και ρυπαρό
Οι πνευματικοί άνθρωποι δεν πρέπει να αφυπνίζουν τις κοιμισμένες συνειδήσεις του λαού και να τον βοηθούν να διακρίνει το ευτελές απ το σημαντικό
Εγώ χρόνια φωνάζω αλλά ιδίως τα τρία τελευταία χρόνια:Που είναι οι πνευματικοί άνθρωποι τώρα που τους χρειαζόμαστε;Πού ειναι να μας δώσουν δύναμη;
Πού ειναι να μας καθοδηγήσουν;
Πού;Γιατί τόση σιωπή;
Πριν λίγο έγραψε κάποιος
Γεια σου ρε μάγκα,για σου ρε αστοιχείωτε Ελληναρά,γεια σου ρε τσιφτετελά.
Συγγνώμη για το έντονο της αντίδρασής μου αλλά πάτησαν σε κάλο μου γιατί Χατζιδάκις και Πλάτωνος είναι ΛΑΤΡΕΙΕΣ!
Κι ο άλλος κάλος ειναι τιποτενια ανθρωπάρια να μιλουν έτσι για ανθρώπους που πρέπει μόνον άπλετο σεβασμό να τους δείχνουμε.
Ενα μικρό αφιερωματάκι στη Λένα Πλάτωνος παρακάτω.Είχα ανεβάσει πολλά τραγούδια της αλλα δυστυχώς σβήστηκαν κι αυτά μαζί με όλα τα άλλα .
Ακούστε το βραδυ κι ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΕ
--------
Θα συναντηθούμε στο σαλούν...
Τη Λένα Πλάτωνος τη γνώρισα όταν ήμουν περίπου 5 ετών. Στη τότε εκπομπή του Νίκου Πιλάβιου "Χιλιοποδαρούσα", ακούστηκε μια μαγευτική μελωδία. Ήταν το τραγούδι "Ρόζα, Ροζαλία"
από τη περίφημη "Λιλιπούπολη". Φυσικά τότε δε γνώριζα ούτε την ίδια, ούτε πως το τραγούδι αυτό ήταν δικό της...
Η Λένα Πλάτωνος, "μαθήτρια" του Χατζιδάκι και πρωτοπόρος της ηλεκτρονικής μουσικής στη χώρα μας, άφησε δίσκους-παρακαταθήκες που τάραξαν με τη πρωτοπορία και την ευρηματικότητά τους τα νερά της ελληνικής μουσικής σκηνής. "Σαμποτάζ", "Καρυωτάκης", "Μάσκες ηλίου", "Το σπάσιμο των πάγων" και φυσικά η συμμετοχή της στη "Λιλιπούπολη".
Ο ίδιος ο Μάνος Χατζιδάκις είχε πει το εξής: "Η διάδοχος του Χατζιδάκι είναι γυναίκα και ονομάζεται Λένα Πλάτωνος."
Η Πλάτωνος, κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 και ταλαιπωρημένη από σοβαρά προσωπικά προβλήματα, χάνεται από το προσκήνιο. Θα επανέλθει το 2008 με το δίσκο "Ημερολόγια" και μια πολύ επιτυχημένη συναυλία στο Ηρώδειο. Θα ακολουθήσουν το 2009 ζωντανές εμφανίσεις στο "Κύτταρο", οι οποίες αποτέλεσαν σημαντικότατο γεγονός στα πλαίσια της πολιτιστικής Αθήνας, με μεγάλη ιστορική σημασία.
Πριν λίγες εβδομάδες την είδαμε στην εκπομπή της Λένας Αρώνη "Ημερολόγια", σε μια από τις σπάνιες τηλεοπτικές της εμφανίσεις. Εκεί αποκάλυψε πως αυτή τη περίοδο δουλεύει καινούργια μουσική, πάνω στη ποίηση του Καβάφη, με ηλεκτρονικά κυρίως στοιχεία. Ένα μεγάλο στοίχημα δηλαδή.
Αν η νέα της δουλειά, πάντως, φτάσει έστω και στο μισό ύψος του "Καρυωτάκη" της, θα έχουμε ακόμα ένα αριστούργημα δια χειρός Λένας Πλάτωνος...
Ακολουθεί ένα δείγμα από τον "Καρυωτάκη", με την εκπληκτική ερμηνεία της Σαβίνας Γιαννάτου...
Το προβλημα εχει να κανει με την αισθητικη. Ειναι πολυ περιεργο να βλεπεις την Λενα Πλατωνος να δινει εστω και 10 λεπτα απο τον χρονο της για να ασχοληθει με γυμνοσαλιαγκες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχεδον σοκαριστικο.
Για να το καταλαβουν και οι βλαχοτσιφτετελαδες, ειναι σαν να νιωθει την αναγκη η Ferrari να την πει στην Daewoo.
kalamari, respect!
ΑπάντησηΔιαγραφή