Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΣΦΑΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΑΓΩΓΗΣ

Δημοσιεύτηκε από απο athnes.indymedia
«ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΕΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ»
Την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου, την ημέρα του μεγάλου καλέσματος, όπου η λαϊκή οργή απέναντι στη λαίλαπα των νέων μέτρων ήταν αναμενόμενο να εκφραστεί, απήχθηκα από το σπίτι μου. Πιο συγκεκριμένα, όντας πάνω στο μηχανάκι μου και περιμένοντας μια φίλη μου, τέσσερις άνδρες της ασφάλειας ήρθαν από πίσω μου και με οδήγησαν βίαια σε ένα αμάξι (άλλωστε και μόνο το να σε
παίρνουν έξω από το σπίτι σου συνιστά βία). Οδηγήθηκα στη ΓΑΔΑ χωρίς να δέχομαι καμιά απάντηση για το τι έχει συμβεί.

Εκεί, και μετά από κάποια ώρα κλεισμένος σ' ένα γραφείο φρουρούμενος, μου φέρανε κάποια χαρτιά που γράφανε για μια ανώνυμη καταγγελία για το πρόσωπο μου, ότι παραβρέθηκα στις διαδηλώσεις την 10 & 11 Φεβρουαρίου και συμμετείχα σε τραυματισμούς αστυνομικών.

Διαδικασία που επαναλήφθηκε άλλες δύο φορές. Προφανώς στις ερωτήσεις εάν ήμουνα ή αν γνωρίζω εισέπραξαν την χλεύη μου, και όσο για τα κωλόχαρτα τους τα πήραν πίσω ανυπόγραφα. Αφέθηκα μετά από περίπου 7 ώρες χωρίς να μπορέσω να επικοινωνήσω σ' όλο αυτό το χρονικό διάστημα με κάποιον οικείο ( μου είχαν αφαιρέσει και το τηλέφωνο μου), παρά τις έντονες διαμαρτυρίες μου.

Εδώ κάπου τελειώνει το παραμυθάκι της «ασφάλειας». Η αλήθεια βρίσκεται στην νέα τακτική και το δόγμα της ασφάλειας για προληπτικές συλλήψεις ως προς την αποφυγή επεισοδίων. Και εδώ βέβαια γελάμε. Αφενός το να θεωρούμαι επικίνδυνος για το καθεστώς, τους μηχανισμούς και τους θεματοφύλακές του, μου περιποιεί μεγάλη τιμή. Πράγματι θέλω να είμαι.

Αφετέρου όμως το να θεωρούν τα λαγωνικά της ασφάλειας ότι σταματώντας εμένα και πέντε-δέκα ή όσους συντρόφους είχαν την ίδια τύχη με μένα, θα σταματήσουν και την λαϊκή οργή που θα τους πνίξει, πλανώνται πλάνη οικτρά.

Η κυριακάτικη μεγαλειώδης διαδήλωση και οι σφοδρές συγκρούσεις που διεξήχθησαν από το λαό, τους κάνουν απλώς καταγέλαστους.

Στον αναρχικό χώρο, στον οποίο ανήκω, δεν υπάρχει ο Ελ Σίντ. Δεν υπάρχουν ηγέτες. Δεν είμαι παρά μια σταγόνα που ενώνεται στο ορμητικό ποτάμι που θα πνίξει τους λακέδες κεφαλαίου-κράτους και τους προστάτες τους.

Υπόσχομαι ότι όσο ζω και αναπνέω, όσο βαστάν τα χέρια και τα πόδια μου θα συνεχίσω να ενώνομαι με το πλήθος της οργής, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την παγκόσμια κοινωνική επανάσταση.

Χωρίς να υποκύψω σε απειλές, τραμπουκισμούς, απαγωγές. Ως την τελική νίκη του ανθρώπου ενάντια στους υπάνθρωπους._

Υ.Γ. Επειδή είναι η τρίτη φορά που απάγομαι από προσωπικούς μου χώρους ( τον Δεκέμβρη του 2003 από την δουλειά μου, τον Ιανουάριο του 2009 από το σπίτι μου και την Κυριακή που μας πέρασε) καθιστώ ενήμερους όλους τους αρμόδιους, πως την επόμενη φορά που θα με ξαναπλησιάσουνε αναίτια σε οικείο μου χώρο θα με πάρουν μόνο με ασθενοφόρο. Και ενδεχομένως δεν θα είμαι ο μόνος που θα το χρειάζεται.

ΣΠΗΛΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
http://www.babylonia.gr/news/topika-nea/katastoli/politikoi-kratoumenoi-syllipseis-diokseis/kataggelia-asfalitikis-apagogis.html#startOfPageId6894

1 σχόλιο:

  1. ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ , ΧΟΥΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΧΟΥΝΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΕΦΤΟΥΝ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή